Miksi it-tukihenkilöt on usein kovia flirttailemaan?
Siis kaikki nämä järjestelmäasiantuntijat jne. Puhelut näiden kanssa jotain läähäätys-/ söpöstelypuheluita. Mistä kiikastaa? Autismia?
Kommentit (18)
Jätä autismi pois kaikesta typeryydestä, häpäiset oikeat autistit. Kiitos kun autat Suomea oikeille raiteille!
Vierailija kirjoitti:
Heidän työnsä on aika yksinäistä ja naisia ei ole lähettyvillä.
Taitavat olla huomionkipeitä ja kuvittelevat itsestään liikoja useasti. Pitävät muita tyhminä.
Kännissä vastailee puhelimeen. Estot pois ja luulot itestään suuret.
Vierailija kirjoitti:
No siis etänähän nämä suurimmaksi osaksi työtä tekevät. Ilmeisesti viettävät paljon aikaa salilla, siis jos ulkoisesta habituksesta voi jotain päätellä (silloin harvoin kun näitä jossain näkee).
ap
Josko osa niistä vetää samalla käteen kun puhuvat naispuolisen kanssa puhelimessa?
Hyi! Ja yksi vielä squirttasi mun korvaan puhelimessa.
Mulla on kyllä aika päinvastaisia kokemuksia. Ovat ujoja ja hiljaisia ja osalla on huono hygienia.
No siis itse ihmettelen tällaista kun puhelun lopettamisesta ei meinaa tulla mitään, toivotellaan ummet ja lammet ja sanotaan 10 krt moi. Sitten parin minuutin päästä soitetaan uudestaan, että anteeksi, unohdin ihan tämän ja tuon. Ja sama prosedyyri puhelun lopetuksen kanssa, kuin edellisellä kerralla.
ap
Vierailija kirjoitti:
No siis itse ihmettelen tällaista kun puhelun lopettamisesta ei meinaa tulla mitään, toivotellaan ummet ja lammet ja sanotaan 10 krt moi. Sitten parin minuutin päästä soitetaan uudestaan, että anteeksi, unohdin ihan tämän ja tuon. Ja sama prosedyyri puhelun lopetuksen kanssa, kuin edellisellä kerralla.
ap
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin varmaan.
? Oletko kade, vai mistä kysymys?
Mä iskin oman it-tukihenkilöni aikanaan. Ei hän kyllä ekana flirttaillut, mutta lähti kyl messiin.
Olen huomannut saman. On vielä pelle-tyyppiä muutenkin. Aina akkalauma kimpussa työpaikan ruokalassa jne. Ehkä siinä ylpistyy. Esitän, etten tunne häntä, en tykkää tuon tyylisistä ukkeleista, enkä jksa yhden miehen showta.
Vierailija kirjoitti:
Josko osa niistä vetää samalla käteen kun puhuvat naispuolisen kanssa puhelimessa?
Todennäköisesti. Atk-sivu techbbs(io-tech) on täynnä runkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Atk-sivu techbbs(io-tech) on täynnä runkkareita.