Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku ei kuulu Facebookiin?

Vierailija
24.03.2015 |

Outoa kun tuttavani ei kuulu Facebookiin, vaikka kyseessä on ihan sosiaalinen ja puhelias ihminen. Onko hänellä jotain salattavaa?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalinen ja puhelias ihminen. Miksi tarvitsisin Facebookia kun sosiaalisena ihmisenä tapaan ystäviäni ilmankin?

Vierailija
82/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:17"]

Olen sosiaalinen ja puhelias ihminen. Miksi tarvitsisin Facebookia kun sosiaalisena ihmisenä tapaan ystäviäni ilmankin?

[/quote]

Sitten sulla olisi monta tuhatta mukaystävää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:23"]Hah, vieläkö on niin viime vuosikymmenelle jääneitä ihmisiä, että kuuluvat facebookiin? Luulin ettei siinä ole kuin jokunen mummo enää.
[/quote] Jos firma on vain facessa eikä instassa niin on vanhoillinen.

Vierailija
84/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:49"]

En vaan tarvi Facea mihinkään siksi en kuulu.

[/quote]

Oikeastaan se kuuluu tänäpäivänä ihan perussivistykseen kuten vaikkapa lukutaito, olet ihan pihalla ellet ole FB:ssa.

[/quote]

Mistä perussivistyksestä jään paitsi ilman Facebookia? Saisinko muutaman esimerkin sellaisiin perussivistykseen kuuluvista asioista, joista ei saa tietoa mistään muualta kuin Facebookista?

Vierailija
85/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin 87% bilekutsuista, synttärikutsuista, ammattiini liittyvistä riennoista ja ryhmistä sekä harrastusryhmistä tulee facen kautta. Mitä muuta se on kuin tehokas tapa tiedottaa.

Vierailija
86/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:35"]Kysyisit ennemmin että miksi jollain, jolla on älypuhelin, ei ole whatsappia
[/quote]

mulla ei ole koska mulla on häiriköivä exä

Vierailija
87/93 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suurin osa kutsuista tulee facen kautta. Kaikki ystäväni ovat siellä.

Vierailija
88/93 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:01"]

Mulla on ihan vitusti SUURIA SALAISUUKSIA!!! Siksi en ole "Facessa" helvetin vajaat !

[/quote]

No niinpä, ja kaikilla on jotain, joka ei kestä päivänvaloa, kun aletaan muistella. Joten se siitä.

Vierailija
89/93 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun facebookiin, mut en käytä sitä, koska mun mies ei oikein tykkää, jos joku miespuolinen henkilö vaikka kommentoi mun kuvaan. Enkä ole kiinnostava ihminen, kun olin aktiivisesti facebookissa teini-ikäisenä ja satuin joskus jakamaan jonkun päivityksen, niin ei se saanut juurikaan tykkäyksiä. mutiaiset ahdisteli ja mun kavereissa oli ihmisiä, keneen en halunnut olla yhteydessä, mutta en viitsinyt poistaakkaan. En enää jaksa olla muutenkaan sosiaalinen, mulle riittää mun miehen seura. Jos jollain on asiaa, niin voi ottaa puhelimitse yhteyttä.

Vierailija
90/93 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:59"]Eikö facebook ole jo ihan last season.. Kuka siellä enää on :o
[/quote]

Mummot

Vierailija
91/93 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tuttavani sanoisivat minusta"ihan normaali, mukava ja sosiaalinen ihminen".. Silti facebook vain ahdistaa. Tuttaville en kerro kuinka vaikeaa ja surullista elämäni on ollut ja kuinka vaikea ja pitkällinen prosessi itsensä korjaaminen on. Ystävät tietävät kyllä.

Lopetin facebook-tilini, koska en ole voinut saada elämältä sitä, mitä muilla ja varsinkin exälläni on. Se tekee surulliseksi, koska ikää alkaa olla jo liikaa joihinkin asioihin. Itseni ja haavojeni korjaaminen on alkanut, mutta onnen ja toivon hetket ovat hauraita vielä. Eivät kestä ulkopuolista painetta, kuten facebookkia.

Että kyllä, tuttavallasi voi olla jotain salattavaa. Ala hänelle ystäväksi, jos luulet kestäväsi tiedon siitä, mikä tuo salaisuus on.

Vierailija
92/93 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää on vielä kummallisempaa: " Olen kyllä fbeessä, mutta en käy siellä, en kirjoita ikinä..." Haloo, miks sit olla siellä ollenkaan?

Vierailija
93/93 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule ole salattavaa. Vaan EI vitummin kiinnosta jakaa omia asioitaan netissä jollekkin PUUsilmälle niikun Sinulle. Vittu jos sua kiinnostaa mun asiat niin tuu vittu kysyyn multa. Ärsyttää tommoset vitun perskärpäset ja vitun loiset jotka haluaa tietää kaiken naapurin Ollista ja Irmasta kun ne hinkuttaa toisiaan Lauantai iltana pimeessä peiton alla ja ei jaa kuvia kun ne on SILLAI.