Anoppi ottaa päähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koska tietää mielestään kaikesta kaiken!
Hän on jopa minun ammattialani asiantuntija, vaikka on itse ihan eri alan ihminen. Hän antaa ymmärtää, että osaisi minun ammattini paljon paremmin kuin minä.
Auta varjele kun se päivä koittaa, kun patoni murtuu, niin kyllä siinä anoppi saa täyslaidallisen!
Kommentit (72)
Löysää hyvä ihminen vähän pipoa. Kaikkitietävyys ei suinkaan ole anoppisidonnainen, vaan meillä jopa murrosikäinen "tietää kaiken" kaikesta ja on joka alan asiantuntija. Minua se ei haittaa, sillä maailmaahan sitä mahtuu, kun on oma itsetunto ja toisen ymmärrys on kohdaallaan. Eikä tarvitse ketään parjata, saati tehdä aloituksia, kun oma elämä vain hymyilee ja on yhtä auringonpaistetta.
Ettei vain sinullakin olisi vasta juhlat alkamassa, jos lapsesi ei ole vielä murrosikäisiä, kun maailman murheet ovat noin pieniä.
Lässyn lässyn anopit! Vaikka lapsi kasvaa, niin ei se muuta ääliöanoppia viisaaksi.Todella kehno teoria, #47. Miten minä tulen esim. tässä vielä vanhetessa tajuamaan, että oikeastaan oli todella hienoa ja viisasta, että anoppi soitteli mun lapsesta lääkärille? Tai lähetteli mun lapsen kuvia ilman lupaa ties kenelle? Keksit varmaan hyvän selityksen.
Kalkkarokäärmeet - te miniät. Pahansuopia narttuja. Itse tykkään anopistani ja hän minusta.
Oma anoppi on hyväntahtoinen, mutta rasittava hössöttäjä vaikkakin toisaalta ihana. MUTTA minkähänlainen hirviöanoppi musta tulee? Poikani on silmäteräni ja olen melkoinen besserwisser.. heh.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:37"]
Ja miehes kiittää ja kuittaa :)
[/quote]
Sekin vaan nöyristelee äitinsä edessä ja raivostuu minulle jos esitän perusteltua kritiikkiä hänen rakasta mammaansa kohtaan!!!!!!!!!!!!!
ap
Tsemppiä!
T. Monen alan asiantuntijan miniä
I feel you. Minunkin anoppi tietää kaikesta kaiken ja kohtelee kuin pikkutyttöä. Mieheni 35 on edelleen hänen pieni poika jolta ei saisi mitään vaatia jne. Appi vielä pahempi.
Meilläkin anoppi osti kerran meidän lapselle torilta t-paidan, jossa oli teksti: "äiti tietää paljon, mutta mummi tietää kaiken." Arvaa laitoinko sen lapsen päälle vai en. ;-)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:41"]I feel you. Minunkin anoppi tietää kaikesta kaiken ja kohtelee kuin pikkutyttöä. Mieheni 35 on edelleen hänen pieni poika jolta ei saisi mitään vaatia jne. Appi vielä pahempi.
[/quote]
Kuin omasta elämästäni!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:42"]
Meilläkin anoppi osti kerran meidän lapselle torilta t-paidan, jossa oli teksti: "äiti tietää paljon, mutta mummi tietää kaiken." Arvaa laitoinko sen lapsen päälle vai en. ;-)
[/quote]
Voi hitto mikä muija sinun anoppisi!!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:42"]
[/quote]
Voi hitto mikä muija sinun anoppisi!!
[/quote]
Sanos muuta.
Joo. Tuore puhelu anopilta pari päivää sitten. Sinä se siellä olet vaan yksin. Käytkö sä ikinä missään (olen kotikissa)? Onko sulla mitään harrastuksia? Blaa blaa. Ja tämä kohta nelikymppiselle naiselle. Pitäiskö soittaa perään ja sanoa että sinä se siellä istut sohvalla. Käytkö edes postilaatikolla koskaan? Kävelyllä? Harrastatko sä mitään liikuntaa koskaan? Huokaus.
Niinhän ne anopit ruukaa aaveemammoja ottaa päähän
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:50"]Niinhän ne anopit ruukaa aaveemammoja ottaa päähän
[/quote]
Anoppiko se siellä?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:42"]Meilläkin anoppi osti kerran meidän lapselle torilta t-paidan, jossa oli teksti: "äiti tietää paljon, mutta mummi tietää kaiken." Arvaa laitoinko sen lapsen päälle vai en. ;-)
[/quote]
Minä olisin tokaissut tähän, että "menee kai se tämäkin satu samaan ryhmään joulupukin kanssa; totuus valkenee sitten aikanaan..."
Mun anoppi on ajanut minut mielenterveysongelmien partaalle. En vaan kestä sitä solvausta.
Meillä on miehen kanssa hauskaa, kun kiusataan miniää. Mistään ei puhuta, tai no säästä, jos on pakko. Lapsia ei osata hoitaa (olin tikahtua nauruun, kun mies, 4 lapsen isä, laittoi vauvalle vaippaa väärin päin ihan vain siksi, että saisi miniältä haukut) eikä oteta hoitoon, koska ollaan niin avuttomia. Miniä levitttää kylillä tietoa avuttomuudestamme, mutta omaa perhettä se naurattaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:37"]
Ja miehes kiittää ja kuittaa :)
[/quote]
Sekin vaan nöyristelee äitinsä edessä ja raivostuu minulle jos esitän perusteltua kritiikkiä hänen rakasta mammaansa kohtaan!!!!!!!!!!!!!
ap
[/quote] No voi vitura. En katselis miestä joka ei uskaltaisi sanoa äidilleen vastaan.