Miten rakentaa seksuaalinen itsetunto miehen haukkujen jälkeen?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:59"]
Mulla oli sama ongelma itse asiassa jo ennen miehen haukkuja :( ap
[/quote]
Ok, näinhän se usein on, että perusongelma on oma huono itsetunto. Tämä ongelma ei useimmiten edes korjaannu sillä jos joku kehuu, ei vaikka kehuisi vuosikausia. Itse kuitenkin näkee aina itsessään niitä vikoja joita häpeilee ja inhoaa. Eikä toisen kehujakaan välttämättä ota todesta, jos itse uskoo että on ällöttävä.
Muutenkin helpompi on päästä siihen, ettei ajattele omaa ulkonäköään ollenkaan kuin siihen, että ajattelisi siitä positiivisesti. Seksissä voi opetella keskittymään hetkeen ja sen tuntemuksiin sen sijasta, että pyörittäisi päässään ajatuksia (jotka usein liittyy omaan ulkonäköön ja siihen mitä toinen ajattelee).
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:00"]Mutta uskon että jos mies olisi kehunut eikä haukkunut, ongelmaa ei enää 10v suhteen jälkeen olisi! Ap
[/quote]
Näinpä. Ei se haukkuminen ainakaan nosta itsetuntoa. Päinvastoin. Jos edes joskus saisi kehuja, kertois että rakastais, sanois olevansa tyytyväinen johonkin tekemisiini. Tuntuu, että aina saatu "palaute" on negatiivista :(
T: itsetunto 0
No mun tilanne on sikäli ristiriitainen, että olen kyllä saanut kehujakin ja mies sanoo rakastavansa. Olenko nyt sitten itse vain hankala ja yliherkkä ja syytän miestä turhaan haluttomuudestani? Ap
Kyllä jokainen ansaitsee suhteessa perustunteen,että on rakastettu ja hyväksytty omana itsenään.
Mutta uskon että jos mies olisi kehunut eikä haukkunut, ongelmaa ei enää 10v suhteen jälkeen olisi! Ap