Kaveri nauroi deitti-ilmoitukselleni, mitäs mieltä te ootte
Elikkäs tein deitti-ilmoituksen ja kaveri tokaisi että tolla ei kyllä mirrejä jää mertaan. Mun mielestä ilmotus on ihan hyvä, ja kysysinkin nyt teiltä arvon rouvat ja miksei herratkin että onko tää hyvä vai ei. Tästä lähtee:
Moro! Täällä kirjottelee 24-vuotias komeaksikin haukuttu perusmies Keski-Suomesta. Harrastan auton rassailua ja joskus rautaakin käyn nostelemassa. Työkalutkin pysyy tarvittaessa kädessä. Mua on sanottu huumorintajuiseksi ja luotettavaksi. Jos jotakin luvataan niin se kanssa pidetään, se on meikäläisen motto. Sillointällöin bissekin maistuu. Meikäläisellä ei mitään tiukkoja vaatimuksia oo naiselle, mutta toivoisin että olet rento, luotettava ja rehellinen. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pieni urheilullisuus kropassa aina plussaa. Heitähän viestillä jos kiinnostus heräsi, vastaan kyllä kaikille :)
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:24"]
Moikka nainen,
olen työtön 29-vuotias "mies", jos nyt minua mieheksi voi kutsua. Yritän löytää töit, mutta kukaan ei tunnu huolivan. Olen sisäänpäinkääntynyt ja älykäs mies. Yliopisto-opintoni ovat katkolla, suoritan niitä kymmenen vuotta saamatta edes kandia kasaan. Ulkonäköni puolesta minua luullaan usein homoksi, joten jollakin tasolla näytän varmaan hyvältä. Harrastan lenkkeily, kirjallisuutta ja matkailua rahavarojen aina sen salliessa.
[/quote]
ps. sosiaalinen verkostoni koostuu äidistä ja psykoterapeutistani.
[/quote]
Pps. on mulla kaksi vanhaa kaveria peruskouluajoilta mutta ei meillä oikeastaan ole enää mitään yhteistä
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:27"]
Moikka nainen,
olen työtön 29-vuotias "mies", jos nyt minua mieheksi voi kutsua. Yritän löytää töit, mutta kukaan ei tunnu huolivan. Olen sisäänpäinkääntynyt ja älykäs mies. Yliopisto-opintoni ovat katkolla, suoritan niitä kymmenen vuotta saamatta edes kandia kasaan. Ulkonäköni puolesta minua luullaan usein homoksi, joten jollakin tasolla näytän varmaan hyvältä. Harrastan lenkkeily, kirjallisuutta ja matkailua rahavarojen aina sen salliessa.
[/quote]
[/quote]
pps. haen oikeastaan varaäitiä, vanha tekee jo kuolemaa
"Pitää erottua muista." Tuota te naiset jankkaatte tajuamatta kuitenkaan sitä että se mikä käsitys treffeillä tulee toisesta vastaa harvoin sitä mikä tuli viestittelyn kautta. Enkä yhtään ihmettele jos miesten joukossa on niitäkin, jotka liioittelevat ja suorastaan valehtelevat ominaisuuksiaan deitti-ilmoissa kun naisilla on niin taivaita hipovat kriteerit vastata viestiin. Huvittavaa on se että naisten omat ilmoitukset ei ole yhtään parempia ja spesiaalimpia kuin miesten. Itse asiassa vähemmän henkilöä kuvaavia ja siten huonompia koska heidän ei tarvi nähdä juuri vaivaa, että saisivat viestejä ja treffikutsuja.
Lukipa miehen deitti-ilmossa mitä vaan ja miten vaan kerrottuna niin aina se on vääränlainen ja huono. Jos ilmoitus on jostain luojan lykystä ja taivaankappaleiden asentojen myötävaikutuksesta aivan täydelllinen niin nainen EHKÄ vastaa jos mies ottaa ensin yhteyttä.
Hohhoijaa naiset, ei noin..
