Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Vierailija kirjoitti:
Tässä jaksossa nauroin ääneen heti tulikokeessa, kun tuli Tequilan näyttelykohtaus. Hauska!
Ja onhan se Forzaasta tuleva rouvashenkilökin aika naurattava. Lapsi sanoi nähneensä hänet autossa juuri siinä mekossa, viime viikolla Jyväskylässä. Olikohan aito vai kopio :-D
Ja Tökän Hannu Gandhi oli myös huutonaurua, Tökä on kyllä mun suosikki.
Viikonloppuna Jyväskylässä oli todella paljon jotain opiskelijoita ympäri Suomea bailaamassa. Vois hyvin olla joku opiskelija höpsöttelemässä....
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu? Tykkään Pilvi Hämäläisestä mutta miksi hällä on tuo sama "hassu ääni" hahmosta toiseen? Ankeinen ja Die-Harri ja tuo Zoomer-sketsi. Eikö hän itse huomaa sitä vai onko tässä joku vitsi takana?
on yhden ilmeen näyttelijöitä ja sitten on yhden äänen näyttelijöitä, itseltä tullut lähes verta korvista kun kuunnellut sen nasaali hahmoja, en edes halua tietää miltä tämä kuullostaa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jamo oli kerrankin viihdyttävä ja ajankohtainen hahmo Pilviltä. Jo pelkästään se habitus ja liikehdintä hymyilytti. Jalkojen ja käsivarsien muodot. Tuli kylläkin mieleen joku ensimmäisten kausien hahmoista, silloin oli enemmän tämmöisiä absurbin näköisiä sketsihahmoja.
En käsitä miten Limu-Miska päihitti äänestyksessä Jamon.
Jamo on loistava hahmo ja karikatyyri. Minä itse rokottamattomana ja hieman kaikkea kyseenalaistavana pidin tästä hahmosta. Kun seuraa twitteriä niin kaikki tuntuu niin tutulta.
Elämä on absurdia ja tämä hahmo on niin tätä aikaa ja sympaattisella tavalla![/quote
ainoo hymyilyttävä hahmo vuosiin, juuri sellanen netti foliohattu, patang
LLLLLLIMU-MISHKA HOIDAA, LLLLLIMU-MISHKA HOIDAA!! UIII JJJUUMA!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu? Tykkään Pilvi Hämäläisestä mutta miksi hällä on tuo sama "hassu ääni" hahmosta toiseen? Ankeinen ja Die-Harri ja tuo Zoomer-sketsi. Eikö hän itse huomaa sitä vai onko tässä joku vitsi takana?
Pilvi ei vaan pysty muuttamaan persoonallista ääntään niin paljoa, etteikö se kuulostaisi aina vähän samalta. Olen nähnyt hänen haastatteluja omana itsenään ja kyllä se ääni on tuo nariseva ääni Lieksan murteella höystettynä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ääni on samanlainen aina, se on jopa liiankin maneeri. Ainoastaan Jamo -hahmossa löytyi jotain uutta ja erilaista.
Minusta sketsissä, missä oli Aku Sipolan esittämä 23 v Mikko-lapsi, ja joka veloitti 500 € piirroksesta olis ollut hauska sketsihahmo. 😀
Vierailija kirjoitti:
Minusta sketsissä, missä oli Aku Sipolan esittämä 23 v Mikko-lapsi, ja joka veloitti 500 € piirroksesta olis ollut hauska sketsihahmo. 😀
Niin muuten ois. Siitä olis varmaan saanut enemmän irtikin kuin Hannu Gandhista.👍
Onneksi on Kaisla Sose, että saa nauraa.
Muut hahmot mitäänsanomattomia.
Vierailija kirjoitti:
Jamo oli paras ja hauskin ulkoisestikin.
Vierailija kirjoitti:
mies mekossa on aika kulunut vitsi jo.
Limonaadi-Miska hoitaa. Limonaadi-Miska hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? No eihän se siinä se vitsi ole. Ei vuonna 2022. Vaan millainen tyyppi se Kaisla on.
Mikä toi mikon/kaislan biisi oli mitä se lauloi viime jaksossa siinä omassa esityksessään? Tai se taustabiisi, mikä oli, oli hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi mikon/kaislan biisi oli mitä se lauloi viime jaksossa siinä omassa esityksessään? Tai se taustabiisi, mikä oli, oli hyvä
BESS: Ram Pam Pam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtä kulunut kun nuo boomeri-jutut ja
Pilvi puhuu kaikki hahmot samalla äänellä. Ei voi erehtyä, kuka hahmon takana on, oli hahmo millainen tahansa.
Katsokaa Samuli Perälän uusimmat videot ja niissä olevat dokumenttilinkit, niin ymmärrätte mihin se päät lautasella -kuva vihjaa, joka pyörii nyt TV:ssä. Teidän lasten aivopesua, k--ismin hyväksymiseen asteittain. Putous boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Samuli Perälän uusimmat videot ja niissä olevat dokumenttilinkit, niin ymmärrätte mihin se päät lautasella -kuva vihjaa, joka pyörii nyt TV:ssä. Teidän lasten aivopesua, k--ismin hyväksymiseen asteittain. Putous boikottiin.
"avatkaaa se linkki lampaat" 😂😂😂
Moi vaan Jamo!