Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiusväristä. Luulen, että tämä inhottu maantien harmaa ei olisi...

Vierailija
24.03.2015 |

.. ongelma jos kukaan ei värjäisi hiuksiaan ! Esim. Äidin nuoruudessa 70- luvulla kys. Väri oli erittäin yleinen eikä kukaan tehnyt siitä ongelmaa!
Ehkä joskus värjäämätön pää on taas muotia :-)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:28"]

Maantienharmaa ei ole ongelma jos liikkuu piireissä joissa on syvällisempääkin mietittävää kuin hiusten väri.

[/quote]

:D. Hiuksiaan värjäävät eivät siis mieti syvällisiä? 

[/quote]

No tämän ketjun perusteella tuskinpa vain. Kukaan ei ole vielä syvällisesti vastannut esitettyihin kysymyksiin, on vain menty henkilökohtaisuuksiin ja perusteltu minä minä minä. 

Vierailija
22/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:16"]Värjäämätön pää on ollut muotia jo pari vuotta.
[/quote]

Ei trendikästä. Jos olisi kuuminta trendiä niin kaikilla olisi värjäämätön pää.
[/quote]Paitsi että erittäin lyhyet harmaat hiukset saavat nykypäivänä paljon kehuja kaikilta. T. Mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:28"]

Maantienharmaa ei ole ongelma jos liikkuu piireissä joissa on syvällisempääkin mietittävää kuin hiusten väri.

[/quote]

Tää on just tää perusongelma joillain, ku ei voi millään ymmärtää, että ulkonäköön voi panostaa, vaikka miettii muitakin asioita.

[/quote]

Ulkonäköönsä voi panostaa niin monella tavalla. Sen ei tarvitse sisältää värikypärää, ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, botoxia ja silikonirintoja.

Vierailija
24/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:26"]Maantienharmaa ei ole ongelma vaan se väri yhdistettynä ohueen hiuslaatuun.
[/quote]

En ole vielä tähän päivään mennessä törmännyt ohuisiin maantien värisiin hiuksiin, jotka tummemmiksi värjättyinä näyttäisivät paksummilta.
Tästä vilisee varoittavia esimerkkejä Suomen kadut täynnänsä..

Vierailija
25/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin hiusvärimaanikko tällä palstalla nykyään rellestää? Miten muiden hiusväri voi olla jollekin noin iso ongelma? Miten tälle palstalle kokoontuu aina näitä psykoottisia tapauksia mueuhkaamaan milloin mistäkin....

Vierailija
26/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se maantienharmaa on? Linkittäkää kuva sen värisistä hiuksista! Minä en tiedä. Entä mikä on kananpersetukka? Ekan kerran täällä kuulin.

Vierailija
27/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:13"]

.. ongelma jos kukaan ei värjäisi hiuksiaan ! Esim. Äidin nuoruudessa 70- luvulla kys. Väri oli erittäin yleinen eikä kukaan tehnyt siitä ongelmaa! Ehkä joskus värjäämätön pää on taas muotia :-)

[/quote]

Jos ei näytä kauniilta omassa hiusvärissään, ei ole minkään näköinen.

Vierailija
28/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maantien harmaa" eli tuhkanruskea tai tuhkanvaalea on ollut muodissa jo monen monta vuotta. Nykyään on trendikästä kasvattaa oma väri takaisin. Ja tämä suomalaisten inhoama "maantien harmaa" on maailmalla erittäin suosittu sävy. Suomalaiset nyt vain suosii hiuksissa luonnottomia, räikeitä ja liian kovia sävyjä.

