Tahallaan hankittu korona?
Tähänkö on tultu? Ihmiset hankkivat tahallaan koronan saadakseen passin 6kk ajalle ja voidakseen käydä töissä, jos eivät halua rokotetta? Onkohan tämä trendi kantautunut Kiurun korviin? Onko pakkorokotus sittenkään hyvä?
Kommentit (24)
Eikö tämä käänny pakkorokotusta itseään vastaan?
Ymmärtäisin jos hankkisi omikronin jos se paljastuisi vaarattomaksi. mutta nämähän ovat jotain vanhuksia jotka haluaa deltan :D
Praise Darwin!
Mieluummin nuha kuin ikuiset rokotevauriot. Harmi että tällä nuhalla hankitut ihmisoikeudet ovat voimassa vain 6 kk, mutta olen immuuni, enkä ole saanut tartuntaa yli vuoteen.
Huhhuh, tätähän asiantuntijat toitottaa. Porkkanaa, ei keppiä, mutta vallankahvassa ollaan eri mieltä.
Jos on niin tyhmä että ottaa tuon riskin, niin eipä yhteiskunta jää paljosta paitsi.
Ei mikään yllätys kun kyseessä on pohjanmaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään yllätys kun kyseessä on pohjanmaalaiset.
Juu silloin 1860-luvullakin kuolivat ihan vittuillakseen nälkään, ettei tarvinnut maksaa veroja.
En ole rokotettu. Haluaisin saada korona taudin ja sairastaisin sen jonka kautta saisin luonnollisen immuniteetin. En halua ottaa kokeellista rokotetta se on vieras aine elimistölle. En käytä maskia missään näin yritän varmistaa että korona tulisi varmimmin.
Surulliseksi on maailmanmeno mennyt
On käsittämätöntä, että korona sairastaneena passi on voimassa vain 6kk!
Koronapandemia on ensimmäinen kerta historiassa kun luonnollisesta immuniteetistä on tehty jotain väärää/huonoa!
Että pitäisi siltikin piikittää itseään, eihän tämä perustu millään tavalla tieteeseen!
Kertoo vain siitä, että KAIKKI halutaan rokottaa, mikä nostaa ainakin minulla ihokarvat pystyyn...
Yhtä älytöntä kuin lääkeyhtiöiden paasaus 5. tai 6. rokotteesta.
Kaksi rokotetta saaneena ajattelin yrittää pärjätä, immuunivastetta herätelty virusta tunnistamaan ja torjumaan. Jos joskus tartunta tulee niin jääpi henkiin
Älytöntä kuitenkaan ehdoin tahdoin lähteä altistumaan.
Tarviiko se hankkia? Asiantuntijoiden mukaan 80 prosenttia alle 70-vuotiaasta aikuisväestöstä saa koronatartunnan muutamassa kuukaudessa. Testaamisen ja rokottamisen luulisi tämän tiedon valossa olevan turhaa viimeistään parin kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
On käsittämätöntä, että korona sairastaneena passi on voimassa vain 6kk!
Koronapandemia on ensimmäinen kerta historiassa kun luonnollisesta immuniteetistä on tehty jotain väärää/huonoa!
Että pitäisi siltikin piikittää itseään, eihän tämä perustu millään tavalla tieteeseen!
Kertoo vain siitä, että KAIKKI halutaan rokottaa, mikä nostaa ainakin minulla ihokarvat pystyyn...
Eihän passi ole edes käytössä tällä hetkelläkään. Kenelläkään. Kertonee kaiken passista ja sen toimivuudesta. Samaan aikaan tonttuaivot julistavat kuinka rokote pitää hankkia, jos haluaa passin ja päästä ylipäätään kotinsa ulkopuolelle. False news! False news!
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nuha kuin ikuiset rokotevauriot. Harmi että tällä nuhalla hankitut ihmisoikeudet ovat voimassa vain 6 kk, mutta olen immuuni, enkä ole saanut tartuntaa yli vuoteen.
Tässä puhuttiin koronasta eikä nuhasta. Nuhalla ei saa passia.
Mulla ei ollut kuin satunnaisesti nenä tukossa koronassa ja toisella pojalla ei ollut ollenkaan nuhaa.
Mulla toki nyt neljättä viikkoa jatkuu yskä, että ehkä ennemmin yskäksi kutsuisin tautia. Toinen poikakin yski niin, että lopulta vain pystyi oksentamaan ja yskimään.
Luonnollinen immuniteetti kirjoitti:
En ole rokotettu. Haluaisin saada korona taudin ja sairastaisin sen jonka kautta saisin luonnollisen immuniteetin. En halua ottaa kokeellista rokotetta se on vieras aine elimistölle. En käytä maskia missään näin yritän varmistaa että korona tulisi varmimmin.
Ei sairastamallakaan saa immuniteettia. Tulet sairastamaan koronan monta kertaa tuolla asenteella.
Ihan kamalaa! Voi kuinka vastuutonta! Miksi että kuuntele asiantuntijoita. Haluatte maata letkuissa ja tulehtua hengiltä teholla, rukoilette rokotetta mutta liian myöhään :(
No, autistiset oppilaat sylkevät päälle tuon tuostakin, eikä mikään nuha tai korona ole koskaan tarttunut.
Kakkojakin saatu päälle kohti heitettynä ja esimaisteltuna, mutta mikään ei vaan tartu.
Tajutkaa että kuka tahansa voi kuolla koronaan, ihan kuka tahansa! Otatte karmeita riskejä! Kuin leikkiä dynamiitilla sanoi lääkäri lehdessä!
Ajatelkaa läheisiänne! Ajatelkaa kaikkia jotka voitte tartuttaa, mummot, lapset. Sinäkään et ole immuuni koronakuolemalle! Voit myös pysyvästi vammautua.
Ei varmaan enää hengityskoneessa sitten naurata.
Tällainen vastuuttomat tartuttajat pitää seuraamuksia! Ei voi hyväksyä!
Itse ainakin haluan koronan ennen rokotusta ja tiedän "koronabileitä" järjestetyn.