Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Hurja väite: Meghanin oikea ikä paljastui - onkin paljon vanhempi!

Vierailija
15.12.2021 |

Oikeudenkäynnin yhteydessä on paljastunut mielenkiintoinen yksityiskohta, jonka mukaan Meghan olisi valehdellut ikänsä. Paljastuksen myötä olisi syytä olettaa, että hän on 44-vuotias eikä 40 niin kuin julkisuudessa on aiemmin esitetty.

https://www.seiska.fi/ulkomaat/hurja-vaite-meghanin-oikea-ika-paljastui…

Kommentit (541)

Vierailija
61/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt pitäisi olla mitään ihmeellistä, kun ennen väestörekisterissä merkittiin syntymäajat käsin ja virheitä sattuu sähköisissä muodoissakin.

Suomessakin elää satoja, joiden syntymäajat eivät täsmää tai etunimet, jopa kuolinaika on merkitty väärälle henkilölle.

Niin kauan kun ihmiset tekevät, sattuu myös inhimillisiä virheitä.

Itse juuri sukututkimuksessa huomasin syntymäaika virheen eräässä kirkonkirjassa tällä viikolla.

Tiesitkö, että Suomessa asuu tuhansia, joiden synttärit on 01.01. ? Ja syntymävuodestakaan ei olla niin varmoja...

Vierailija
62/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄn onkin vanhan näköinen.

Niin kuin tummat ihmiset yleensä ovat aina vanhemman näköisiä.

Vaalea ihminen näyttää aina ikäänsä nuoremmalta.

Mutta noita Seiskan kusijuttuja en usko, en milloinkaan.  Täyttä sontaa koko lehti täynnä.

Seiskaan en usko minäkään mutta tuo ei ole totta että tummat olisivat vanhemman näkoisiä.  Musta iho ei rypisty samalla tavalla kuin valkoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mikään mitä tuo nainen on ikinä sanonut totta?

Totuus on suhteellinen käsite.😂

Vierailija
64/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta noita Seiskan kusijuttuja en usko, en milloinkaan.  Täyttä sontaa koko lehti täynnä.

Vaaleathan nimenomaan ikääntyvät tummia huomattavasti nopeammin.

Kyse on kai siitä, välttääkö aurinkoa vai ei. Punapäät ikääntyvät hitaimmin tutkimusten mukaan, mutta hehän joutuvatkin välttämään aurinkoa. Mutta nuori ulkonäkö ei taas välttämättä liity pitkään elinikään. Tummat taas sietävät aurinkoa parhaiten, joten heille ei tule age spotseja ihan niin helposti. Mutta tämäkään ei liity geneettiseen ikään eli telomeerien pituuteen.

Evoluutio on tehnyt tumman ihon paksummaksi jotta kestää aurinkoa. Iho on paksu ja jos luustossa on korkeat poskipäät, naama ei valahda. Ohut vaalea iho rypistyy helpommin.

Vierailija
65/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Meghan on väittänyt 10-vuotiaana olevansa 6-vuotias?!?

Vierailija
66/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitten poikkeus. Olen 35, tosi vaalea iholtani ja blondi, ja minulta on useammankin kerran junassa kysytty, tuleeko lasten vai aikuisten lippu ja eräskin ihminen luuli minua mieheni tyttäreksi, vaikka mies on minua vain 7 v vanhempi. 😁

Sama juttu, vaaleana minua on luultu useinkin 15 vuotta nuoremmaksi. Aikuisten ratsastuskerhossa minua luultiin jonkin ratsastuskerhon jäsenen tyttäreksi, vaikka olin ihan saman ikäinen kuin muutkin 30-vuotiaana. Uskomatonta!

Vierailija
67/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan kirjoitti kirjaansa myös että se hänen prom-kuvissa esiintyvä lukioaikainen poikakaveri oli samanikäinen kuin hän. Ko poika syntynyt myös 1977.

Vierailija
68/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt pitäisi olla mitään ihmeellistä, kun ennen väestörekisterissä merkittiin syntymäajat käsin ja virheitä sattuu sähköisissä muodoissakin.

Suomessakin elää satoja, joiden syntymäajat eivät täsmää tai etunimet, jopa kuolinaika on merkitty väärälle henkilölle.

Itse juuri sukututkimuksessa huomasin syntymäaika virheen eräässä kirkonkirjassa tällä viikolla.

Meghanille noita kömmähdyksiä tuntuu sattuvan jatkuvasti

Täällä puhutaan jostakin oikeudenkäynnistä, on täysin mahdollista, että tuomioistuimen asiakirjoissa on väärä syntymäaika tai tullut kirjoitusvirhe.

Ei lainkaan harvinaista, mutta myöhemminkin korjattavissa.

Vierailija
69/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Meghan on väittänyt 10-vuotiaana olevansa 6-vuotias?!?

Ne neljä vuotta on kadonneet jossain vaiheessa hänen näyttelijähaaveitaan.

Vierailija
70/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanille noita kömmähdyksiä tuntuu sattuvan jatkuvasti

Täällä puhutaan jostakin oikeudenkäynnistä, on täysin mahdollista, että tuomioistuimen asiakirjoissa on väärä syntymäaika tai tullut kirjoitusvirhe.

Ei lainkaan harvinaista, mutta myöhemminkin korjattavissa.

Ei ole kirjurin virhe. Meghanin itsensä kirjoittamaa materiaalia.

Vierailija
71/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kokee olevansa 44 vuoden sijaan 40-vuotias niin sillon häntä pitää sanoa 40-vuotiaaksi.. Eikä saa sanoo asiaa niinkun on, vaan miten hän itse kokee. Heh.

Vierailija
72/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koulunkäynti aloitetaan USAssa 6-vuotiaana niin luulisi tuollaisen neljän vuoden ikäeron paljastuvan helposti.

Vierailija
73/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Harry, Harry. Miksi haksahdit moiseen kotkaan. Harry jos luet tän, tiedetään, on hirveää kadottaa itsensä vain koska on alapään ansassa ja mieliksi. Toivottavasti et hylkää itseäsi kokonaan.

Vierailija
74/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin on epäilty olevan 4 vuotta vanhempi kuin mitä ilmoittaa jo ties kuinka kauan, etsikää vaikka netistä niin löytyy aiemmilta vuosilta näitä ja aina syntymävuosi on ollut 1977. Olisi siis varsin kummallista että noissa oikeuden asiakirjoissa olisi sattumalta virhe joka tekisi syntymävuodeksi myös 1977.

Hollywoodissa valehdellaan ikä ihan yleisesti, eiköhän tässä ole käynyt niin että Meghan ei ole kuninkaalliseksi tullessaan voinut oikeaa ikäänsä paljastaa koska on valehdellut sen Hollywoodiin jo vuosia ja siitä seuraisi ikävä mainehaitta.

Vierailija
75/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en enää muista tarkkaan, mutta yksi asiat tunteva kaveri kertoi joskus, miksi Usassa on niin helppoa "esiintyä toisena" ihmisenä.

Asia tuli esiin, kun joku rikollinen oli onnistunut piileskelemään ihan avoimesti "Herra Smithinä" vuosikausien ajan, vaikka FBI ym. etsivät häntä.

Suomessahan olisi hyvin vaikea "tehdä mitään" väärillä tiedoilla (täällä on paremmat rekisterit ymv.) mutta Usassa voi "kävellä hautausmaalla" ja napata sieltä jonkun "identiteetin" ja voi elää ns. tavallista elämää (saada pankkitilin, maksaa laskuja, olla henkilöpaperit jne.) sen varjolla.

En siis väitä että Meghan olisi kokonaan "eri ihminen", mutta kun sekin noin helppoa on, en ihmettele että syntymävuoden muuttaminen onnistuisi tuosta vaan.

Vierailija
76/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kai siitä, välttääkö aurinkoa vai ei. Punapäät ikääntyvät hitaimmin tutkimusten mukaan, mutta hehän joutuvatkin välttämään aurinkoa. Mutta nuori ulkonäkö ei taas välttämättä liity pitkään elinikään. Tummat taas sietävät aurinkoa parhaiten, joten heille ei tule age spotseja ihan niin helposti. Mutta tämäkään ei liity geneettiseen ikään eli telomeerien pituuteen.

Evoluutio on tehnyt tumman ihon paksummaksi jotta kestää aurinkoa. Iho on paksu ja jos luustossa on korkeat poskipäät, naama ei valahda. Ohut vaalea iho rypistyy helpommin.

Jep, minulla on ainakin niin ohkainen ja kuulas iho että verisuonetkin näkyy läpi, vaikka vielä 32-vuotiaana olenkin rypytön niin ihan varmasti tällaisella iholla olen viiskymppisenä ryppyinen kuin Titanicin Rose vanhana. Toki vaaleja tekee sen että näytän ikäistäni nuoremmalta nyt, ulkomailla minua on paikoin luultu lapseksi.

Vierailija
77/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuonna 99 se on valmistunut lukiosta (googlatkaa Meghanin yearbook jos ette usko) joten onko se sitten käynyt sitä lukiota neljä ekstra vuotta... luulisi että joku olisi siitä jo kohunnut vuosia sitten. 

Vierailija
78/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna yllättyisi yhtään. Meghan on jo aiemminkin osoittautunut kieroksi kuin korkkiruuvi ja täysin kykeneväksi manipuloimaan asioita loputtomasti, jos se voi jollain tapaa koitua hänelle itselleen eduksi.

Vierailija
79/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta aika monien olisi helppo huijata ikänsä. Harva sitä ikäänsä pyörii lapsuudenkavereidensa kanssa. Toki yhteyttä voidaan pitää läpi elämän, mutta jmuuten kuviot useimmilla vaihtuvat ja uusille tuttavuuksille voisi (jos haluaisi) huijata ikänsä.

Jos vaikka nyt menen uuteen työpaikkaan tai harrastukseen, niin voisin sanoa ikäni vaikka 5 vuotta nuoremmaksi/vanhemmaksi, ja varmasti menisi läpi.

Todennäköisyys kiinnijäämiselle olisi aika pieni, harvoin sitä tuttujen passeja selaillaan. Ja aika harva osaa huomioida mahdolliset epäloogisuudet, jos nyt lipsauttaisi jotain että olin lukiossa kun X valittiin presidentiksi --> ei voi täsmätä ikään, mutta harva tuollaisia vorheitä hoksaisi toisen puheesta.

Vierailija
80/541 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sinällään varmaan mitään ainutlaatuista naisnäyttelijöillä ole.

Mutta jos oikeasti on valehdellut ikänsä myös Harrylle niin aikamoista. Harryllehän lasten saaminen oli avioliitossa varmaan ykkösasia ja siinä on jo merkitystä naiko 36-vuotiaan vai 40-vuotiaan.