Vierailija
29/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:23"] En ymmärrä miksi ulkonäköään ei voisi parannella, kun se kerran on mahdollista. Itsekin otan raitoja vain kerran pari vuodessa, mutta en näe mitään pahaa siinä, että toiset jaksavat panostaa enemmän. Enkä siinäkään, että toiset eivät värjää ollenkaan. Että eiköhän ap sinunkin todellinen ongelma ole hiusten alla, muuten antaisit muidenkin elää. [/quote] Niin miten se värjätty tukka on parannus ulkonäköön? Useimmille sopii parhaiten se hiustenväri joka on syntymässä saatu. [/quote] Voi pikku mussuttajaa. Miehesi ehkä jaksaa vakuutella, että olet kaikkien alojen asiantuntija, toki tietysti vain riidat välttääkseen. Meillä muilla kuitenkin on uskallusta omiin mielipiteisiimme. Saat vapaasti ihailla luonnonväriä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan yhden ihmisen subjektiivinen mielipide. Minun mielestäni taas huoliteltu ihminen on kaunis, raidat piristävät ilmettä poikkeuksetta, eiväthän ne edes peitä omia sävyjä. [/quote] Ilmeisesti sinulla on todella heikko itsetunto, kun et osaa keskustella asiallisesti vaan vedät heti henkilökohtaiseksi. Sinunkin näkemyksesi on vain yhden ihmisen subjektiivinen mielipide.  Vielä voisitko tarkentaa, jos osaat vetämättä tätä ihan mussuttamiseksi, että millä tavoin huoliteltu ulkonäkö edellyttää hiustenvärjäämistä ? Onko mielestäsi tosiaan niin, että jos ihmisellä on luonnollisen väriset värjäämättömät hiukset, hän ei mitenkään voi olla huoliteltu eikä siis kaunis? [/quote] Voi rakas pieni kultamussukka, olen muistanut kyllä käyttää sanaparia minun mielestäni, luepa viestit uudestaan jos jäi huomaamatta. Olen nähnyt naisia, jotka myös minun mielestäni ovat näyttäneet hyvältä luonnontilassa. Vaatii kuitenkin vähintään eteläeurooppalaisen väriperimän. Suomalainen nainen näyttää mielestäni poikkeuksetta homssuiselta meikittömänä, samoin lähes poikkeuksetta hiukset värjäämättöminä. Ja mitä itsetuntooni tulee, se on kiitos vain oikein hyvä. Kaltaisesi omia ajatuksiaan ainoana totuutena julistavat tyhjänvikisijät saavat minut kuitenkin ärsyyntymään, jokainen pitäköön huolen omista karvoistaan ja suokoon saman vapauden muille.

[/quote]

Niin kuka tässä nyt julistaakaan omia ajatuksiaan ainoana totuutena, mussukka? Joudut olemaan 24/7 ärtynyt itsesi kanssa. Sinulla näyttää olevan huomattavia vaikeuksia hyväksyä sitä että joku on eri mieltä kanssani.

Ikävä kuulla että sinulta puuttuu tuo etelä-eurooppalainen perimä ja joudut värjäämään hiuksiasi, jotta näyttäisit ihmiseltä. 

Vierailija
30/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:16"]Värjäämätön pää on ollut muotia jo pari vuotta.
[/quote]

Ei trendikästä. Jos olisi kuuminta trendiä niin kaikilla olisi värjäämätön pää.
[/quote]Paitsi että erittäin lyhyet harmaat hiukset saavat nykypäivänä paljon kehuja kaikilta. T. Mummo
[/quote]
Samoin minulla, viimeksi tänään. Terv. mummo 60 v.

Vierailija
31/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:23"] En ymmärrä miksi ulkonäköään ei voisi parannella, kun se kerran on mahdollista. Itsekin otan raitoja vain kerran pari vuodessa, mutta en näe mitään pahaa siinä, että toiset jaksavat panostaa enemmän. Enkä siinäkään, että toiset eivät värjää ollenkaan. Että eiköhän ap sinunkin todellinen ongelma ole hiusten alla, muuten antaisit muidenkin elää. [/quote] Niin miten se värjätty tukka on parannus ulkonäköön? Useimmille sopii parhaiten se hiustenväri joka on syntymässä saatu. [/quote] Voi pikku mussuttajaa. Miehesi ehkä jaksaa vakuutella, että olet kaikkien alojen asiantuntija, toki tietysti vain riidat välttääkseen. Meillä muilla kuitenkin on uskallusta omiin mielipiteisiimme. Saat vapaasti ihailla luonnonväriä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan yhden ihmisen subjektiivinen mielipide. Minun mielestäni taas huoliteltu ihminen on kaunis, raidat piristävät ilmettä poikkeuksetta, eiväthän ne edes peitä omia sävyjä.

[/quote]

Minulla on uskallusta omiin mielipiteisiin. Siitä kertoo jo se etten raidoittele hiuksiani vain siksi että saisin kaltaistesi pinnallisuuksien hyväksynnän.
[/quote]
Pointti olikin se, ettet suo muille omia mielipiteitä vaan kuvittelet, että sinun mielipiteesi on muita tärkeämpi. Ei minua kenenkään väri kiinnosta, vain se, että jokainen päättää omasta puolestaan. Olkoon, mielipuolen kanssa on turha vääntää.

Vierailija
32/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:16"]

"Maantien harmaa" eli tuhkanruskea tai tuhkanvaalea on ollut muodissa jo monen monta vuotta. Nykyään on trendikästä kasvattaa oma väri takaisin. Ja tämä suomalaisten inhoama "maantien harmaa" on maailmalla erittäin suosittu sävy. Suomalaiset nyt vain suosii hiuksissa luonnottomia, räikeitä ja liian kovia sävyjä.

[/quote]

Useimmilla suomalaisilla tuntuu olevan huono itsetunto. Aina ollaan julistamassa miten suomalaiset ovat niin rumia ja värittömiä ja vähintään eteläeurooppalaiset ovat niin paljon paremmannäköisiä ja blaa blaa blaa. Suomalaiset haluavat näyttää etnisiltä mutta eivät halua etnisiä ryhmiä Suomeen koska suomalainen kulttuuri ja maan tavat. Outoa.

Vierailija
33/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienväriset hiukset (tai mitkä ikinä ovatkaan luonnostaan) ovat kantajalleen sopivat ja tekevät kantajastaan pikemminkin huolitellun kuin homssuisen näköisen värjättyyn verrattuna. Ihmisillä on ehkä stereotypia valjuista ja homssuisista naisista maantienvärisine hiuksineen, koska pitkän aikaa värjäys oli Suomessa itsestäänselvää, ja värjäämättä jättivät vain säkkiin pukeutuvat hiiruilaiset. Laitettu nainen on kuitenkin huomattavasti arvokkaamman näköinen omassa hiusvärissään kuin värikypärässä. Maantien väriset hiukset omaava nainen näyttää upealta hoidettu ja auringon luonnostaan raidoittama tukka laineille laitettuna ja vaikkapa vähän räväkämpikin meikki kasvoillaan (esim. smoky eyes tai kirkas huulipuna). Oma luonnollinen väri sallii villimmänkin meikeillä iloittelun, kun taas sellainen yhdistettynä värikypärään (joo, mustan ja vetyblondin lisäksi se teidän vivahteikas purkkikastanjanruskeannekin näyttää kovalta ja luonnottomalta) olisi huomattavasti horomaisemman ja halvemman näköinen.

Ilokseni olen havainnut, että nuorten naisten keskuudessa värjäämättömästä tukasta on tullut muotia. Esimerkiksi ruotsalaiset kanssasisaremme ovat taitaneet luonnolliset hiusvärit jo pidemmän aikaa. Tietysti mm. kusenpolttamanvalkoisia kuontaloita löytyy joka maasta, mutta keskimäärin ruotsalaiset ovat onnistuneet hiusvalinnoissaan paremmin kuin suomalaiset jo pitkän aikaa. Onneksi tähän lienee tulossa muutos.

Vierailija
34/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:23"] En ymmärrä miksi ulkonäköään ei voisi parannella, kun se kerran on mahdollista. Itsekin otan raitoja vain kerran pari vuodessa, mutta en näe mitään pahaa siinä, että toiset jaksavat panostaa enemmän. Enkä siinäkään, että toiset eivät värjää ollenkaan. Että eiköhän ap sinunkin todellinen ongelma ole hiusten alla, muuten antaisit muidenkin elää. [/quote] Niin miten se värjätty tukka on parannus ulkonäköön? Useimmille sopii parhaiten se hiustenväri joka on syntymässä saatu. [/quote] Voi pikku mussuttajaa. Miehesi ehkä jaksaa vakuutella, että olet kaikkien alojen asiantuntija, toki tietysti vain riidat välttääkseen. Meillä muilla kuitenkin on uskallusta omiin mielipiteisiimme. Saat vapaasti ihailla luonnonväriä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan yhden ihmisen subjektiivinen mielipide. Minun mielestäni taas huoliteltu ihminen on kaunis, raidat piristävät ilmettä poikkeuksetta, eiväthän ne edes peitä omia sävyjä. [/quote] Ilmeisesti sinulla on todella heikko itsetunto, kun et osaa keskustella asiallisesti vaan vedät heti henkilökohtaiseksi. Sinunkin näkemyksesi on vain yhden ihmisen subjektiivinen mielipide.  Vielä voisitko tarkentaa, jos osaat vetämättä tätä ihan mussuttamiseksi, että millä tavoin huoliteltu ulkonäkö edellyttää hiustenvärjäämistä ? Onko mielestäsi tosiaan niin, että jos ihmisellä on luonnollisen väriset värjäämättömät hiukset, hän ei mitenkään voi olla huoliteltu eikä siis kaunis? [/quote] Voi rakas pieni kultamussukka, olen muistanut kyllä käyttää sanaparia minun mielestäni, luepa viestit uudestaan jos jäi huomaamatta. Olen nähnyt naisia, jotka myös minun mielestäni ovat näyttäneet hyvältä luonnontilassa. Vaatii kuitenkin vähintään eteläeurooppalaisen väriperimän. Suomalainen nainen näyttää mielestäni poikkeuksetta homssuiselta meikittömänä, samoin lähes poikkeuksetta hiukset värjäämättöminä. Ja mitä itsetuntooni tulee, se on kiitos vain oikein hyvä. Kaltaisesi omia ajatuksiaan ainoana totuutena julistavat tyhjänvikisijät saavat minut kuitenkin ärsyyntymään, jokainen pitäköön huolen omista karvoistaan ja suokoon saman vapauden muille.

[/quote]

Niin kuka tässä nyt julistaakaan omia ajatuksiaan ainoana totuutena, mussukka? Joudut olemaan 24/7 ärtynyt itsesi kanssa. Sinulla näyttää olevan huomattavia vaikeuksia hyväksyä sitä että joku on eri mieltä kanssani.

Ikävä kuulla että sinulta puuttuu tuo etelä-eurooppalainen perimä ja joudut värjäämään hiuksiasi, jotta näyttäisit ihmiseltä. 
[/quote]
Pusuja sinne, olet ihana :).

Vierailija
35/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:23"] En ymmärrä miksi ulkonäköään ei voisi parannella, kun se kerran on mahdollista. Itsekin otan raitoja vain kerran pari vuodessa, mutta en näe mitään pahaa siinä, että toiset jaksavat panostaa enemmän. Enkä siinäkään, että toiset eivät värjää ollenkaan. Että eiköhän ap sinunkin todellinen ongelma ole hiusten alla, muuten antaisit muidenkin elää. [/quote] Niin miten se värjätty tukka on parannus ulkonäköön? Useimmille sopii parhaiten se hiustenväri joka on syntymässä saatu. [/quote] Voi pikku mussuttajaa. Miehesi ehkä jaksaa vakuutella, että olet kaikkien alojen asiantuntija, toki tietysti vain riidat välttääkseen. Meillä muilla kuitenkin on uskallusta omiin mielipiteisiimme. Saat vapaasti ihailla luonnonväriä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan yhden ihmisen subjektiivinen mielipide. Minun mielestäni taas huoliteltu ihminen on kaunis, raidat piristävät ilmettä poikkeuksetta, eiväthän ne edes peitä omia sävyjä. [/quote] Minulla on uskallusta omiin mielipiteisiin. Siitä kertoo jo se etten raidoittele hiuksiani vain siksi että saisin kaltaistesi pinnallisuuksien hyväksynnän. [/quote] Pointti olikin se, ettet suo muille omia mielipiteitä vaan kuvittelet, että sinun mielipiteesi on muita tärkeämpi. Ei minua kenenkään väri kiinnosta, vain se, että jokainen päättää omasta puolestaan. Olkoon, mielipuolen kanssa on turha vääntää.

[/quote]

Olen tiedustellut perusteluja täällä esitellylle väitteelle jonka mukaan värjääminen on parannus ulkonäköön ja värjääminen on huoliteltua ulkonäköä, ja sinä sanot että väität etten suo muille mielipiteitä?

Aika räikeää tulkintaa. Opettelepa keskustelemaan ja perustelemaan mielipiteitäsi paremmin kuin heittelemällä noita henkilökohtaisuuksia. Se raivo jolla otat tämän keskustelun itseesi antaa lähinnä viitteitä siitä että mielipuoli taidat olla itse.

Vierailija
36/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:23"] En ymmärrä miksi ulkonäköään ei voisi parannella, kun se kerran on mahdollista. Itsekin otan raitoja vain kerran pari vuodessa, mutta en näe mitään pahaa siinä, että toiset jaksavat panostaa enemmän. Enkä siinäkään, että toiset eivät värjää ollenkaan. Että eiköhän ap sinunkin todellinen ongelma ole hiusten alla, muuten antaisit muidenkin elää. [/quote] Niin miten se värjätty tukka on parannus ulkonäköön? Useimmille sopii parhaiten se hiustenväri joka on syntymässä saatu. [/quote] Voi pikku mussuttajaa. Miehesi ehkä jaksaa vakuutella, että olet kaikkien alojen asiantuntija, toki tietysti vain riidat välttääkseen. Meillä muilla kuitenkin on uskallusta omiin mielipiteisiimme. Saat vapaasti ihailla luonnonväriä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan yhden ihmisen subjektiivinen mielipide. Minun mielestäni taas huoliteltu ihminen on kaunis, raidat piristävät ilmettä poikkeuksetta, eiväthän ne edes peitä omia sävyjä. [/quote] Ilmeisesti sinulla on todella heikko itsetunto, kun et osaa keskustella asiallisesti vaan vedät heti henkilökohtaiseksi. Sinunkin näkemyksesi on vain yhden ihmisen subjektiivinen mielipide.  Vielä voisitko tarkentaa, jos osaat vetämättä tätä ihan mussuttamiseksi, että millä tavoin huoliteltu ulkonäkö edellyttää hiustenvärjäämistä ? Onko mielestäsi tosiaan niin, että jos ihmisellä on luonnollisen väriset värjäämättömät hiukset, hän ei mitenkään voi olla huoliteltu eikä siis kaunis? [/quote] Voi rakas pieni kultamussukka, olen muistanut kyllä käyttää sanaparia minun mielestäni, luepa viestit uudestaan jos jäi huomaamatta. Olen nähnyt naisia, jotka myös minun mielestäni ovat näyttäneet hyvältä luonnontilassa. Vaatii kuitenkin vähintään eteläeurooppalaisen väriperimän. Suomalainen nainen näyttää mielestäni poikkeuksetta homssuiselta meikittömänä, samoin lähes poikkeuksetta hiukset värjäämättöminä. Ja mitä itsetuntooni tulee, se on kiitos vain oikein hyvä. Kaltaisesi omia ajatuksiaan ainoana totuutena julistavat tyhjänvikisijät saavat minut kuitenkin ärsyyntymään, jokainen pitäköön huolen omista karvoistaan ja suokoon saman vapauden muille. [/quote] Niin kuka tässä nyt julistaakaan omia ajatuksiaan ainoana totuutena, mussukka? Joudut olemaan 24/7 ärtynyt itsesi kanssa. Sinulla näyttää olevan huomattavia vaikeuksia hyväksyä sitä että joku on eri mieltä kanssani. Ikävä kuulla että sinulta puuttuu tuo etelä-eurooppalainen perimä ja joudut värjäämään hiuksiasi, jotta näyttäisit ihmiseltä.  [/quote] Pusuja sinne, olet ihana :).

[/quote]

Sinä olet varmaan opiskellut keskustelua ja mielipiteiden esittämistä Elämäm koulussa. 

Vierailija
37/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:23"] En ymmärrä miksi ulkonäköään ei voisi parannella, kun se kerran on mahdollista. Itsekin otan raitoja vain kerran pari vuodessa, mutta en näe mitään pahaa siinä, että toiset jaksavat panostaa enemmän. Enkä siinäkään, että toiset eivät värjää ollenkaan. Että eiköhän ap sinunkin todellinen ongelma ole hiusten alla, muuten antaisit muidenkin elää. [/quote] Niin miten se värjätty tukka on parannus ulkonäköön? Useimmille sopii parhaiten se hiustenväri joka on syntymässä saatu. [/quote] Voi pikku mussuttajaa. Miehesi ehkä jaksaa vakuutella, että olet kaikkien alojen asiantuntija, toki tietysti vain riidat välttääkseen. Meillä muilla kuitenkin on uskallusta omiin mielipiteisiimme. Saat vapaasti ihailla luonnonväriä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan yhden ihmisen subjektiivinen mielipide. Minun mielestäni taas huoliteltu ihminen on kaunis, raidat piristävät ilmettä poikkeuksetta, eiväthän ne edes peitä omia sävyjä. [/quote] Minulla on uskallusta omiin mielipiteisiin. Siitä kertoo jo se etten raidoittele hiuksiani vain siksi että saisin kaltaistesi pinnallisuuksien hyväksynnän. [/quote] Pointti olikin se, ettet suo muille omia mielipiteitä vaan kuvittelet, että sinun mielipiteesi on muita tärkeämpi. Ei minua kenenkään väri kiinnosta, vain se, että jokainen päättää omasta puolestaan. Olkoon, mielipuolen kanssa on turha vääntää.

[/quote]

Olen tiedustellut perusteluja täällä esitellylle väitteelle jonka mukaan värjääminen on parannus ulkonäköön ja värjääminen on huoliteltua ulkonäköä, ja sinä sanot että väität etten suo muille mielipiteitä?

Aika räikeää tulkintaa. Opettelepa keskustelemaan ja perustelemaan mielipiteitäsi paremmin kuin heittelemällä noita henkilökohtaisuuksia. Se raivo jolla otat tämän keskustelun itseesi antaa lähinnä viitteitä siitä että mielipuoli taidat olla itse.
[/quote]
Pusuja sullekin :). Hirveen vaikee on perustella miksi musta on kauniimpi kuin valkoinen, mie vaan niin tykkään. Ja kultsi: sinun luontainen älykkyytesi ei loistaisi täysillä, jos minäkin olisin yhtä luontaisen taitava perustelija.

Vierailija
38/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:12"]

Mikä helvetin hiusvärimaanikko tällä palstalla nykyään rellestää? Miten muiden hiusväri voi olla jollekin noin iso ongelma? Miten tälle palstalle kokoontuu aina näitä psykoottisia tapauksia mueuhkaamaan milloin mistäkin....

[/quote]

Samaa ihmetellyt. Kummallista miten tämä keskustelu sai pari värikypärän kantajaa pillastumaan ja takajaloilleen. Joidenkin näyttää olevan vaikea hyväksyä sitä että toiset tekevät itsenäisiä päätöksiä eivätkä seuraa lammaslaumaa.

Vierailija
39/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:13"]

Mikä se maantienharmaa on? Linkittäkää kuva sen värisistä hiuksista! Minä en tiedä. Entä mikä on kananpersetukka? Ekan kerran täällä kuulin.

[/quote]

Esim. huippumalli Suvi Koposella on maantienvärinen ohut tukka. Av-mamman tietämyksen mukaan Suvi Koponen on ruma ja homssuinen, koska ei näytä etelä-eurooppalaiselta.

Vierailija
40/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin melkein lyödä vetoa, että hiusvärimaanikko on sama kahjo kuin hedelmöityshoitohullu, samaa jankkausta. Voisi elämä olla helpompaa, jos muiden valinnat eivät tuottaisi noin suurta tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän