Miten rakentaa seksuaalinen itsetunto miehen haukkujen jälkeen?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:25"]Siten kun mä sanon että oot tosi seksikäs ja kaunis ja sulla on hyvä peppu ja tissit.
[/quote] mutta kun ei ole. Ap
Laihduta, hyvä nainen!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:25"]Siten kun mä sanon että oot tosi seksikäs ja kaunis ja sulla on hyvä peppu ja tissit. [/quote] mutta kun ei ole. Ap
[/quote]
No jaa... Itseäni e ole koskaan kenenkään haukut liikuttaneet pätkääkään. Ja niitä olen elämässäni saanut miehiltä, koska olen poikkeuksellisen ruma niin kropaltani kuiin naamaltani. Mutta en minä itse ulkonäköäni mieti ja sitä tykkääkö miehet siitä. Petiseuraa on aina löytynyt, ja sängyssä minä nautin tuntemuksista, en mieti ulkonäköäni tai kelpaamistani.
Bmi on 19,5. No, ainahan voi pari kiloa pudottaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:29"]No jaa... Itseäni e ole koskaan kenenkään haukut liikuttaneet pätkääkään. Ja niitä olen elämässäni saanut miehiltä, koska olen poikkeuksellisen ruma niin kropaltani kuiin naamaltani. Mutta en minä itse ulkonäköäni mieti ja sitä tykkääkö miehet siitä. Petiseuraa on aina löytynyt, ja sängyssä minä nautin tuntemuksista, en mieti ulkonäköäni tai kelpaamistani.
[/quote] Oletpa onnekas. Ja ilmeisesti sinkku? Minä en, joten ongelma on koko ajan läsnä. Ap
Ei nainen tarvitse mitään seksuaalista itsetuntoa. Riittää kun levittää jalkoja, niin heti on jono miehiä valmiina seksiin.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:32"]Ei nainen tarvitse mitään seksuaalista itsetuntoa. Riittää kun levittää jalkoja, niin heti on jono miehiä valmiina seksiin.
[/quote] ei pidä paikkaansa. Sitä paitsi ongelma on se, etten kykene enää nauttimaan seksistä niiden haukkujen takia. Ap
Mulla oli sama ongelmaavomiehennpihtaamisen takia. Ajattelin, etten enää ikinä pysty sänkyyn kenenkään miehen kanssa. Niin vain löysin vakituisen rakastajan ja etsin samalla uutta miestä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:29"]No jaa... Itseäni e ole koskaan kenenkään haukut liikuttaneet pätkääkään. Ja niitä olen elämässäni saanut miehiltä, koska olen poikkeuksellisen ruma niin kropaltani kuiin naamaltani. Mutta en minä itse ulkonäköäni mieti ja sitä tykkääkö miehet siitä. Petiseuraa on aina löytynyt, ja sängyssä minä nautin tuntemuksista, en mieti ulkonäköäni tai kelpaamistani. [/quote] Oletpa onnekas. Ja ilmeisesti sinkku? Minä en, joten ongelma on koko ajan läsnä. Ap
[/quote]
jos mies haukkuu niin että vaikuttaaseksuaaliseen ktsetuntoosi ei ole luon yksi neuvo: jätä se mies! Löydät jonkun joka haluaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:29"]No jaa... Itseäni e ole koskaan kenenkään haukut liikuttaneet pätkääkään. Ja niitä olen elämässäni saanut miehiltä, koska olen poikkeuksellisen ruma niin kropaltani kuiin naamaltani. Mutta en minä itse ulkonäköäni mieti ja sitä tykkääkö miehet siitä. Petiseuraa on aina löytynyt, ja sängyssä minä nautin tuntemuksista, en mieti ulkonäköäni tai kelpaamistani. [/quote] Oletpa onnekas. Ja ilmeisesti sinkku? Minä en, joten ongelma on koko ajan läsnä. Ap
[/quote]
Tällä hetkellä olen sinkku enkä usko että enää vakikumppania edes haluan, kun on perheenperustamisikä takanapäin, enkä kovasti kaipaa miestä arkeeni kun viihdyn niin hyvin yksin. Riittää että silloin kun tekee mieli, voin hakea seksiseuraa vaikka lähikuppilasta.
Mutta en ole toki aina ollut sinkku. Oli tuossa kolmekymppisenä seurustelukumppani, jolla oli tapana nokkia jatkuvasti ulkonäköäni ja vaatia erilaisia "korjauksia". Hampaisiin pitäisi ottaa kuoret, silikonitissit laittaa, naaman "epämuodostuneisuuden" kai jotenkin voisi leikata paremmaksi... Mutta siitä tulikin äkkiä entinen kumppani, ei kai kukaan terve tuollaista kuuntele parisuhteessa jatkuvasti. Sanoin että jos ei kerran kelpaa niin siinä on ovi mistä sopii poistua, ja etsiä ulkoisesti miellyttävämpi.
Asia ei ole niin yksinkertainen. Vaikka mies haukkuu, silti myös haluaa - joskus. Ristiriitainen mies. Mutta minä en enää halua, koska en unohda haukkuja ja se vie halut. Ap
Onnistuisiko se mitenkään yksin, vai onko ainoa keino hankkia toinen mielipide kropastni ja hajuistani? Ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:45"]
Asia ei ole niin yksinkertainen. Vaikka mies haukkuu, silti myös haluaa - joskus. Ristiriitainen mies. Mutta minä en enää halua, koska en unohda haukkuja ja se vie halut. Ap
[/quote]
Kuulostaa henkisesti sinua alistavalta tyypiltä. Oletko sanonut sille suoraan että miltä sinusta tuntuu, kun mies haukkuu? Miten reagoi jos suoraan kysyt, minkä takia kokee tarpeelliseksi niitä ilkeyksiä sanoa?
Olen. On joskus pyytänyt anteeksi ja pitää välillä itsekin kommenttejaan turhina möläytyksinä. Ap
Ap mulla sama ongelma. Ei tosin miehen haukkujen vuoksi. En tiedä mistä tämä on lähtöisin, mutta itsetuntoni on nolla. Ollut melkeinpä aina. Seksi kiinnostaa ja voisin harrastaa sitä vaikka joka päivä. Mutta en uskalla mitään uutta. Pidän itseäni rumana ja läskinä. Tuntuu että vaan nolaisin itseni miehen edessä. Mitenköhän sitä uskaltaisi jotain uutta, piristävää, ilman häpeää ja nolostumista. .
Mulla oli sama ongelma itse asiassa jo ennen miehen haukkuja :( ap
ketjun tarkoitus on lietsoa miesvihaa. esittämällä uhria.
Siten kun mä sanon että oot tosi seksikäs ja kaunis ja sulla on hyvä peppu ja tissit.