Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsalihastreenistä ja muustakin

Vierailija
23.02.2015 |

Jos tekee 100 vatsalihasliikettä päivässä, niin miten pian pömppörömppä timmiytyy siedettävän näköiseksi? Neljäs lapsi syntynyt vuosi sitten. Omat mittani: 162cm 52,7kg,  86cm-86cm-89cm (rinta-maha-lantio)

Muu liikunta : tanssi tunti 1krt vko , lenkkeily (kävely/hölkkä/juoksu) joka päivä puolituntia-tunti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vatsalihasliikkeitä siis tarkoitat, istumaannousuja? Istumaannousut jo sinänsä ovat tosi huono lihastreeni, mutta jos väännät niitä 100 kerralla, niin teet jotain väärin. Hyvin ja oikein tehoavia istumaannousuja hyväkin treenaaja jaksaa tehdä ehkä max. kymmenkunta kerralla. Pömppövatsaan tällaiset lihaliikkeet ei pahemmin vaikuta, vaan silloin on treenattava syviä vatsalihaksia. Ne on ne lihakset, jotka tekevät kauniin korsetin ja litteän vatsan. Yksinkertainen ja tehokas liike tähän on lankku.

Vierailija
2/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekisit 1000 ritistusta joka päivä, se vatsa ei tule timmimäksi, jos päällä on rasvakerros. Vatsalihaksia kannattaa vahvistaa monipuolisesti ja keskittyä myös syviin vatsalihaksiin. Jos haluaa timmin vatsan, myös rasvan pitää olla minimissä vatsalihasten päältä. Siihen auttaa tuo aerobinen liikunta +|erityisesti ruokavalio. Oot tosi pieni, painoa ei kannata pudottaa varsinaisesti. Kuntosalilla lihaksia muokataan todella tehokkaasti ruokavalion kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä vatsarutistuksia, suosittelen lankuttamista! Muutaman kerran päivässä noin minuutti, alkuun en itse jaksanut edes minuuttia mutta nykyään menee jo kohtuullisen helposti! Tarvittaessa jos liike alkaa tuntua helpolta pyydä joku lapsista selän päälle lisä painoksi :)

Vierailija
4/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinoja vatsalihaksia kannattaa tehdä, niin saa vyötäröä paremmin esiin.

Vierailija
5/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Eli lankuttelemaan.

ap

Vierailija
6/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua niin aina naurattaa kun mun mieski on siinä uskossa, että se rasva lähtee täsmäliikkeillä!
Eli hänen mielestään vatsalihasliikkeillä rasva lähtee vatsasta, hauisliikkeillä käsistä yms...:D

Vierailija
7/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobista treeniä, kahvakuulaa ja core-tyyppistä treeniä niin syntyy tuloksia!! ja tietty ruokavalio pitää olla kunnossa.

Vierailija
8/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat tehdä sata vatsaa kerralla teet jotain väärin. Ota painot mukaan vatsalihasliikkeisiin, itse käytän 10kg kiekkoa.

Vierailija
9/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mitat kunnossa, niin tuosta on helppo lähteä muokkaamaan kroppaa. Syviä lihaksia on hyvä treenata ja sit kahvakuulalla saa koko kropan treenattua (ja on ihan super tehokasta!).  Kahvakuulailu käy tosi paljon keskivartaloon. Itse oon saanut tuloksia ja treenaan n. 4 krt/vkossa (myös aerobista jonkun verran).

T. nro 8

Vierailija
10/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä täydellinen 8pack ja en tee käytössä juurikaa vatsalihasliikkeitä sen eteen. Syntyy coreen ottavalla treenillä ja alhaisella rasvaprossalla.

Vierailija
11/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:27"]Mulla on itsellä täydellinen 8pack ja en tee käytössä juurikaa vatsalihasliikkeitä sen eteen. Syntyy coreen ottavalla treenillä ja alhaisella rasvaprossalla.
[/quote] Mäkään en juurikaan treenaa vatsoja, ne tulee siinä sivussa kun tekee koko kehon hallintaa vaativia liikkeitä. Painoja ei ainakaan kannata käyttää vatsalihasliikkeissä, saa vaan entistä leveämmän vyötärön. Lenkkeily, pilates ja salilla vapaat painot on aika hyvä. + jo aiemmin mainittu kahvakuula.