“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Tuo Esko oli yllätys et on noin tosikko ja valittaja.
Hemmotteluilta niin Kehtaa sanoa että oon liian vanha. Painu kotiin esittämään.
Pilaa toisten olon tuolla. Sieltä voi lähteä.
Tämä on hieno, Kyösti sanoittanut Astor Piazzollan Oblivionin suomeksi. Upea keksintö tehdä video kukkakaupassa.
Kyllä meni maku Esko Errikäisestä! Miten lapsellista käytöstä isolta mieheltä. Hänhän on isä luulis että voisi ottaa isällisen asenteen noita nuoria kohtaan, mutta ei! Kyösti ja Satu taitaa olla vanhempia, kuin hän ja hyvin pärjäävät! Toivottavasti Esko putoo pian pilaamasta toisten tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän nauratti, kun olihan siellä vanhempaakin porukkaa paikalla, ja hänellä itsellä on teinitytär, niin luulis nyt ymmärtävän nuorempien puheet. Varmasti tuo mökötys vaikuttaa toisten tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Esko onkin puoliksi suomalainen, ehkä on kulttuuri eroavaisuuksia supisuomalisen ja puoliksi kolumbialaisen temperamentissa.
Satu hävisi Nupulle. Kyökki pomo joutui kotimatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaa toisten olon tuolla. Sieltä voi lähteä.Esko onkin puoliksi suomalainen, ehkä on kulttuuri eroavaisuuksia supisuomalisen ja puoliksi kolumbialaisen temperamentissa.
Eikö hän kuitenkin ole jo pienenä muuttanut Suomeen ja tottunut suomalaiseen elämiseen. Vanhemmat jäivät sinne Kolumbiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaa toisten olon tuolla. Sieltä voi lähteä.Esko onkin puoliksi suomalainen, ehkä on kulttuuri eroavaisuuksia supisuomalisen ja puoliksi kolumbialaisen temperamentissa.
Eikö hän kuitenkin ole jo pienenä muuttanut Suomeen ja tottunut suomalaiseen elämiseen. Vanhemmat jäivät sinne Kolumbiaan?
Eerikäisen vanhemmat lähettivät hänet 11-vuotiaana vaarallisesta Kolumbiasta sukulaisten hoiviin Suomeen. Eerikäinen muutti Kolumbiasta Vehmersalmelle ja vietti koko kesän sukulaisten luona järven rannalla. Vanhempien ja pikkusiskon oli tarkoitus tulla perässä Suomeen. Isä kuoli kuitenkin sydänkohtaukseen. Lopulta äiti ja pikkusisko tulivat Suomeen ilman isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Esko on ? Lähti pöydästä pois kun koki ,että on liian vanha.Satu on kumminkin vanhempi kun Esko.Kestääkö pää olla loppuun asti tuolla ?
Satu on 59 v, Esko 48 v, Kyösti 45 v.
Kyösti vasta 45?? Luulin 55-vuotiaaksi kun on niin tylsä patu.
Jaakko oli ihan mielissään, kun Nuppu tuli päällikkönä takaisin. Oisko niillä vähän ihastusta ilmassa vai johtuuko lämpimät välit siitä, kun ovat porukan nuorimmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Esko on ? Lähti pöydästä pois kun koki ,että on liian vanha.Satu on kumminkin vanhempi kun Esko.Kestääkö pää olla loppuun asti tuolla ?
On tosiaan niin puuduttava ukko kuin olla ja voi. Puhetyylikin on niin hidas ja verkkainen, että häipyisin "huomaamatta" toiseen paikkaan Kyöstin lähettyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaa toisten olon tuolla. Sieltä voi lähteä.Joo vähän nauratti, kun olihan siellä vanhempaakin porukkaa paikalla, ja hänellä itsellä on teinitytär, niin luulis nyt ymmärtävän nuorempien puheet. Varmasti tuo mökötys vaikuttaa toisten tunnelmaan.
Todellakin, siellä oli muitakin jotka eivät ole ns nuorisoa.
Jääkö varjoon, ettei häntä huomatakaan koko ajan ja se pännii. Kaipaisi ihailua.... Heh
Kyöstikin on vähän hiljainen ja Huom hänelläkin Lapsia, ei yksi palvottava. Jotenkin outoo miten valtavaan asemaan Esko nostaa suhteen tyttärensä. Oikein alleviivaa jatkuvasti. Ja on hienoa kun on läheinen suhde lapseensa, sitä en aliarvioi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan niin puuduttava ukko kuin olla ja voi. Puhetyylikin on niin hidas ja verkkainen, että häipyisin "huomaamatta" toiseen paikkaan Kyöstin lähettyviltä.
Kyösti on omanlaisensa! Tykkään itse valtavasti Kyöstin rauhallisesta ja analysoivasta puhetyylistä.
Esko on ihan selvästi masentunut ja voi huonosti. Luulen että lähtee kohta
Vierailija kirjoitti:
Esko on ihan selvästi masentunut ja voi huonosti. Luulen että lähtee kohta
Ikävissään hän on. Se on eri asia kuin masennus. Esko on korkeintaan alakuloinen. Ja kaikkihan tuolta kohta lähtee muutenkin. Loppusuoralla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti on omanlaisensa! Tykkään itse valtavasti Kyöstin rauhallisesta ja analysoivasta puhetyylistä.
Minä myös pidän Kyöstin viisaasta ja pohdiskelevasta elämänasenteesta. Sekä hänen rauhallisesta puhetyyylistään sekä herrasmiesmäisyydestään.
Olisipa mahtavaa joskus päästä keskustelemaan Kyöstin kanssa. Ei tarvitsisi kuulla latteuksia, vaan monipuolista pohdintaa asioista eri kantilta ja monipuolisesti. Uskomattoman monilahjakas mies ja lisäksi hyvin viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös pidän Kyöstin viisaasta ja pohdiskelevasta elämänasenteesta. Sekä hänen rauhallisesta puhetyyylistään sekä herrasmiesmäisyydestään.
Minä tylsistyisin kuoliaaksi noin kuivan ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko oli ihan mielissään, kun Nuppu tuli päällikkönä takaisin. Oisko niillä vähän ihastusta ilmassa vai johtuuko lämpimät välit siitä, kun ovat porukan nuorimmat?
Ainakin Jaakko vaikuttaa hieman ihastuneelta Nuppuun, mutta mielestäni Nuppu suhtautuu Jaakkoon enemmän kaverillisesti.
Vaikuttaa tosi rasittavalta tyypiltä, joka vetää herneensä nenään ihan vain mistä asiasta. Ei mikään helppo seurustelukumppani varmaan.