Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ottaa päähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24.03.2015 |

Koska tietää mielestään kaikesta kaiken!

Hän on jopa minun ammattialani asiantuntija, vaikka on itse ihan eri alan ihminen. Hän antaa ymmärtää, että osaisi minun ammattini paljon paremmin kuin minä.

Auta varjele kun se päivä koittaa, kun patoni murtuu, niin kyllä siinä anoppi saa täyslaidallisen!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän ruveta ilkeäksi anopiksi, niin ei miniä viihtyisi kanssani niin hyvin kuin nyt. En kyllä koskaan ole mennyt kutsumatta/ ilmoittamatta heille. Lapset hoitaa paljon paremmin kuin minä aikoinani. Sen olen hänelle maininnut, mutta en kyllä alkaisi kinastelemaan yhtään mistään

Anoppi

Vierailija
2/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen tulisi olla yhtä. Yhdessä rintamassa. Seisoa yhtenä muurina sukua(kin) "vastaan". Nimittäin se 3.pyörä voi olla se anoppikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa niitten vaa höpöttää omalla taajuudellaan ja hymyilkää :)

Vierailija
4/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on myös hirveä. Sillä on myös tuote tuolla "vitsikkäällä" tekstillä varustettuna, nimittäin keittiöpyyhe, itsellään kotona. Osti sen, kun tuli mummoksi. En ole muuten kertaakaan kysynyt häneltä neuvoa missään lapseen liittyvässä asiassa. Lisäksi, kun hän aikoinaan sai kuulla, että nukumme perhepedissä, hän otti yhteyttä LÄÄKÄRIIN vauhkotakseen, miten vaarallisesti me nukutaan. Hän on ottanut toisestakin asiasta lapseemme liittyen omin päin yhteyttä lääkäriin. Olisi vaikka miten paljon kauhujuttuja, mutta en viitsi kertoa. Yritän kertoa anopille mahd. vähän meidän asioista, mutta se onnistuu ne pienetkin tiedonmurut käyttämään sairaasti (vrt. tuo perhepeti -> yhteys lääkäriin).

Vierailija
5/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama kokemus, kun lapsi oli pieni. Nielin kiukkuni ja 10 vuotta siinä meni, mutta sen jälkeen anoppi alkoi todella kovasti arvostaa minua. Että sekin on mahdollista.

Vierailija
6/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:37"]Mun anoppi on myös hirveä. Sillä on myös tuote tuolla "vitsikkäällä" tekstillä varustettuna, nimittäin keittiöpyyhe, itsellään kotona. Osti sen, kun tuli mummoksi. En ole muuten kertaakaan kysynyt häneltä neuvoa missään lapseen liittyvässä asiassa. Lisäksi, kun hän aikoinaan sai kuulla, että nukumme perhepedissä, hän otti yhteyttä LÄÄKÄRIIN vauhkotakseen, miten vaarallisesti me nukutaan. Hän on ottanut toisestakin asiasta lapseemme liittyen omin päin yhteyttä lääkäriin. Olisi vaikka miten paljon kauhujuttuja, mutta en viitsi kertoa. Yritän kertoa anopille mahd. vähän meidän asioista, mutta se onnistuu ne pienetkin tiedonmurut käyttämään sairaasti (vrt. tuo perhepeti -> yhteys lääkäriin).
[/quote]

Herranjumala mikä lahopää. Voimia sulle! Ite en jaksais sekuntiakaan.

Vierailija
7/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä anoppeja, mutta onneksi heitä on siunattu ihanilla miniöillä :)

Vierailija
8/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:48"]

Joo. Tuore puhelu anopilta pari päivää sitten. Sinä se siellä olet vaan yksin. Käytkö sä ikinä missään (olen kotikissa)? Onko sulla mitään harrastuksia? Blaa blaa. Ja tämä kohta nelikymppiselle naiselle. Pitäiskö soittaa perään ja sanoa että sinä se siellä istut sohvalla. Käytkö edes postilaatikolla koskaan? Kävelyllä? Harrastatko sä mitään liikuntaa koskaan? Huokaus.

[/quote]

en vastaisi puhelimeen jo mulle toolaisia puheluita soiteltais.

Vierailija
9/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla oli sama kokemus, kun lapsi oli pieni. Nielin kiukkuni ja 10 vuotta siinä meni, mutta sen jälkeen anoppi alkoi todella kovasti arvostaa minua. Että sekin on mahdollista."

