Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien pito pitäis kieltää

Vierailija
24.03.2015 |

Koirat on tosi ällöttäviä. Kusta ja paskaa joka puolella. Meillä ei ole koiraa mutta silti meidän pihalta löytyy jatkuvasti ällöjä kusiloroläiskiä. Postilaatikolle mennessä saa varoa ettei astu koiran jätöksiin ja kusiläiskiin. Koirien pito taajama-alueella pitäisi kokonaan kieltää. Vituttaa kun minä joudun kärsimään toisten koirista. Kusettaisivat elukoitaan metsässä eikä toisten kulkuväylillä. Noiden koirien omistajat on kyllä ällöttävän epäsiistiä porukkaa, kuvottaa!!!! Mitä voin tehdä noille terrorisoijille?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:48"]1000€/vuosi koiravero uudelleen käyttöön.
[/quote]
hyvä idea. Tosin pitäis olla pari tonnia tuo vero ja sillä voitais järjestää kuseskelureittejä koirille. Koiria saisi ulkoiluttaa vain noilla reiteillä jotka oliskin sitten kusen ja paskan polttamia :)

Vierailija
42/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:29"]Mistä näitä vinkuvia ämmiä sikiää :D Kaikki mättää ja keljuttaa ja aiai kun elämä on inhottavaa ja nyt niin oikeuksia poljetaan ja huonosti kohdellaan.... Pienet on elämässä murheet, kusiläntti hangessa. HANKI ELÄMÄ, vikisevä tiukkapipo. [/quote] toivottavasti sulla ei ole koiraa. Lukeudut selvästi tuohon kusipäiden kastiin.   Mulla on kolme. Määrittele kusipäiden kasti? Se että omistaa koiran? KAIKKI koiranomistajathan ovat samanlaisia. Sinä selvästi lukeudut pipokireiden elämäänsä kyllästyneiden pikkuasiaoista valittajien kastiin. [/quote] [/quote] ei kaikki koiranomistajat ole kusipäitä. Todistit vain itse olevasi sellainen t:ap

[/quote]

Sinun määritelmäs kusipäästä voin täyttää, eikä haittaa ollenkaan. Onneksi 99% ihmisistä ei määrittele kusipäätä samoin kuin sinä. Tai no, ethän sinä OSANNUT määritellä.

Minä taas määrittelen kaltaisesi vinkujat ja minäminätyypit kusipäiksi. "Koira pitäs kieltää koska MÄ HALUUN." Edelleen sanon, että pienet on murheet sinunkin elämässäsi, jos koiran KUSIkin häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:29"]Mistä näitä vinkuvia ämmiä sikiää :D Kaikki mättää ja keljuttaa ja aiai kun elämä on inhottavaa ja nyt niin oikeuksia poljetaan ja huonosti kohdellaan.... Pienet on elämässä murheet, kusiläntti hangessa. HANKI ELÄMÄ, vikisevä tiukkapipo. [/quote] toivottavasti sulla ei ole koiraa. Lukeudut selvästi tuohon kusipäiden kastiin.   Mulla on kolme. Määrittele kusipäiden kasti? Se että omistaa koiran? KAIKKI koiranomistajathan ovat samanlaisia. Sinä selvästi lukeudut pipokireiden elämäänsä kyllästyneiden pikkuasiaoista valittajien kastiin. [/quote] [/quote] ei kaikki koiranomistajat ole kusipäitä. Todistit vain itse olevasi sellainen t:ap

[/quote]

Sinun määritelmäs kusipäästä voin täyttää, eikä haittaa ollenkaan. Onneksi 99% ihmisistä ei määrittele kusipäätä samoin kuin sinä. Tai no, ethän sinä OSANNUT määritellä.

Minä taas määrittelen kaltaisesi vinkujat ja minäminätyypit kusipäiksi. "Koira pitäs kieltää koska MÄ HALUUN." Edelleen sanon, että pienet on murheet sinunkin elämässäsi, jos koiran KUSIkin häiritsee.

[/quote]
ja jatkat vaan todisteluasi omasta kusipäisyydestäsi :) :) ;)

Vierailija
44/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:29"]Mistä näitä vinkuvia ämmiä sikiää :D Kaikki mättää ja keljuttaa ja aiai kun elämä on inhottavaa ja nyt niin oikeuksia poljetaan ja huonosti kohdellaan.... Pienet on elämässä murheet, kusiläntti hangessa. HANKI ELÄMÄ, vikisevä tiukkapipo. [/quote] toivottavasti sulla ei ole koiraa. Lukeudut selvästi tuohon kusipäiden kastiin.   Mulla on kolme. Määrittele kusipäiden kasti? Se että omistaa koiran? KAIKKI koiranomistajathan ovat samanlaisia. Sinä selvästi lukeudut pipokireiden elämäänsä kyllästyneiden pikkuasiaoista valittajien kastiin. [/quote] [/quote] Sääliksi käy sinun naapurustoasi, tuollainen asenne ja 3 koiraa!!! Voi ei mikä yhtälö!!!

[/quote]

Jaa miksi käy? Tulemme oikein hyvin toimeen naapurustossamme, jossa muuten on muitakin koiria :) Kaikki tervehditään toisiamme ja kenelläkään ei ole mitään valittamista. Ei edes naapuruston mammoilla ;) Lähellä on muuten leikkipuisto, enpä ole nähnyt kenenkään sinne koiriaan paskattavan edes lähistölle tien laitaan. Pitäiskö minun nyt kusipäisenä koiranomistajana jatkossa siirtyä ulkoiluttamaan koirani sinne? Tähän mennessä ollaan menty ohi, ja siivottu jätöksemme. Paitsi ettei niitä kusia kyllä ole hangesta alettu pussittamaan.

