Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kutsui kylään = seksiä?

Vierailija
23.02.2015 |

Tinderistä löytynyt tyttö kutsui minut kylään "korjaamaan tietokonetta". Nyt mietin onko tämä kiertoilmaisu seksille vai pitääkö todella käyttää koko ilta windowsin asentamiseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vakavan suhteen. Jos haluaisi seksiä niin kysyisi kahville.

Vierailija
2/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauan olette jutelleet. Jos ekaa kertaa, itse en vakavissani ehdottaisi tietokoneen korjausta. eli tarkoittaisin seksiä. Jos olette jutelleet useita kertoja, voi kyseessä olla oikeasti tietokoneen korjaus. T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, naisissa kun voi olla sellaisia jotka hyväksikäyttää miehiä ilman mitään aikomustakaan muuta kuin riistää. Jos olette kuitenkin jo enemmän kuin ystäviä, niin kai siihen sitten voisi muutakin sisältyä.

Vierailija
4/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että saat/joudut tekemään molempia. Seksin mahdollisuus moninkertaistuu, jos saat naisen tietokoneen korjattua.

Vierailija
5/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä pyydän korjaamaan jotain tai kahville, niin on tarkoitettu sanatarkasti. Mikseivät aikuiset ihmiset voi puhua seksistä?

Vierailija
6/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisu itsesi alasti sillä aikaa kun nainen on pois huoneesta, siten se selviää.

Vierailija
7/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miehen ihan oikeasti vaan kahville luokseni. Päädyimme sänkyyn, mies ei edes pitänyt kahvista.

Vierailija
8/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:36"]Pyysin miehen ihan oikeasti vaan kahville luokseni. Päädyimme sänkyyn, mies ei edes pitänyt kahvista.
[/quote]Toivottavasti seksi oli parempaa.

Vierailija
9/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käyttäisi tuollaisia kiertoilmauksia, vaan oikeasti sitten tarkoittaisin tietokoneen korjausta. Sen jälkeen voisi ehkä olla seksiä jos kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
10/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen kanssa ilta varmaan menee. 

Vierailija
11/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:32"]Jos minä pyydän korjaamaan jotain tai kahville, niin on tarkoitettu sanatarkasti. Mikseivät aikuiset ihmiset voi puhua seksistä?
[/quote]

Ai pitäis sanoo: tuutko seksille? Parempi se on kattoo mihin tilanne johtaa eikä sopia nussimisesta etukäteen.

Vierailija
12/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:33"]Riisu itsesi alasti sillä aikaa kun nainen on pois huoneesta, siten se selviää.
[/quote]

the naked man!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi