Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko oppineet nukkumaan purentakisko suussa?

Vierailija
11.06.2023 |

Päikkärit onnistui mutta yöllä piti parin tunnin nukkumisen jälkeen ottaa pois. On ihan uusi kapine, tuntuu erittäin oudolta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiskoon tottuu.

Ensin tuntui oudolta mutta kun maksoin siitä kolmisensataa niin pakotin itseni käyttämään.

Nyt tuntuu oudolta nukkua jos joku yö jätän pois.

Vierailija
2/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut ja se on suojannut hyvin hampaitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tottunut. Sitä vastoin totuin erittäin helposti oikomisessa käytettyihin kalvoihin jotka oli suussa käytännössä 24/7 monta kuukautta. Ne purentakiskot oli t o d e l l a paksut.

Vierailija
4/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin, vuosia jo takana ja aika nopeaa se loppu viimein tuli että ihan kaipasi niitä suuhun. Hyvin luonnolliselta tuntunut ekojen kuukausien jälkeen. Onhan se mukava nukahtaa kun tietää että joku suoja hampaille siltä puremiselta. Alkuaikoina koitin lipsua ja jätin välistä joskus, kerran heräsin keskellä yötä syvästä unesta sekunnissa täysin hereille ja purin niin epätodellisen lujaa hampaita että säikähdin kuollakseni. Ei sitä tajua mistä sellainen voima tulee, ja se lukittautuminen että se on kuin lukkopuru eikä hetkellistä kiristelyä. Sen jälkeen on kiskot pysynyt suussa. Paljon on auttanut haittoihin, hiusmurtumat hampaissa jne.

Kannattaa vaan kärsiä se alku, kyllä se uni alkaa tulla ajan kans.

Vierailija
5/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tottui. Ja kun toi välittömän avun nin eipä ole tarvinnut jättää pois käytöstä.

2016 maksoi n. 350e ja on kyllä ollut hintansa arvoinen..

Vierailija
6/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan purentakisko vielä erikseen sovitettu? Minulla teki purentaan erikoistunut hammaslääkäri pitkään töitä hioessaan kiskoa sellaiseksi, että se ei ole liian paksu eikä kipeytä leukoja yöllä, kun sitä puree.

Vierailija
7/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi ilman sitä nukkua. Ollut joka yö suussa jo 10 vuotta.

Vierailija
8/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suu kuivu yöllä, kun on tuo häkkyrä suussa?

Vierailija
9/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järjettömät, migreenityypppiset pääsäryt jäi kahdessa päivässä! Purin takahampaita yhteen niin kovin että poskessa ja kielessä oli jälkiä, puhumattakaan hampaista. Nopeasti totuin enkä enää osaa edes nukkua ilman.

Vierailija
10/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tuntui oudolta ja etuhampaissa tuntui ei nyt kipua, mutta sellaista puristusta. Sen verran tehokas narskuttelija olen, että sain sen kiskon purtua parissa viikossa puhki ja sitä piti paikata.

Vierailija
11/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun järjettömät, migreenityypppiset pääsäryt jäi kahdessa päivässä! Purin takahampaita yhteen niin kovin että poskessa ja kielessä oli jälkiä, puhumattakaan hampaista. Nopeasti totuin enkä enää osaa edes nukkua ilman.

Eikö se pureminen jatku, ainoastaan se kisko suojaa hampaita.

Sivu

Vierailija
12/12 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuin nopeasti, enkä pystyisi enää nukkumaan yhtäkään yötä ilman kiskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi