Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Se Alvari Perärööri on huippu. Samoin kun se viimevuoden Runkkari hahmo joka voitti. En nyt muista koko nimeä. :D
Mutta Pierusta en tykänny. Liian tylsä.
Haluaisin nähdä pikkasen ennakkoluulottomampia hahmoja. Karismaattinen hyvinvointiguru olisi nainen. Raksaurakoijaharjakaisnostaja olisi nainen. Sinkku haja-asutusalueella olisi goottityttö. Startup visionääri olisi nainen. Näihin kiinnitän miehenä huomiota. Naiskatsojat(?) saattaisivat tahtoa nähdä naisstereotypioita mieshahmoina. Vai onko kaikki innoissaan näistä melko stereotyyppisistä hahmoista.
Näyttelijän ammattitaidolla oikeastaan minun mielestäni lentää vain Pilvin ja Mikon hahmot.
Onhan tuo Pilvin pikahahmo nettitrolli nainen. Onhan.
Ällötti se kun typerä hahmo limumiska lässytti, että äiti menee sähköhammasharjan kanssa peiton alle.
Sandberg vaihtoon. En tykkää. Tuollainen imelä homo.
En ole yhtään Putous-jaksoa katsonut enkä katso! Siinäkin on jo aivan liikaa, että mainoksissa joutuu näkemään jonkun kahjon pyörimässä ja huutamassa mitä, missä tms.
Pakko sanoa, että minun mielestäni, ihmiset, jotka moista soopaa katsovat, eivät varmaankaan käy ihan täysillä. Saati sitten ne näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä pikkasen ennakkoluulottomampia hahmoja. Karismaattinen hyvinvointiguru olisi nainen. Raksaurakoijaharjakaisnostaja olisi nainen. Sinkku haja-asutusalueella olisi goottityttö. Startup visionääri olisi nainen. Näihin kiinnitän miehenä huomiota. Naiskatsojat(?) saattaisivat tahtoa nähdä naisstereotypioita mieshahmoina. Vai onko kaikki innoissaan näistä melko stereotyyppisistä hahmoista.
Näyttelijän ammattitaidolla oikeastaan minun mielestäni lentää vain Pilvin ja Mikon hahmot.
Onhan tuo Pilvin pikahahmo nettitrolli nainen. Onhan.
No Pilvin hahmo ei liene sitten kummoinen, jos kerta näyttelijän ammattitaidolla lentää. Pilvi on yhden ilmeen ja yhden hahmon näyttelijä. Liekkö näyttelee aina vaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään Putous-jaksoa katsonut enkä katso! Siinäkin on jo aivan liikaa, että mainoksissa joutuu näkemään jonkun kahjon pyörimässä ja huutamassa mitä, missä tms.
Pakko sanoa, että minun mielestäni, ihmiset, jotka moista soopaa katsovat, eivät varmaankaan käy ihan täysillä. Saati sitten ne näyttelijät.
Heh taidat olla Pilvin nettitrollihahmon esikuva ;)
Harmittaa vietävästi, että mun suosikki Alvari Perätorvi tippui! Yksinkertaiset vanhanajan pierujutut on parhaita ja olisin halunnut nähdä enemmän.
Olipa taas "yllätys" tulikoe. Itse en edes ehtinyt tajuta mitä pitää tehdä kun juontaja sano nopeasti kerran ja heti kaikki näyttelijät muka ihan kartalla. Ei jatkoon.
Ei ole tänään naurattanut vielä yhtään. Päinvastoin, piiiiiiiitkästyttävää.
Miks Ojansivun housuissa pullottaa joku sänkysketsis.
Järkyttävän huono. Oon yrittänyt katsoa kolme kertaa lasten kanssa mutta ei naurata, hirveetä kuraa ja ihmisten aliarviointia. Nelosluokkalainenkin keksii parempia juttuja kuin nuo.
quote=Vierailija]Vieläkö tätä tehdään. Aika on jo ajanut ohi aikoja sitten.[/quote]
Kuka tuo laulaja oli ja mikä biisi?
Hyi että tuo Gandhi on inhottava nännejä esittelevä limainen liehuletti, yöks 🤮
Voi jukopliuta, eikö noi pudonneet sketsihahmot voi pysyä POIS? Niitä ei o enää haluttu nähdä. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Että ovat taas tyrkyllä, nyt sarjapudottajassa. Ei ei ei!!!!
Mikäs keltapaidan tekstis on , lukee siis, Riku Rantalan päällä. Näkyy huonosti.
Hannu Gandhi on kuuma!!!! Eikä o paljaasta nahkasta kyse todellakaan.
Toi habitus, hymy ja ääni on naulan kantaan.
Ai teiltä löytyy. Onneksi ei mun kotoa löydy moukkia.