Vaimo ei halua seksiä synnytyksen jälkeen
Esikoinen syntyi ja siitä nyt 2kk eikä vaimo halua vieläkään sekstailla? Onko tämä yleistäkin että heti lasten tultua tämä loppuu. M29
Kommentit (84)
Ei ne haluukkaan, mutta meillä sovittiin että ottaa sitten suihin ha otti oikeastaan koko raskauden ajan, kun oli keskenmenon riski ja seksi kielto.
On yleistä. Ota nainen jolla ei oo lapsia!
Normaalia on n 3kk synnytyksen jälkeen. Auta vaimoa kotihommissa nahd paljon, sillä se on parasta esileikkiä.
T.hoitsu
Haluaisitko itse parrua pehvaan sen jälkeen, kun olisit pskantanut jalkapallon?
Ja jos vaimosi on väsynyt siihen että hoitaa kodin, lapsen ja kaiken yksin, niin ehkäpä siinä on syy siihen, miksi häntä ei huvita olla mällipatjana. Voisit joskus itsekin hoitaa kodin, lapsen, kaupassakäynnin, ja kaiken, etkä vain maata sohvalla huutelemassa että pimpea tarttis.
Eipä paljon huvittanut seksi aikoihin mutta pakkohan se lopukta oli suostua. Asioiden tärkeysjärjestys vaan meni uusiksi.
Toivottavasti lähdet äkkiä uutta reikää etsimään.
Ei se sun kyrrpäsi enää valitettavasti edes täyttäisi vaimoasi, jos alakautta synnyttänyt. Niin löysäksi naiset yleensä jää.
Ei se jaksa. Auta sitä lapsen ja kodinhoidon kanssa, niin alkaa taas jaksamaan.
Ei lopu kokonaan. On tauko synnytyksen takia. Mulla ei ollut haluja n. kolmeen kuukauteen. Alapäässä oli muutama tikki ja oli hemmetin kipeä. Oli vaikea istua.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia on n 3kk synnytyksen jälkeen. Auta vaimoa kotihommissa nahd paljon, sillä se on parasta esileikkiä.
T.hoitsu
Ei auta. Kokeiltu on se
Pakerra persuuksistasi meloni, heitä naamaan sekalainen sotku hormoneja ja nuku 2 h pätkissä 2 kk ja katso kiinnostaako sinua saada parrua.
Eli kyllä, on yleistä ja hyvästä syystä. Ehkä kestät kumminkin vielä hetken, puolisosi on tehnyt melkoisen työn.
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu kokonaan. On tauko synnytyksen takia. Mulla ei ollut haluja n. kolmeen kuukauteen. Alapäässä oli muutama tikki ja oli hemmetin kipeä. Oli vaikea istua.
Eikai kellään enää 2kk synnytyksestä tikkejä ole?
No mä halusin heti seksiä, kun oli jälkitarkastus tehty.
Mulla oli vielä tuossa vaiheessa jälkivuotoa
ei mutta on se sen näkönen että katsoa ei kehtaa, aivan kuin olisi pommi räjähtänyt siellä
Vierailija kirjoitti:
Ei ne haluukkaan, mutta meillä sovittiin että ottaa sitten suihin ha otti oikeastaan koko raskauden ajan, kun oli keskenmenon riski ja seksi kielto.
Ja miten sinä tyydytti vaimosi tarpeet?
Anna kun arvaan: et mitenkään.
joo. ei enää mitään.