Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vähän "huijata" tässä tapauksessa

Vierailija
24.03.2015 |

Miniälleni kelpaa vain luomumaito, ja se on sinällään ihan hyvä asia. Meillä kuitenkin juodaan tavallista maitoa eikä oikein ole varaakaan luomumaitoon. Erinäisistä syistä johutuen poikani ja vaimonsa käyvät meillä aika usein syömässä, joten onko ihan kamalaa jos pistän tavallista maitoa huuhtaistuun luomumaitopurkkiin? Kerran hätäpäissäni näin tein eikä huomannut mitään eroa.

Luomu on totta kai hyvä asia, mutta just nyt ei pysty kaikessa hankkimaan parasta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:11"]

Kuka aikuinen juo maitoa ruokajuomana tai ylipäätään? 

[/quote]

Aika moni, minäkin. Ilmankin kyllä pärjää.

Vierailija
42/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Hifistelyä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:40"]

Jos on tiukkaa niin minusta ensimmäinen asia on, että aikuiset voi lopettaa maidon litkimisen ruokailun yhteydessä. Vesi riittää kyllä. Tai halvin mehutiivistekkin tulee halvemmaksi. ymmärrän, jos tykkää laittaa maitoa kahviin, mutta minusta voisit ihan hyvin lopettaa tarjoamasta mitään maitoa aterian yhteydessä. Veden juomiseen tottuu muutamassa päivässä.

[/quote]

Eihän tuolla ole yhtään mitään eroa siihen että tykkää juoda maitoa (paitsi että kahvi on pahaa ja epäterveellistä). Makuasia joka tapauksessa. Veden juomiseen ei muuten "totu"  edes parissa vuosikymmenessä, olen huomannut, kun taas olen pitkän tauon jälkeen ottanut ruoan kanssa maitoa. On se vaan aivan eri asia.

Vierailija
44/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja totta kai ap:n törttöily on väärin. En huomannut äskeiseen viestiin sitä mainitakaan, kun se on niin itsestäänselvää.

-43

Vierailija
45/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin huijata. Sano suoraan, ettei ole nyt luomumaitoa ruoan kanssa, mutta että kannussa on jäävettä/marjamehua tai pöydässä vaikka kivennäisvesipullo.

Vierailija
46/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on törkeää.

Vierailija
47/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:37"]

On väärin huijata. Sano suoraan, ettei ole nyt luomumaitoa ruoan kanssa, mutta että kannussa on jäävettä/marjamehua tai pöydässä vaikka kivennäisvesipullo.

[/quote]

Tämä on niin surkuhupaisa neuvo, kun ajatellaan että ap ei halua laittaa rahaa luomumaitoonkaan. Vai käykö pöytään nimenomaan vain se pullo, vaikkei siellä olisi enää täytettäkään? Ikään kuin koristeeksi ;)

Vierailija
48/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikös täällä ollu ketjukin aiheesta jo...

eli mitä väliä miten on tuotettu kunhan mä ja minä ja mun voidaan hyvin

http://longplay.fi/fi/node/209

Vierailija
49/49 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaa ei huomaa eroa. Luomu on ysk suurimmista kusetuksista. T viljeliä