“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi typerä formaatti ja typerin nimi koskaan!
Kuka näitä viitsii katsella? Köyhää on elämä jos sisältö on tätä luokkaa.Tuo nimi on kyllä tosi tyhmä, kun käytännössä sillä, että huutaa haluavansa pois, ei ole mitään merkitystä. Pääsee vaan pois tehtävästä, mutta ei joudu ulos kilpailusta, ei joudu automaattisesti pudotukseen tms. mitään muutakaan sellaista. Eikä tehtävätkään ole niin kauheita ja pelottavia, että juuri kellään tulisi huudeltua päästäkää minut pois. Ohjelman nimen perusteella mä kyllä odotin aika toisenlaista formaattia kuin tämä. Luulin että siellä tosiaan testataan ihmisten hermoja ja kestokykyä niissä tehtävissä ja tuo huuto tiputtaisi pois koko kilpailusta.
Muuten kyllä tykkään siitä, että tässä puhalletaan yhteen hiileen sen sijaan, että homma perustuisi toisten selkään puukottamiseen ja juonitteluun niin kuin Selviytyjissä. Oon kyllä katsonut Selviytyjiäkin ihan mielelläni, mutta mukava katsoa välillä myös ns. hyvän mielen viidakkoseikkailua. Kilpailujen tasoa kyllä voisi vähän parantaa, kun viidakkokioskilla kuitenkin voi niin hyvin tinkiä. Ja mä olen varmaan ketjun ainut keskustelija, jota ei ärsytä juontajien huumori. 😁
Odotin myös, että ohjelman nimi viittaisi viidakosta pois joutumiseen, jos osallistuja huutaa kesken tehtävän noin. Sen huutaminen ei vaikuta tosiaan mihinkään. Olisi hyvä, jos siitä joutuisi joko suoraan pois kilpailusta tai siihen pudotukseen. Silloin ohjelmassa olisi enemmän tarkoitusta ja jännitystä. Tehtävien taso saisi myös vähän nousta.
Ja et ole ainoa, mua ei myöskään häiritse tai ärsytä Jannen ja Akun huumori. Se tuo mukavan fiiliksen ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä viitsii katsella? Köyhää on elämä jos sisältö on tätä luokkaa.Tuo nimi on kyllä tosi tyhmä, kun käytännössä sillä, että huutaa haluavansa pois, ei ole mitään merkitystä. Pääsee vaan pois tehtävästä, mutta ei joudu ulos kilpailusta, ei joudu automaattisesti pudotukseen tms. mitään muutakaan sellaista. Eikä tehtävätkään ole niin kauheita ja pelottavia, että juuri kellään tulisi huudeltua päästäkää minut pois. Ohjelman nimen perusteella mä kyllä odotin aika toisenlaista formaattia kuin tämä. Luulin että siellä tosiaan testataan ihmisten hermoja ja kestokykyä niissä tehtävissä ja tuo huuto tiputtaisi pois koko kilpailusta.
Muuten kyllä tykkään siitä, että tässä puhalletaan yhteen hiileen sen sijaan, että homma perustuisi toisten selkään puukottamiseen ja juonitteluun niin kuin Selviytyjissä. Oon kyllä katsonut Selviytyjiäkin ihan mielelläni, mutta mukava katsoa välillä myös ns. hyvän mielen viidakkoseikkailua. Kilpailujen tasoa kyllä voisi vähän parantaa, kun viidakkokioskilla kuitenkin voi niin hyvin tinkiä. Ja mä olen varmaan ketjun ainut keskustelija, jota ei ärsytä juontajien huumori. 😁
Anna Hanski tais olla ainoa joka huusi tuon
Tämä sarja on kyllä minusta ollut melkoinen pettymys. Jaksoissa kun kuvataan pöpelikköön telttailemaan raijattua jengiä joka ei tee mitään. Ja niiden kahden mukahauskan juontajien osuus jättää vähän kylmäksi ja irralleen koko homman. Toimii siis meikäläisellä paremmin unilääkkeenä kuin viihteenä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu huusi ton ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu huusi ton ainakin.
Nii huusi ja ei tarvinnut suorittaa tehtävää ja oon samaa mieltä tehtävien taso sais nousta ja saisivat siellä enemmän jotain tehä.
Voi harmi ku satu tippuu harmi ku nuppu ei tippunut. Ja tehtävät on ollu aika läppiä nuppu menee kana puku päällä ja tiputrlee munia ja kiljuu huoh, ja Jaakon v Mäkinen hymy kertoo ajatellensa nuppua. Ens ennakko hommas tulee joku vaijeri homma vaikuttaa mielenkiintoisilta. Tuntuu et noi tehtävät on tehty lällyiks katsojien näkökulmasta joidenkin noi aika loppuun kuluneita vois olla haastetta. Ja joo se olen julkkis huuto vois enemmän käyttää. Ja iso respekt eskolle vaikka tekis mieli luovuttaa ja rahat ei tuu omalle tilille nii silti hienosti taistelet. Ja mitä Jaakko taas on se rajua ku tulee viinilasen äärestä syömää takas kaurapuuro, niiku mikä vertaus toi nyt oli???? Ja action sais enemmän olla jotta huippu julkkiksia olis enemmän sellasta mielenkiintoa, nyt toi on tollasta lomailua
Nuppu oli basso slämäris löytyy YouTubesta sanoi rakastavansa sammakoita??
Vierailija kirjoitti:
Nuppu oli basso slämäris löytyy YouTubesta sanoi rakastavansa sammakoita??
Kävin kattoos ja niin sano, sanokohan vahingos?
Esko on kyllä aivan uskomattoman nihkeä äijä. Ja totaalinen tunnelman latistaja. Kun hällä ei oo kivaa, niin pitää kyllä huolen ettei muillakaan oo kivaa. Toiset joutuu leirissä olemaan varpaisillaan kun Eskolla on koti-ikävä.
Satun putoamisen jälkeen tuolla alkaa olla kaikki semmoset joiden toivoin tippuvan ensimmäisten joukossa, poislukien Antonio ja ehkä Kyösti.
Kaikkia yhdistää rakkaus lettuihin, kaikista ne on ihania.
Ei ole. En söisi lettuja sokerilla, enkä hillolla. Toki viidakossa kaikki tommonen ns. normaali ruoka on ihanaa.
Tuo Kyöstin ja Sadun lintutehtävä oli hauska. Kyöstillä oli se vaativa osuus, iso mies horjuvalla puusillalla.
En kyllä tykkää että luonnon eläimiä tuodaan tuohon tehtävään, lintuja, liskoja, käärmeitä ym. työnnetty huoneeseen ajatuksella että tuottavat kauhua. Antakaa niiden olla luonnossa, miksi pitää pelleillä!!!
Esko kaipaa omaa aikaa ja tuntee itsensä liian vanhaksi, ja välillä ulkopuoliseksi. Kyöstikin selkeästi hakeutuu välillä yksikseen ja pohdiskelee omiaan, mutta tekee sen paljon huomaamattomammin kuin Esko.
Vierailija kirjoitti:
Esko on kyllä aivan uskomattoman nihkeä äijä. Ja totaalinen tunnelman latistaja. Kun hällä ei oo kivaa, niin pitää kyllä huolen ettei muillakaan oo kivaa. Toiset joutuu leirissä olemaan varpaisillaan kun Eskolla on koti-ikävä.
Aikuinen ukko nillittää jatkuvasti koti-ikävää. En ihmettele, että on pysynyt sinkkuna.
onse kyllä, mutta se sen nettivouhottaja mies on niin luotaantyöntävä