Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei halua seksiä synnytyksen jälkeen

Vierailija
15.12.2021 |

Esikoinen syntyi ja siitä nyt 2kk eikä vaimo halua vieläkään sekstailla? Onko tämä yleistäkin että heti lasten tultua tämä loppuu. M29

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ohkaista on näiden viestien perusteella rakkaus perheissä.

Rakkautta on myös se, että antaa toiselle omaa tilaa silloin, kun toinen sitä tarvitsee. Joo, seksi on kivaa ja tärkeää itsellekin, mutta ihan oikeasti, kuoleeko joku oikeasti, jos joutuu vaikka muutaman kuukauden olemaan ilman?

Muutaman kuukauden? Ilman muuta! 10 vuotta on paljon vaikeampaa.

Vierailija
82/84 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi. Ja myös ihan normi, että sinun on aika hankkia sivusuhde, sopivan halukas nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoideltiin toisemme, siis MOLEMMAT, käsipelillä melkein heti kotona. Olen aina halukas nainen, ja ei me mitään kätilön lopputarkastusta tarvittu, mies tarkasti ja sanoi kätilölle. että hyvältä näytti ja kunnossa on niinkuin olikin.

Sitä naimista sitten varovasti kokeiltiin melko pian kyllä, no ei se nyt herkkua mulle ollut, mutta mies hoiteli minut AINA muuten.

Seksiä oli ihan paljon ennen synnytystäkin, ihan loppuun asti.

Asioita voi hoitaa monella tapaa; hyvin tai huonosti.

Vierailija
84/84 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käy huo_issa.

Nåin mä tein, ja se oli oikea ratkaisu. Vaimo sai olla rauhassa, itsellä ei paineet käyneet sietämättömiksi eikä tarvinnut pelätä jälkeenpäin mitään takertuja-maanvaivaa, joka sivusuhteessa olisi ollut riskinä. Kaikki voittivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän