Kaveri nauroi deitti-ilmoitukselleni, mitäs mieltä te ootte
Elikkäs tein deitti-ilmoituksen ja kaveri tokaisi että tolla ei kyllä mirrejä jää mertaan. Mun mielestä ilmotus on ihan hyvä, ja kysysinkin nyt teiltä arvon rouvat ja miksei herratkin että onko tää hyvä vai ei. Tästä lähtee:
Moro! Täällä kirjottelee 24-vuotias komeaksikin haukuttu perusmies Keski-Suomesta. Harrastan auton rassailua ja joskus rautaakin käyn nostelemassa. Työkalutkin pysyy tarvittaessa kädessä. Mua on sanottu huumorintajuiseksi ja luotettavaksi. Jos jotakin luvataan niin se kanssa pidetään, se on meikäläisen motto. Sillointällöin bissekin maistuu. Meikäläisellä ei mitään tiukkoja vaatimuksia oo naiselle, mutta toivoisin että olet rento, luotettava ja rehellinen. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pieni urheilullisuus kropassa aina plussaa. Heitähän viestillä jos kiinnostus heräsi, vastaan kyllä kaikille :)
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:02"]Elikkäs tein deitti-ilmoituksen ja kaveri tokaisi että tolla ei kyllä mirrejä jää mertaan. Mun mielestä ilmotus on ihan hyvä, ja kysysinkin nyt teiltä arvon rouvat ja miksei herratkin että onko tää hyvä vai ei. Tästä lähtee:
Moro! Täällä kirjottelee 24-vuotias komeaksikin haukuttu perusmies Keski-Suomesta. Harrastan auton rassailua ja joskus rautaakin käyn nostelemassa. Työkalutkin pysyy tarvittaessa kädessä. Mua on sanottu huumorintajuiseksi ja luotettavaksi. Jos jotakin luvataan niin se kanssa pidetään, se on meikäläisen motto. Sillointällöin bissekin maistuu. Meikäläisellä ei mitään tiukkoja vaatimuksia oo naiselle, mutta toivoisin että olet rento, luotettava ja rehellinen. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pieni urheilullisuus kropassa aina plussaa. Heitähän viestillä jos kiinnostus heräsi, vastaan kyllä kaikille :)
[/quote]
Ei sillä väliä mitä laitat deitti-ilmoitukseen, sillä et tule saamaan vastauksia ilmoitukseesi. Joku nainen ehkä saattaa vastata jos itse otat yhteyttä häneen.
Ihan kiva ilmoitus. Vähän häiritsi kin-lopetus joka välissä, ja tapa kehua itseäsi siten että sinusta on sanottu sitä ja tätä. Se kuulostaa epätoivoiselta vaikka tajuan kyllä miksi teet niin.
"Meikäläinen" kuulosti ärsyttävältä
Tuollaisia ilmoituksia on just se 12 tusinassa eli jos haluat erottua, niin ei tuollaista!
Kirjotetaan toi googleen ja etitään minkälainen mies todellisuudessa tulee/käy av:lla
Joo toi "komeaksi haukuttu" on niin kulunut fraasi, aika turn off, poista se!
Hehe. Meikäläisen mielestä carpe diem vaan.
Tämä mirri jäi aika kuivaksi. Persoonaton ilmoitus
Ei täysin huono, mutta ei erotu, samantyylisiä on satoja. Ja sun pitää kirjoittaa naisille, harva nainen kirjoittaa miehille. Kuva on plussaa!!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:13"]Tämä mirri jäi aika kuivaksi. Persoonaton ilmoitus
[/quote]
Siltikin laadukkaampi ilmoitus kuin 95% nettideiteissä olevilla naisilla.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:15"]Ja sun pitää kirjoittaa naisille, harva nainen kirjoittaa miehille.
[/quote]
Osoittaa kuinka paskoja naiset deiteissä on.
Jos ite sinkkuna olisin niin saattaisin ehkä heittää jonkun pöhkön viestin, mut tuskin mitään sen kummempia.
Toki, tuskin olen edes ikähaarukkaasikaan sopiva, olenhan 30 vuotias "vanha akka" jo. :D
Mut se on täysin toisarvoista.
Ilmotus on tosiaan ehkä hiukan persoonaton, mut en mä sitä huononakaa pitäis.
Autojen rassaus on aina mukavaa, etenkin kun sitä saa kaksin tuusailla. ;) Ja ei se bissekää kahestaan kovin pahalta maistu.
Mut siis, eiköhän tolla nyt ainaki johonkin naiseen vedota ja enemmänhän sillä on merkitystä millast viestii naisille nakkaat. Jos alotat viestittelyn tyyliin "Moi." tai "Moi. Mitäs sulle?" ni ei toimi.
Mut hei! Onnea yritykseen! :)
Ja toi "perusmies" mitä se tarkoittaa kuulostaa aika vähättelevältä. Keksi siihen kohtaan joku positiivisempi tai persoonallisempi såna.
En ikinä vastaisi viestiisi tai seurustelisi kaltaisesi kanssa, mutta mielestäni viesti kiteyttää hyvin tietyn miestyypin. Tästä miestyypistä kiinnostuneille taas varmaan ihan vetävä ja aito ja kiilloittamaton. Olihan se nyt outoa, jos esittelet itsesi asiallisesti taitavin sanankääntein kun naisille viestittäessä kuitenkin paljastuu tyylisi. Anna mennä!
Ihan kiva.
Sulje kone tai oikeastaan heitä se kokonaan roskikseen ennen kuin taas tarvitset sitä. Mene ulos tai lenkille tai kuitenkin jonnekin missä on paljon ihmisiä. Ota mimmeihin yhteyttä muutenkin kun kourimalla tissejä tai kehumalla persettä. Se toimii paremmin kuin kaiken maailman verkkoverrat.
Älä helvetissä kirjoita yhdellekään naiselle mitään, päätyvät tänne kaikkien naurettavaksi! Ilmoitus itsessään aika tylsä, mutta niin niillä naisillakin.
Ei tuossa mitään vikaa ole minusta. Kohderyhmään sopiva. Tuskin ap mitään älykköä yrittää haaviinsa saada.
Aivan mukava ja rento ilmoitus, ihan hyvä. Mutta kulunut fraasi tuo "komeaksi haukuttu". Vaihda siihen vaikka " kivan näköinen". Ja kuvaile itseäs hieman lisää- helposti lähestyttävä, rento, mukava, huumorintajuinen, hassu tms.
Mutta, onnea yrityksiin :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:02"]
Elikkäs tein deitti-ilmoituksen ja kaveri tokaisi että tolla ei kyllä mirrejä jää mertaan. Mun mielestä ilmotus on ihan hyvä, ja kysysinkin nyt teiltä arvon rouvat ja miksei herratkin että onko tää hyvä vai ei. Tästä lähtee:
[/quote]
Kuulostaa siltä kuin yrittäisit epätoivoisesti olla hauska ja rento mitä et kuitenkaan ole. Mut joo, kannattaa laittaa sellainen ilmoitus josta itse pidät, niin löydät ne henkilöt jotka todennäköisimmin pitävät sinusta.
Tuo "komeaksikin haukuttu" on niin kulunut ilmaisu. Oot varmaan ihan mukava tyyppi, mutta tuo ilmoitus kuulostaa perusbensalenkkarilta, ehkä vetoaa joihinkin? t. N26