Juttele mun kanssa
Kommentit (28)
Kuulostat kivalta ja älä välitä jostain huomiota kerjäävästä haukkujasta =) Mä taas oon vähän yli kolmekymppinen opiskelija ja aamulla alkaa kandien käsittely ja sitä kai stressaan ja oon hereil ;)
Kyllä ap tosiaan kirjoitti viimeksi 11 viestin ja yritti hetken nukkua. On kurjaa ettei täällä voi keskustella kunnolla, kun joukossa on ilkeä ihminen, joka häiriköi. Kiitos teille kivoille ja tsemppiä <3 Jos joku joskus keksii jonkun kivan ääliö-vapaan alueen keskustelulle niin toivon löytäväni juuri teidät sieltä. Ap
Ei tääl näköjään voi keskustella tai sit pitäs vaan olla huomioimatta kokonaan negatiivisia juttuja. Haluisin tietää, miten joku voi elää itsensä kanssa, jos tahallaan pilaa juttuja.. On kyllä jääny joku kehitysvaihe kasvatusvaihees kesken tai sit on niin täynnä pahaa oloa.. Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä. Rukoile ja pyydä anteeksi tai puhu jonkun ymmärtäväisen ihmisen kanssa sun ongelmista, niin saat apua eikä tarvii ensi yönä täällä melskata. Yksikin hyvä ystävä antaa elämään rakkautta niin, ettei tarvii repiä huomiota väärillä tavoilla. Vähän kuin ois koululuokas, mis muut saa olla hiljaa, kun yksi häiriköi ja vie huomion. No, toivottavasti sait ees sitä huomiota ja sait purkaa pahaa oloasi! Ap:lle kaikkea hyvää, tsemppiä ja nuku hyvin!! =)
Aapee on ihan asiallinen. Täällä on näköjään joukossa joku huutelija, joka kommentoi kettumaisesti ja välillä aapeen nimissäkin. Huutelijan tunnistaa oikein veemäisistä kommenteista.
mikähän sitä vaivaa?
aapeelle....ne yölliset ahdistukset...sulla on joku juttu..ehkä jotain jo lapsuuden juttuja, jotka heijastuu tässä hetkessä näihin stressiin...samanlaisia fiiliksiä...haamufiilikisä.
Voisitko ajatella, että sulla on nyt asiat hyvin...ja mieti, mikä nyt rassaa ja voitko tehdä sille jotain.
se ammatin vaihto rassaa, mutta sitten kin pääset kiinni hommiin, niin se helpottaa.voiaitko ottaa asian mielenkiintoisena haasteena...mieluummin niin kuin kauheaa asiana. Sun asenne merkkaa paljon siihen, miten nerokas lähtee sujumaan.
että et pistä päätä pensaaseen vaan rupeat toimimaan ja ottamaan selvää asioista.
ne tekemättömät työt rassaa. Aloitat vaan jostain. Ole utelias. Sulla on uusi mahdollisuus, uusi vaihe elämässäsi. Se on hieno juttu. Sä pärjäät kyllä. Toi on mahdollisuus. Hanki nyt sellainen koulutus, missä oikeesti viihdyt.
lue sellaista, jotka on vaihtaneet alaa tai, jos sulla on joku jolta voit kysyä. Usko niitä positiivisa tyyppejä. Liity heidän joukkoonsa. Katkeruus vaan syö voimia ja energiaa. Sulla on hieno mahdollisuus nyt. Uusi haaste sun elämässäsi. Nauti siitä.
Uskalla vaan.
Niin muakin ahdistaa pakko-oireinen häiriä, mut elämä on...
Kyllä ap tosiaan kirjoitti vietit 1-32
Huomenta vaan.
Hyvä päätös.
Luulen että kommentti 11 oli viimeinen minkä ap kirjoitti tähän ketjuun. Miten hänen siitä tai parista aiemmasta viestintään välittyy että hän on idiootti?