Pistelev . kutittava tunne alapäässä
Mikä ihme voi olla, kutittaa välillä peräaukon suulta ja välillä siitä toisesta paikasta. Välillä tunne pistelynomainen ja kuivuuden tunne, ja jotain valuu kuitenkin sisältä. Hiivakuurin olen syönyt ja tunne vain jatkuu. Valkovuoto ei ole ainakaan valkoista, jos se on sitä mitä valuu. Samassa suhteessa olen ollut jo kauan ja seksiä tosin viimeksi useita kuukausia sitten. Kannattaisikohan mennä lääkäriin.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 02:17"]
Mikä ihme voi olla, kutittaa välillä peräaukon suulta ja välillä siitä toisesta paikasta. Välillä tunne pistelynomainen ja kuivuuden tunne, ja jotain valuu kuitenkin sisältä. Hiivakuurin olen syönyt ja tunne vain jatkuu. Valkovuoto ei ole ainakaan valkoista, jos se on sitä mitä valuu. Samassa suhteessa olen ollut jo kauan ja seksiä tosin viimeksi useita kuukausia sitten. Kannattaisikohan mennä lääkäriin.
[/quote]
Bakteerivaginoosi ja kuivat limakalvot
Kannatta miettiä vielä vaikka kuukausi ja kysellä vauvapalstan asiantuntijoilta uudestaan.
Lactal kuuri. 3kk kolmen päivän välein puikko yöksi. Paketissa selkeät ohjett tuosta 3kk kuurista. Auttaa!!!
Anna karvojen kasvaa takaisin, niin loppuu pistelev ja kutina.
Mene toki.