Moi,
olen 29-vuotias kirurgiaan erikoistuva lääkäri Helsingistä. Harrastan triathlonia, lenkkeilyä, laskuvarjohyppäämistä ja kaupunkilomailua. Huolehdin ulkonäöstäni ja elämäntapana ovat terveelliset. Olen ulospäinsuuntautunut ja luotettava mies. Etsin naista, jonka kanssa voin yhdessä ajaa moottoripyörälläni auringonlaskuun. Haluan jakaa niin arjen, kuin juhlan. Etsin sinua, joka olet tasapainoinen, koulutettu ja itsestäsi huolta pitävä nainen ;)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:55"]
Moi,
olen 29-vuotias kirurgiaan erikoistuva lääkäri Helsingistä. Harrastan triathlonia, lenkkeilyä, laskuvarjohyppäämistä ja kaupunkilomailua. Huolehdin ulkonäöstäni ja elämäntapana ovat terveelliset. Olen ulospäinsuuntautunut ja luotettava mies. Etsin naista, jonka kanssa voin yhdessä ajaa moottoripyörälläni auringonlaskuun. Haluan jakaa niin arjen, kuin juhlan. Etsin sinua, joka olet tasapainoinen, koulutettu ja itsestäsi huolta pitävä nainen ;)
[/quote]
Tää on ihan karmea! Mihin helvetin "auringonlaskuun"? Kummallinen persoonaton perfektionisti, joka luulee itsestään liikoja koulutusalan perusteella ja ehkä muutenkin.
Ilmoituksiin kannattaa sanoa myös jotain heikkouksistaan, eikä tuollasta perussontaa triatholeneista ym. Jos tyyppi olisi oikeasti korkeatasoinen, niin mitään ilmoituksia ei tarvittaisi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 06:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:02"]
Elikkäs tein deitti-ilmoituksen ja kaveri tokaisi että tolla ei kyllä mirrejä jää mertaan. Mun mielestä ilmotus on ihan hyvä, ja kysysinkin nyt teiltä arvon rouvat ja miksei herratkin että onko tää hyvä vai ei. Tästä lähtee:
Moro! Täällä kirjottelee 24-vuotias komeaksikin haukuttu perusmies Keski-Suomesta. Harrastan auton rassailua ja joskus rautaakin käyn nostelemassa. Työkalutkin pysyy tarvittaessa kädessä. Mua on sanottu huumorintajuiseksi ja luotettavaksi. Jos jotakin luvataan niin se kanssa pidetään, se on meikäläisen motto. Sillointällöin bissekin maistuu. Meikäläisellä ei mitään tiukkoja vaatimuksia oo naiselle, mutta toivoisin että olet rento, luotettava ja rehellinen. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pieni urheilullisuus kropassa aina plussaa. Heitähän viestillä jos kiinnostus heräsi, vastaan kyllä kaikille :)
[/quote]
Liikuttava ja hellyyttävä ilmoitus yli 20 vuotta vanhemman naisen näkökulmasta.
Paljon tuttuja ilmaisuja, jotka eivät oikein kerro mitään: "komeaksi haukuttu" - kuka haukkuu ja miksi haukkuu, miksi haukkujan mielipide kiinnostaisi kun sinusta on kyse? "Perusmies", millainen se on, missä maailmassa perusmies? Viljelet -kin-päätettä turhan paljon. Yrität kirjoittaa vähän muina miehinä, "rouheasti", vaikka kyllä sinussa on varmasti herkempikin puoli autoista ja raudasta huolimatta.
Toivottavasti saat paljon vastauksia. Ole niin kiltti äläkä enää aloita mitään viestiä sanoilla elikkäs, eli tai siis. Epäilen, että saatat myös käyttää sanaa juurikin. Unohda ne. Nuo ilmaisut tekevät heti sivistymättömän eli junttimaisen vaikutelman.
Toivottavasti löydät kivan tytön! :)
Toivottavasti
[/quote]
Mutta jos on sivistymätön juntti? Jos peittelee sitä ilmossa, niin tuleehan se jo ensitreffeillä selväksi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 06:50"]
Tässä omani:
Moi,
olen 28-vuotias, akateemisesti koulutettu mies Tampereelta.
[/quote]
Sama vika kuin alottajalla. Myyt massatuotetta etkä yksilöllistä luksusta, jota naiset haluavat. Tampereen seudulla lienee satoja naisettomia humanistimiehiä, jotka vastaavat tuon ilmoituksen kuvausta. Matkailu, liikunta, terveet elintavat ja jonkinlaisen harkitun ulkonäkötyylin ylläpitäminen ovat hyvin yleisiä harrastuksia sinun sosiaaliryhmässäsi aivan kuin autot ja punttisali ovat maaseudun nuorille miehille.
Tuo kissa oli hyvä. Se kertoo jotain sinusta ja saattaa herättää kissaharrastajanaisen kiinnostuksen. Mutta ei se välttämättä riitä.
[/quote]
Vaikka minulla on kissa, niin en koskisi pitkällä karahkallakaan mieheen, jolla on. Miehellä pitää olla esim. saksanpaimenkoira, jos jokin elikko on taloudessa.
Moi,
[/quote]
Vaikutat aika huolettomalta ja vastuuttomalta, varsinkin lääkäriksi. Taidat olla normaalia epäkypsempi? Jonkun teini-ikäisen kanssa voisit sopia yhteen, kolahtais varmaan henkisellä tasolla.
Hohhoijaa, tämä ketju on oikea "Arvostele Mun Treffi-ilmoitus". Ihmiset on niin tiedostavia, että alkaa ahdistaa. Pitäisiköhän poistaa omakin treffi-ilmoitus, kun sielläkin saattaa olla näitä "turn-offeja" ja takavuosien sanontoja jonkun mielestä liikaa...
Ei sun ilmoituksessa sinänsä mitään vikaa, mutta pari juttua:
Millaisen miehen naiset haluaa? Itsevarma, hyvät sosiaaliset taidot, huumorintajuinen, rikas, korkea status, hyvä ulkonäkö, rehellinen, uskollinen, komea, ahkera, muotitietoinen...
Jos naiselle ei piirry edes paria noista verkkokalvolle kun se lukee sun ilmoituksen, niin sä joudut tyytymään johonkin naiseen joka saa viestejä aika harvakseltaan. Kilpailu on rumaa. Älä sano että sua on sanottu tietynlaiseksi. Kaikkia meitä on äiti sanonut vaikka sun miksi. Älä kerro ominaisuuksiasi, vaan kerro joku tarina itsestäsi, jossa persoonallisuutesi tulee esille. Älä kerro bissen juomisesta. Sano mitä teet työksesi. Pistä myös pidempi ja tarkempi lista siitä mitä naiselta ehdottomasti vaadit ja myös mitä toivot. Jos naisille tulee sellainen olo, että et ole niin tarkka, se viestii että sulle ei kauheasti naisia ole tarjolla.
Loppuun kirjoittaisin, että "Älä kirjoita/vastaa minulle jos olet ennakkoluuloinen duunarimiehiä kohtaan tai halveksit autoharrastusta. Tuossa teet omat standardisi selväksi ja toisaalta haastat niitä naisia, jotka voisivat muuten pitää sinua kiinnostavana, mutta joilla on typeriä ennakkoluuloja.
Moi,
[/quote]
Liian hyvä ollakseen totta. Valehtelija tai sosiaalisesti vammainen sekopää. Lääkärin ammatin status on niin vahva, että jokainen edes välttävät sosiaaliset taidot omaava mieslääkäri löytää naisen omista sosiaalisista piireistään. Lääkärien työkavereista suurin osa on naisia, joten tuttavapiirin miesvaltaisuuskaan ei tule esteeksi. Jos lääkäri haluaa jotain hyvin erikoista, hän etsii sen alan harrastajien palstoilta ja porukoista.
Mutta totta kai tällainen ilmoitus saa valtavan vastausryöpyn gold diggereiltä. Kannattaako niihin sekaantua on toinen asia.
Ilmoitus kuulostaa siltä, että jos sen avulla löydät naisen, pääsette aivan varmasti Satuhäät-ohjelmaan ;)
Sama suomeksi: ihan symppis mutta auttamattoman juntti.
Moikka nainen,
Moikka nainen,
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 06:50"]
Tässä omani:
Moi,
olen 28-vuotias, akateemisesti koulutettu mies Tampereelta. Harrastan kaupunkilomailua Euroopassa ja pidän huolta terveydestäni liikkumalla, sekä syömällä terveellisesti. Kiinnostuksen kohteitani ovat myös vieraat kielet ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen. Elämäntapani on aktiivinen, kotona seuraa pitää kissani. Pukeudun perustyylikkäästi ja olen olemukseltani huoliteltu. Etsin elämänkumppania rinnalleni, helliin hetkiin ja myös seikkailuihin kodin ulkopuolella. Arvostan luotettavia, huumorintajuisia ja sivistyneitä ihmisiä, jotka pitävät huolta paitsi toisista, myös itsestään.
[/quote]
Minä olen oppinut, että jos etsii kumppania "helliin hetkiin ja seikkailuun", niin silloin etsii pelkkää seksiseuraa.