Ootko sinkku ja kauan oot ollu?
Ootko sinkku ja kauan oot ollu? Mä oon M20 ja aina ollu sinkku, ja kohta oon 25v.. Sit 30v.. ja vieläkin sinkku ja jään loppuelämäks sinkuksi.
Kommentit (10)
Seurustelin viimeksi 17-vuotiaana, nyt olen 24, eli sellaiset 7 vuotta. On tuohon mahtunut pisimmillään 4kk tapailusuhde, mutta ei sitä seurusteluksi voinut kutsua, en ollut edes ihastunut eikä ollut mieskään. Haluaisin löytää kumppanin, vaan mahdottomalta tuntuu...
En ole enkä koskaan ole pitkään yksin ollutkaan. Korkeintaan kuukausia. Aloin ensimmäiseen seurustelusuhteeseen 14-vyoutiaana. Nyt naimisissa yhdettätoista vuotta.
N40+
23vuotta, ollu pidempiä säätöjä, mutta mies ei ole koskaan halunnut vakiintua. Kyllä sellasiakin miehiä on jotka haluis mut ne taas ei oo kiinnostanu mua.
N23
Olen nyt 50 ja aina olen ollut sinkku. Joitakin yrityksiä rakennella suhdetta oli joskus 80-90-luvuilla, mutta en innostunut niistä ollenkaan - parisuhteessa on minulle aivan liikaa huonoja puolia. Olen poikkeus, tiedän kyllä.
Arvelen rivien välistä, että et halua olla sinkkuna ainakaan loppuikääsi, joten annan sinulle neuvon: tee elämästäsi omin voimin juuri sellainen kuin haluat ja osaat. Älä sorru ajattelemaan, että opiskelet / teet töitä / hankit oman asunnon / rupeat harrastamaan / nautit pienistä ja isoista asioista vasta sitten, kun löydät kumppanin. Etukäteen murehtiminen on aivan turhaa ja jopa haitallista. Jos et sitten koskaan löydäkään ketään, olet ainakin tehnyt elämästäsi mahdollisimman kivan, ja jos löydät jonkun vaikka kolmikymppisenä, et ainakaan enää aseta jotakuta muuta onnesi ehdoksi vaan pärjäät omillasikin. Tsemppiä.
Olen 24-vuotias, olen ollut sinkku 4 vuotta. Tosin tällä hetkellä en halua edes treffeille, seurustella kerkeää vanhempanakin jos silloin(kaan) haluaa :)
Olen ollut sinkku 8 vuotta, olen 40-vuotias nainen. En halua enää lainkaan parisuhdetta, viihdyn nykyisin aivan liian hyvin yksin että olisin valmis tekemään mitään kompromisseja parisuhteen takia. Seksinkin kun hoitaa Kaalimato + mielikuvitus ihan riittävän hyvin.
M46
Sinkkuna 12v. Säätöjä ollut pidempi aikasiakin , taidan nykyään viihtyä liiankin hyvin sinkkuna?
Olen 28-vuotias, ollut nyt sinkkuna noin vuoden. Ja näin haluan ollakin! Deittielämäni on vilkasta, ja saan seurustelun parhaat puolet ilman sitoutumisia ja tylsiä arjen kompromisseja. Olen ollut aiemmin muutaman vuoden suhteissa, saa nähdä päädynkö joskus taas jonkun kanssa yhteen. Mutta näinkin on oikein hyvä :)
Olen naimaton, 40v.
Välillä on tullut seukattua, mutta sinkkuus on nykyään osa identiteettiä. Ei sun arvos voi olla siitä kiinni, oletko saanut jonkun rinnallesi. Niitä rinnallakulkijoita elämässä riittää, joku pidemmän, joku lyhyemmän aikaa.
Elämä on ihmisen parasta aikaa. Vaikka olisi parisuhteessa. Mutta itsensä kanssa olisi elettävä loppuun asti.