Ettet vain sinäkin olisi muuttunut vuosien aikana. Oman havaintoni mukaan, kaikista ilkeimmät ja pahimmat anopit ovat n. 30-35-vuotiailla (heidän itsensä mukaan), joilla on lapset vielä pieniä ja  usko omaan virheettömyyteen ja vahvuuteen on vahva ja vankkumaton.

Mutta kun lapset kasvavat ja lähestyvät murkkuikää, huomaa usein oman vajavuutensa ja heikkoutensa, ettei todellisuudessa olekkaan niin täydellinen, mitä nuorempana oli kuvitellut, koska elämän realiteetit aukenevat ja se anoppi onkin ihan jees, kun murrosikäinen aukaisee silmät ja on pakko tiedostaa omat vahvuudet ja heikkoudet, eikä omaa lasta voi samalla tavalla syyllistää ja haukkua kuin anoppia, joka nuorempana oli kaiken pahan alku ja juuri.

Vierailija
10/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi....oletpa huumorintajuton.Minun tyttäreni ja vävyni ostivat tuon samaisen t-paidan lapselle,minä olen se mummi,joka tietää kaiken.Kaikesta viitsitään loukkaantua.Ei ihme jos välit menee poikki.Oletteko te miniät niin saatanan itsekkäitä.Mun vävyni ei ainakaan tykännyt pahaa kun yhdessä sen ostivat.Lause tarkoitti sitä että kun kerron historiasta,esim.maamme synnystä,itsenäistymisestä yms. ja monista muista asioista lapsenlapsille niin silloin "mummi tietää kaiken".

Vierailija
11/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko entinen koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja?

Vierailija
12/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se akka pihalle! 

Vierailija
13/72 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:47"]

Hassua, että kenenkään poikaystäväni äidin ja mieheni äidin kanssa ei ole ollut ongelmia. Olisiko vastaus kysymykseen, että niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa.

Muutenkaan luonteeseeni ei kuulu tyhjän marmattaminen ja negatiivinen ajattelu. Katson elämää valoisalta puolelta aina.

[/quote]

Hassua, että niin tosiaankin on vähän käynyt, että metsä vastaa siten kuin sinne huudetaan. Kai hoksasit että anoppi hoilaamisen metsään aloittaa. Samalla tavalla ei tarvitse takaisin hoilata, mutta puolustaa itseään saa ja vääriä olettamuksia korjata!

Kuulimme vasta vuosia jälkeenpäin, että anopilla on sukset ristissä yllättävän moneenkin suuntaan. Kovasti tätäkin oli peitelty ja anopilla versionsa tapahtumista. Ei ole helppoa tällaisen ihmisen kanssa olla tekemisissä, kun valheilla yrittää kiilloottaa kuvaansa ja valheita jatkaa.

Ei täälläkään kokemusta ole entisessä elämässä tällaisesta. Entisten anoppiehdokkaiden kanssa tultiin hyvin toimeen ja tehtiin/mentiin yhdessä. Se, että on löytänyt hyvän miehen, on onni ja rikkaus. Mutta huono anoppi, joka voi tuhota koko elämän jos siihen mukaan menee, ei ole naurun asia. Anopin äitipersoona on sellainen, että yksi lapsista vakavasti masentenut, syö lääkkeitä ja vuosia käynyt terapiassa, syy on äiti. 

Jos joku käsittelee huonoa anoppisuhdetta tyhjän marmattamisella, niin jääköön omaan arvoonsa, opittavaa on vielä elämän erilaisuudesta, isosta ihmeellisestä maailmasta.

Perusoptimistikin joutuu elämässään ajattelemaan joskus negatiivisiesti. Ikävien ja vaikeiden asioiden ratkaisuajatteluun kuuluu terveellä ihmisellä asioita punnitessa negatiivistakin pohdiskelua. Kokonaisuudessaan on positiivista, jos parasta ratkaisua tavoitellaan ja se saadaan. Se, mikä on paras ratkaisu, voi ulkopuoliselle näyttää huonolta tämän tietämättä tosiasioista. Valitettavasti on kyse omankin elämän suojelemisesta, jotta terve mieli ja henki pysyisi omassa ruumiissa. Valitettavasti sellaisia äiteja ja anoppeja on, jotka ajavat lapsensa kuolemaankin asti. Tämänkin olen nähnyt.

Oppia ikä kaikki, myös ymmärtämään miksi ilmaisu- tyhjän marmattaminen-, -anoppi ottaa päähän -sivulla kommentissa on ala-arvoista. Kuulostaa ihan huonolta anopilta, joka vähättelee ongelmat ja lakaisee ne maton alle, ja jatkaa loukkaamista, haukkumista, alistamista, ei kuuntele, ei välitä, ottaa mutta ei anna, valehtelee, puhuu taukoamatta, puolustaa väärintekijöitä -ei lapsiaan jne., erottaa lapset toisistaan ja suvusta, kertoo isästä -että isä ei ole rakastanut (vaikka isän rakkaus oli ainoa, mikä näkyi) ym. erotusryityksiä, mistä isällä tuskin on mitään tietoa.

Vierailija
14/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:42"]

Meilläkin anoppi osti kerran meidän lapselle torilta t-paidan, jossa oli teksti: "äiti tietää paljon, mutta mummi tietää kaiken." Arvaa laitoinko sen lapsen päälle vai en. ;-)

[/quote]

Missä teidän huumori on ? Kyllä mä olisin voinut laittaa sen paidan lapsen päälle.  Tosin en yhtään ihmettele, että teidän anopit kypsyy teihin, kun olette niin tosikkoja ! :)

Voi hitto mikä muija sinun anoppisi!! 

[/quote]

Vierailija
15/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:45"]

Meilläkin anoppi osti kerran meidän lapselle torilta t-paidan, jossa oli teksti: "äiti tietää paljon, mutta mummi tietää kaiken." Arvaa laitoinko sen lapsen päälle vai en. ;-)

[/quote]

Missä teidän huumori on ? Kyllä mä olisin voinut laittaa sen paidan lapsen päälle.  Tosin en yhtään ihmettele, että teidän anopit kypsyy teihin, kun olette niin tosikkoja ! :)

Voi hitto mikä muija sinun anoppisi!! 

[/quote]
[/quote]No varmaan riippuu anopin asenteesta onko se hauska vai vittumainen. Harva haluaisi työhuoneesensa julistetta tai pitää töissään paitaa: "Työntekijät tietävät paljon, mutta pomo tietää kaiken"

Vierailija
16/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hirveä anoppi. Siis ihan hirveä. Kerran oltiin miehen kanssa menossa suihkuun heillä, kun anoppi vinkkaa, että siinä vaaleanpunaisessa on sitten intiimipesuainetta. Oltiin oltu anopilla jo pidemmän aikaa (yli viikko), kun sanoi tuon. Lisäksi olen kuullut rumista kesämekoistani, huonoista käytöstavoista yms. Lisäksi on sanonut,ettei mun mikään pakko ole olla hänen poikansa kanssa, että voin erota jos haluan ?!? Sai sen kuulostamaan juuri siltä, että haluaisi meidän eroavan..

Vierailija
17/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:42"] Meilläkin anoppi osti kerran meidän lapselle torilta t-paidan, jossa oli teksti: "äiti tietää paljon, mutta mummi tietää kaiken." Arvaa laitoinko sen lapsen päälle vai en. ;-) [/quote] Minä voisin laittaakkin ihan piruuttani. [/quote] Lisäisin kangastussilla mummi tietää kaiken jälkeen ... Tai niinhän mummi luulee ja sit joku Suomen altzhaimeryhdistyksen tai muistisairausliiton nettisivut.

[/quote]

Jos dementiasairauden nimen tuolla tavalla kirjoitat, munaat vain itsesi. Anoppisi todennäköisesti osaisi kirjoittaa "Alzheimer" oikein. 

Vierailija
18/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain kauniina päivän olet ehkä itsekin anoppi. Mietipä sitten miten itse käyttäydyt miniääsi kohtaan. Ehkäpä opit jotain tästä kaikesta.

Vierailija
19/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää.... kohta nämä ilkeät, vitttumaiset, törkeät, piittaamattomat, tyhmät, saamattomat, laiskat,  muistisairaat ja mitään tietämättömät anopit ovat sukupuuttoon kuolleet.

Se aika on hyvin lähellä ja sitten maailma on pullollaan ihania, sydämellisiä, rakastettavia, viisaita, ahkeria, terveitä ja kaikki tietäviä, niin iki ihania apoppeja, kun av-mammat ovat itse anoppeja ja isoäitijä. Tuskin lapsenne ja tulevat miniänne jaksavat edes odottaa, kun he saavat elää rakastavaisen anopin syleilyssä ja maailmassa. Voiko ihanammin tulevaisuus enää alkaa....

Vierailija
20/72 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mut noinhan se on! Ihan hauska paita. Kyllä säkin sitten vourollasi teidät kaiken kun pääset/joudut mummiksi. :))