Vierailija
45/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:29"]Mistä näitä vinkuvia ämmiä sikiää :D Kaikki mättää ja keljuttaa ja aiai kun elämä on inhottavaa ja nyt niin oikeuksia poljetaan ja huonosti kohdellaan.... Pienet on elämässä murheet, kusiläntti hangessa. HANKI ELÄMÄ, vikisevä tiukkapipo. [/quote] toivottavasti sulla ei ole koiraa. Lukeudut selvästi tuohon kusipäiden kastiin.   Mulla on kolme. Määrittele kusipäiden kasti? Se että omistaa koiran? KAIKKI koiranomistajathan ovat samanlaisia. Sinä selvästi lukeudut pipokireiden elämäänsä kyllästyneiden pikkuasiaoista valittajien kastiin. [/quote] [/quote] ei kaikki koiranomistajat ole kusipäitä. Todistit vain itse olevasi sellainen t:ap [/quote]   Sinun määritelmäs kusipäästä voin täyttää, eikä haittaa ollenkaan. Onneksi 99% ihmisistä ei määrittele kusipäätä samoin kuin sinä. Tai no, ethän sinä OSANNUT määritellä. Minä taas määrittelen kaltaisesi vinkujat ja minäminätyypit kusipäiksi. "Koira pitäs kieltää koska MÄ HALUUN." Edelleen sanon, että pienet on murheet sinunkin elämässäsi, jos koiran KUSIkin häiritsee.   [/quote] ja jatkat vaan todisteluasi omasta kusipäisyydestäsi :) :) ;)

[/quote]

Kuten sanoin; se että pidät minua kusipäänä, ei haittaa minua ollenkaan! :) Et ilmeisesti osaa lukea, tai et siihen ahdistuneen koiravihasi sokeuttamana kykene.

Sinä et vaikuta etkä kuulu minun ja koirieni elämään mitenkään. Etkä pysty haittamaan etkä kieltämään koirieni pitoa. Harmittaako? :)

Vierailija
46/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:58"]

[/quote]

[/quote]
Ai :) Ja SINUN koirasi pitää saada kusta toisten pihoille koska SINUA se ei haittaa. Ja SINUN koirasi paskoo toisten kulkuväylilke koska SINUA se ei haittaa. Näetkö miten itsekäs minäminä-tyyppi olet??

Vierailija
47/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetan koiraani kytkettynä muualla kuin sallituilla paikoilla (koirapuistot ja oma tontti maalla) sekä kerään sen jätökset. Tositen pihoille en päästä sitä koskaan. Enkä saa siis pitää koiraa mielstäsi?

Vierailija
48/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:29"]Mistä näitä vinkuvia ämmiä sikiää :D Kaikki mättää ja keljuttaa ja aiai kun elämä on inhottavaa ja nyt niin oikeuksia poljetaan ja huonosti kohdellaan.... Pienet on elämässä murheet, kusiläntti hangessa. HANKI ELÄMÄ, vikisevä tiukkapipo. [/quote] toivottavasti sulla ei ole koiraa. Lukeudut selvästi tuohon kusipäiden kastiin.   Mulla on kolme. Määrittele kusipäiden kasti? Se että omistaa koiran? KAIKKI koiranomistajathan ovat samanlaisia. Sinä selvästi lukeudut pipokireiden elämäänsä kyllästyneiden pikkuasiaoista valittajien kastiin. [/quote] [/quote] ei kaikki koiranomistajat ole kusipäitä. Todistit vain itse olevasi sellainen t:ap [/quote]   Sinun määritelmäs kusipäästä voin täyttää, eikä haittaa ollenkaan. Onneksi 99% ihmisistä ei määrittele kusipäätä samoin kuin sinä. Tai no, ethän sinä OSANNUT määritellä. Minä taas määrittelen kaltaisesi vinkujat ja minäminätyypit kusipäiksi. "Koira pitäs kieltää koska MÄ HALUUN." Edelleen sanon, että pienet on murheet sinunkin elämässäsi, jos koiran KUSIkin häiritsee.   [/quote] Ai :) Ja SINUN koirasi pitää saada kusta toisten pihoille koska SINUA se ei haittaa. Ja SINUN koirasi paskoo toisten kulkuväylilke koska SINUA se ei haittaa. Näetkö miten itsekäs minäminä-tyyppi olet??

[/quote]

Voi hyvä ihme mikä lukutaidoton vänkääjä. Missä minä olen kirjottanut mihin kusetan tai paskatan koirani, tai että on oikein tehdä se naapurien pihoille?

AV mammat on kyllä omaa luokkaansa tässä vouhkaajien kastissa.

Vierailija
49/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:57"]

Öööh, se vika on yleensä omistajassa, ei koiraparassa. 

[/quote]

Niin, mutta omistajista päästäisiin eroon, jos koirat kielletään. Ei ole koiranomistajia ilman omistettavia koiria. 

Vierailija
50/50 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapset pitäisi kieltää, niitä kauhukakaroita kun on vaikka kuinka paljon. Autot pitäisi kieltää, aina löytyy idiootteja, jotka vaarantavat muiden turvallisuuden.

Se, että osa koiranomistajista on idiootteja, ei johdu siitä, että heillä on koira vaan siitä, että ovat idiootteja. Ei ole reilua kunnollisia koiranomistajia kohtaan, että koiranpito kiellettäisiin. Ei myöskään olisi reilua, että lastenteko ja autolla ajo kiellettäisiin kaikilta siksi, että idioottejakin löytyy joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä