Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko kaupungissa vai maaseudulla.

Vierailija
15.12.2021 |

Asutko kaupungissa vai maaseudulla.?
Missä sinun mielestäsi olisi parempi asua? Pitäisikö minun muuttaa kaupungista maaseudulle?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungissa maaseutumaisessa alle 2000 asukkaan taajamassa. Peltoja, metsää, rauhaa ja puolen tunnin bussikyyti keskustaan.

Vierailija
62/68 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon parempi asua maaseudulla, mutta siinä on vakava haittapuoli: yksityisyyttä ei ole. Juoruilijat tuntevat sinut "paremmin" kuin sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/68 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla, myin kaupunkiasunnon pois, en  itse asunut koskaan siinä, oli vuokralla

On se niin paljon antoisampaa asua maalla, toki hyvien liikenneyhteyksien lähellä. Ei minua minnekään syrjäseudulle saisi

Vierailija
64/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingin keskustassa ja pois en tämän maan sisällä muuttaisi. Jos jonnekin pitäisi muuttaa niin sitten ulkomaille. Mieskin on muilta mailta. Täällä on mulle kaikki. Työmatka on 500m, hyvä elintaso, harrastusmahdollisuudet ja palvelut. Ratikka lähtee oven edestä ja woltti tuo illallisen kotiin tarvittaessa. 

Just tämän tyyliset ihmiset yleensä on niitä Kallion vihreitä jotka ajattelee ilmastonmuutosvöyhötystä ja haluaisivat pakottaa muutkin asumaan samalla tavalla.

Kun yhteisunta kaatuu niin tämänlaiset "wolt tuo ruokaa" ihmiset on lirissä kun kaapit on tyhjää täynnä.

Vierailija
65/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtöisin pienestä maalaispitäjästä. Muutin Tampereelle ja nykyisin asun pienemmässä kaupungissa.

Täällä on hyvä olla, enkä muuttaisi ihan maalaiskylään tai suurempaan kaupunkiin. Kaikki tarpeellinen löytyy täältä, on työt ja luonto lähellä, keskusta sijaitsee kävelyetäisyydellä. Tunnin ajomatkan päässä isompi kaupunki jos enemmän viihdykettä kaipaa.

Vierailija
66/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungissa ja viihdyn hyvin. Lapsuuden asuin maaseudulla enkä haluaisi takaisin samaan tilanteeseen. 

Vierailija
67/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla. Olen asunut pikkukaupungissa ja isommissa kaupungeissa. Tykkäsin olla kaupunkilainen, mutta enää en kaupunkiin muuttaisi takaisin. Tykkään maaseudun rauhasta ja luonnosta sekä siitä, että hevosharrastus on täällä edullista ja helppoa.

Vierailija
68/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalla, reilun 500 asukkaan kylässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme