Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää: kakkasin terapeutin käsilaukkuun

Vierailija
24.03.2015 |

Kärsin siis impulssikontrollin häiriöitä aiheuttavasta psykiatrisesta sairaudesta. Olin tänään taas terapiassa, kun kesken istunnon terapeutin oli pakko mennä naapurihuoneeseen. Terapeuttini työskentelee parin muun terpan kanssa yhteisvastaanotolla. Joku hullu potilas alkoi ilmeisesti riehumaan naapurihuoneessa ja terapeuttini lähti selvittämään huutamisen syytä. Terpalta meni usea minuutti siellä ja tulin mustasukkaiseksi. Toinen potilas varasti aikaani. Minulle tuli äkillinen yllyke kostaa ja niinpä tein aamukakat terpan käsilaukkuun, joka oli hänen työtuolissa selkänojalla. Pyyhin nenäliinoihin ja suljin laukun vetketjun. Menin tietysti ihan paniikkiin ja teki mieli huutaa itselle. Hädissäni avasin vielä tuuletusikkunan ja toivoin, ettei hajua huomaisi.

No terppa tuli takaisin pian ja tunti jatkui "normaalisti". En uskaltanut sanoa kakasta mitään, mutta tietysti hän huomaa sen ennemmin tai myöhemmin. Mitä teen? Hävettää aivan järkyttävästi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tämä on totta, koska ei tuollaista voi keksiä :-D

Vierailija
22/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ulostamiseen liittyviä patoumia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin terapeutti ja mulla kävisi työhuoneessani asiakkaita, olisi mulla huoneessa myös lukollinen kapea pukukaappi johon laittaisin takkini ja käsilaukkuni kukkaroineen jne. En todellakaan jättäisi näkyville!!!

Vierailija
24/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu :D

Vierailija
25/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:16"]

Olet sairas. Siis vaikka provosi ei olisi edes totta.

[/quote]

Mutta hauska! Kiitos nauruista, itsellänikin on joskus ollut mielihalu kakkia esim. opettajankoulutusaikanani didaktikkoni salkkuun... Oli aika paskatyyppi :-D

Vierailija
26/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. D: Tarvitset selvästi apua intensiivisemmin. Voi sua. :( Voisitko ehkä kirjoittaa terapeutille anteeksipyyntökirjeen? Kerro, miten paljon sua hävettää ja miten pahoillasi olet.

Aika äkkiä ehdit muuten. :D Millainenkohan tilanne se olisi ollut, jos olisit jäänyt kiinni housut kintuissa? Koita nähdä asian humoristinen puoli. Sä taidat olla sairas kuitenkin. Sanon vain sen takia, että tuo ei ollut sun tekemänä ihan sama kuin jos joku ns. terve ihminen olisi kakannut jonkun käsilaukkuun, joten tuo ei kuitenkaan tee sua huonoksi ihmiseksi mun silmissä ainakaan (joskaan en jättäisi sua yksin laukkuni kanssa ikinä, jos tunnettaisiin).

Vierailija
27/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:32"]

Jos olisin terapeutti ja mulla kävisi työhuoneessani asiakkaita, olisi mulla huoneessa myös lukollinen kapea pukukaappi johon laittaisin takkini ja käsilaukkuni kukkaroineen jne. En todellakaan jättäisi näkyville!!!

[/quote]

Mun terapeutilla on takki ja laukku ihan siinä huoneessa näyvillä aina. :D

Vierailija
28/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap.llä lapsia?

Vierailija
29/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisilla on vilkas ja hyvin kehittynyt mielikuvitus, köyhän ainut huvitus.

Vierailija
30/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:32"]

[/quote]
Joo, kapakkaterapeuteilla on.

Mun terapeutilla on takki ja laukku ihan siinä huoneessa näyvillä aina. :D
[/quote]

Vierailija
31/32 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

Vierailija
32/32 |