Airbus A320 -matkustajakone on syöksynyt maahan Alpeilla Etelä-Ranskassa
Kyseessä Germanwings-lentoyhtiön kone. http://www.iltasanomat.fi/a/1427170114230
Kommentit (249)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:56"]
sinänsä ohi aiheen, mutta olen ylipäänsä kyllästynyt matkailuun ja siihen kuinka ihqua on nähdä "eri kulttuureja" = mennä ryyppäämään ja mc donaldsiin syömään eri maihin. Mua ällöttää koko tämä pseudokansainvälisyys ja pitää nähdä barceloonaroomalontoopariisi touhu. Loma ei ole loma jollei lennä jonnekin. Lapset saa koulusta heti 2viikkoa Thaikkulaa varten, mutta lähdes mummon kanssa yhdeksi päiväksi shoppailemaan kotikaupungissa, niin jo ope laittaa lintsausmerkinnän ja puhuttelun, että koulusta ei voi olla noin vain poissa...
koneet suhaa ilmakehän täyteen päästöjä, jotta me voidaan juosta 42km Nykissä, kun se on vaan niin paljon coolimpaa siellä kuin Hesassa.
Ja sit tää suru nyt, se on niin jännä, kun se surettaa sen takia että itse on lennetty siitä samasta kohtaa, samanlaisilla koneilla ja samoissa Barcelonan mäkkäreissä syöneinä.
[/quote]
Samaa mieltä. Matkailla voi ihan lähelläkin.
t. ulkomailla asuva
Miksi kone päätyi pikkupalasina maastoon, jos se kuitenkin liukui hitaasti alas lähes 10 minuuttia? Jos mikään ulkopuolinen voima ei hajottanut konetta, miksi runko ei vaan pudonnut maastoon (ja syttynyt palamaan tms)?
Todella hämärää, että lentäjät olivat tajuttomina. Myrkytys?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:36"]
Miksi kone päätyi pikkupalasina maastoon, jos se kuitenkin liukui hitaasti alas lähes 10 minuuttia? Jos mikään ulkopuolinen voima ei hajottanut konetta, miksi runko ei vaan pudonnut maastoon (ja syttynyt palamaan tms)?
Todella hämärää, että lentäjät olivat tajuttomina. Myrkytys?
[/quote]
Kun 600-900km/h törmää vuoreen niin tuollainen lentokone menee aika palasiksi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:19"]
Miettikää toi fiilis, kun putoaminen kesti 8min... En pysty edes kuvitella. Varmaan kauhein tapa kuolla. Pistää nää uutiset lentopelkoisen puntit tutisemaan entisestään ja kohta lento edessä.
[/quote] itse pelkään jonkin verran lentoa kun lähdetään nousuun. Aika varma kuolema kun lentokone alkaa tulemaan alas rytinällä. Matkustan n pari kertaa vuodessa vaan niin oishan se kohtalon ivaa jos sillä matkalla sattuis just kuolemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:36"]
Myrkytys?
[/quote]
Kuulemma joku vastaava tilanne ollut Germanwingsilla 2008, kaikki menneet tajuttomaksi. Tuskin myrkytys, enemmänkin jostain syystä(paine?) happi karannut koneesta
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:36"]
Myrkytys?
[/quote]
Kuulemma joku vastaava tilanne ollut Germanwingsilla 2008, kaikki menneet tajuttomaksi. Tuskin myrkytys, enemmänkin jostain syystä(paine?) happi karannut koneesta
[/quote]
Ilmeisesti noita tilanteita on ollut enemmänkin. Ylen sivuilla oli juttua.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:29"]Näitä on kyllä sattunut ihan liikaa viime aikoina. Ei ole kuulunut enempää niistä mahdollisista elonmerkeistä? Ehkä ei ollutkaan mitään.. Paljon voimia kaikille läheisensä menettäneille! [/quote] Jos vähän perehdytään asiaan, niin lento-onnettomuudet ovat vähentyneet koko ajan.. Media vaan uutisoi niin näkyvästi onnettomuuksia nykyään.
[/quote]
2013 kuoli 3 ihmistä matkustjakoneiden onnettomuuksissa.
[/quote]
Harvinaisen vähän oli uhreja lentoliikenteessä 2013, mutta silti pelkissä uutiskynnyksen ylittävissä onnettomuuksissa meni about muutama sata.
Mä en jaksa uskoa että kyseessä olisi terroriteko. Eikö ne järjestöt yleensä ilmoittaudu tekijäksi aika pian tapahtuneen jälkeen?