Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei halua seksiä synnytyksen jälkeen

Vierailija
15.12.2021 |

Esikoinen syntyi ja siitä nyt 2kk eikä vaimo halua vieläkään sekstailla? Onko tämä yleistäkin että heti lasten tultua tämä loppuu. M29

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ohkaista on näiden viestien perusteella rakkaus perheissä.

Vierailija
62/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuskin on paljoa seksiä luvassa suhteessasi. Ei millään pahalla, mutta siltä tuo vaikuttaa. Tiivottavasti se ei ole sinulle kovinkaan tärkeää. Jos vaimosi olisi kovinkin seksuaalisesti aktiivinen, niin olisitte jo harrastaneet, ainakin jollain tavalla. Minulla on käynyt tuuri. Olen seksiä paljon tarvitseva, ja löysin aikanaan vaimon jolta sitä saa. Ensi tapaamisella oli seksiä. Tämä on usein monien mielestä huono asia, ja nainen h**ra. Sitten parisuhteessa kuitenkin valitetaan, miten vaimo pihtaa. Eli seksin määrä on ennen kaikkea parinvalintakysymys. Synnytyksen jälkeen meillä oli ensimmäisen kerran seksiä synnärillä. Ei siinä yhdyntää tapahtunut, mutta muulla tavalla hierottiin toisiamme. Kaikkien lapsien synnyttyä, on vaimo auttanut minua sillä alueella, kunnes paikat on kestänyt varsinaisen seksin. Sitä on nyt ollut päivittäin yli 20v. Eli ap. tuskin suhteessasi koskaan tulee olemaan paljoa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huhhuh. Kyllä oli alakerta niin tärviöllä, että varovasti kokeiltiin 3kk jälkeen eikä silloinkaan onnistunut. Limakalvot ihan piloilla myös imetyksen takia ja kosketuskin sattui. Ekan lapsen jälkeen kesti 6kk, ettei enää sattunut. Kaikkien seuraavienkin synnytysten jälkeen se 3kk oli parantumisaikaa.

Vierailija
64/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen palautuminen voi viedä vuodenkin, mutta onneksi tuo on ohimenevää :)

Kannattaa ihan rauhassa odotella, että naisen halut palaavat. Ei se emätin ole mikään aina valmis reikä.

Vierailija
65/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on myös se, että antaa toiselle omaa tilaa silloin, kun toinen sitä tarvitsee. Joo, seksi on kivaa ja tärkeää itsellekin, mutta ihan oikeasti, kuoleeko joku oikeasti, jos joutuu vaikka muutaman kuukauden olemaan ilman?

Vierailija
66/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on myös se, että antaa toiselle omaa tilaa silloin, kun toinen sitä tarvitsee. Joo, seksi on kivaa ja tärkeää itsellekin, mutta ihan oikeasti, kuoleeko joku oikeasti, jos joutuu vaikka muutaman kuukauden olemaan ilman?

Ymmärtääkö joku, että sen toisen puoliskon halut on edelleen ne samat pari kertaa viikossa kuin ennen synnytystäkin.  Saati nyt ,että vaimo olisi raskaana halunnut ja vaatinut paljon seksiä kyltymättömästi liki joka päivä. Ei siinä paljoa miehen työstressit,valvomiset jne auta, kun pitää panna ja auttaa vaimoa.  Pidä siinä sitten sen jälkeen yhtäkkiä vuoden tauko?  Ihan sama jos mies sanoisi siinä vaiheessa kun vaimon halut on taas tapissa, että pidetään vuoden tauko kaikesta seksistä.  Kyllä rakastavassa parisuhteessa pidetään toisen haluista ja tarpeista huolta kykyjen mukaan.  Jos tämä on liikaa vaadittu, niin kannattaa miettiä miksi on ylipäätään mennyt parisuhteeseen.  Itsellä ei ollut parisuhteenseen mennessä kuin 2 olleellista syytä, tuntemani rakkaus ja intohimoinen seksi puolison kanssa.  Muita syitä en edes miettinyt, eikä olisi mistään muusta syystä mennyt naimisiin. Jälkeenpäin ajateltuna todella onnistunut juttu, saanut nauttia pyyteettömästä rakkaudesta ja intohimoisesta seksistä koko ikäni. 

Vierailija
67/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Näillä miehillä ei ole mitään tajua rakkaudesta eikä kumppanuudesta. Nainen on vain reikä johon miehen on aina saatava tyhjentää itsensä.

Vierailija
68/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuole, mutta kyllä siinä alkaa jo katselemaan työkavereita sillä silmällä, voisko jonkun kanssa aloittaa sivusuhteeb

Vierailija
69/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettkääs miehet, miltä tuntus, jos teidän kalu oli melkein halkaistu, ja sitten kursittu kokoon, ja vaimo vaan pyytäs panemaan, kun pelkkä kuseminen olis ihan hirveetä. Siitä vaan panemaan kun nainen haluaa.

Vierailija
70/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Näillä miehillä ei ole mitään tajua rakkaudesta eikä kumppanuudesta. Nainen on vain reikä johon miehen on aina saatava tyhjentää itsensä.

Mistä ihmeestä tulee toi että nainen on vain reikä jos mies haluaa seksiä. On nainen edelleen kaikkea muutakin. Mutta jollei sit seksiä ole, on muukin yhteys aika heikkoa.

Vierailija
71/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettkääs miehet, miltä tuntus, jos teidän kalu oli melkein halkaistu, ja sitten kursittu kokoon, ja vaimo vaan pyytäs panemaan, kun pelkkä kuseminen olis ihan hirveetä. Siitä vaan panemaan kun nainen haluaa.

Miksi tossa tilanteessa pitäisi panna, onhan mulla kieli ja sormet

Vierailija
72/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huo_issa.

Vierailija
73/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu antaa jos vaimo ei anna. Mitä sitä kärvistelemään seksittömässä suhteessa.

Vierailija
74/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa voi panna myös suuhun ja peppuun jos pillu liian kipeä synnytyksen jälkeen.

Vierailija
75/84 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompataan tuota  siksihän vaimoehdokas opetetaan imemään kassit tyhjiksi nuorena seurusteluaikaan.

Vierailija
76/84 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse parrua pehvaan sen jälkeen, kun olisit pskantanut jalkapallon?

Ja jos vaimosi on väsynyt siihen että hoitaa kodin, lapsen ja kaiken yksin, niin ehkäpä siinä on syy siihen, miksi häntä ei huvita olla mällipatjana. Voisit joskus itsekin hoitaa kodin, lapsen, kaupassakäynnin, ja kaiken, etkä vain maata sohvalla huutelemassa että pimpea tarttis.

Miksi jotkut suhtautuvat noin aggressiivisesti miehen haluihin tai seksuaalisuuteen ylipäätään??

Olen itse nainen ja seksiä meillä on ollut 3vkoa synnytyksestä, siis suihinotto. Tykätään halailla paljon, ja myös mun halut alkoi hyrrätä miehen lähellä. Itse asiassa tuo 3vkoa on ollut pisin seksitauko 20 vuoden yhdessäoloaän aikana. Meidän suhteessa seksi ja seksuaalisuus laajemminkin, on tärkeä tapa pitää yllä yhteyttä parisuhteessa. Juttele vaimosi kanssa, niin ei tarvitse arvailla, miksei häntä huvita.

Vierailija
77/84 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut suhtautuvat noin aggressiivisesti miehen haluihin tai seksuaalisuuteen ylipäätään??

Tätä minäkin tässä ihmetellyt. Vaimo meni kanssani naimisiin kun löysi intohimoisen isokaluisen sonnin, joka sytytti hänetkin liekkiin.  Näin on kertonut. On ymmärtänyt pitää aarteestaan huolta vaikeinakin aikoina. On ymmärtänyt, että isolla on isot himot ja haittaa kaikkien elämää jos ei pura paineita. Toisekseen vaimo rakastanut aarrettaan ja hellinyt hyvin ja säännöllisesti.  Joten lienee selvä, että olen tehnyt aina kaiken mitä vaimo halunnut ja tyydyttyäkseen tarvinnut.  Siten rakkauden ja seksin tilanne ennen lapsia, lapsien tullessa ja lapsien lähtiessä maailmalle on pysynyt aina samana. 

Vierailija
78/84 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa voi panna myös suuhun ja peppuun jos pillu liian kipeä synnytyksen jälkeen.

Niin vauva tissillä ja muna suussa? Miehen eli suurimman lapsen tarpeet aina ensin.

Se peräaukko on myös kokenut kovia synnytyksessä.

Muutenkin peräreikä on homomiesten juttu.

Vierailija
79/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö joku, että sen toisen puoliskon halut on edelleen ne samat pari kertaa viikossa kuin ennen synnytystäkin.  Saati nyt ,että vaimo olisi raskaana halunnut ja vaatinut paljon seksiä kyltymättömästi liki joka päivä. Ei siinä paljoa miehen työstressit,valvomiset jne auta, kun pitää panna ja auttaa vaimoa.  Pidä siinä sitten sen jälkeen yhtäkkiä vuoden tauko?  Ihan sama jos mies sanoisi siinä vaiheessa kun vaimon halut on taas tapissa, että pidetään vuoden tauko kaikesta seksistä.  Kyll

Niinpä. Kannattaa todellakin pohtia miksi on mennyt parisuhteeseen jos eo ole mitään ymmärrystä naista kohtaan joka on tehnyt omalla kehollaan alapään rikkoen uuden ihmisen., sen lapsen joka on yhtä paljon miehenkin sillä erotuksella että mies ei ole tehnyt asian eteen yhtään mitään ja mitä nyt märisee muna kädessä kun minä ja mun muna. ...tana mitä aikuisuuden totaalista puutetta.

Vierailija
80/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muistaakseni jälkitarkastuksen jälkeen alettiin taas naimaan. Ennen sitä oli jotain hand job-hommia.

Joillain meinaa ukko unohtua tuossa tilanteessa. Oma vaimoni hoiti hommat hienosti molemmilla kerroilla. Pointsit siitä.

Kyllä se miehillä unohtuu se käsittämättömän teon tehnyt nainen. Mies voi vetää itse käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi