Seiska: Hurja väite: Meghanin oikea ikä paljastui - onkin paljon vanhempi!
Oikeudenkäynnin yhteydessä on paljastunut mielenkiintoinen yksityiskohta, jonka mukaan Meghan olisi valehdellut ikänsä. Paljastuksen myötä olisi syytä olettaa, että hän on 44-vuotias eikä 40 niin kuin julkisuudessa on aiemmin esitetty.
https://www.seiska.fi/ulkomaat/hurja-vaite-meghanin-oikea-ika-paljastui…
Kommentit (541)
Jos nyt ymmärsin oikein, tämä perustui Meganin ilmoittamiin puolisisarustensa ikiin, jotka on todella helppo muistaa väärin, varsinkin jo ei olla kauheasti tekemisissä. On siis itse ollut 2v ja sanoi sisarpuoltensa olleen 15 ja 17 ja nyt loogisempi päättely on siis se, tää Megan on 44, kun se, että muisti iät väärin? En mäkään muista esimerkiksi mun serkkujen syntymäaikaa, jotka oli siis jo aikuisia, kun olin itse ala-asteella. Onkohan ne nyt 45 vai 50? ei mulla ole hajuakaan, vaikka pari kertaa vuodessa nähdään jossain sukujuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄn onkin vanhan näköinen.
Niin kuin tummat ihmiset yleensä ovat aina vanhemman näköisiä.
Vaalea ihminen näyttää aina ikäänsä nuoremmalta.
Mutta noita Seiskan kusijuttuja en usko, en milloinkaan. Täyttä sontaa koko lehti täynnä.
Vaaleathan nimenomaan ikääntyvät tummia huomattavasti nopeammin.
Kyse on kai siitä, välttääkö aurinkoa vai ei. Punapäät ikääntyvät hitaimmin tutkimusten mukaan, mutta hehän joutuvatkin välttämään aurinkoa. Mutta nuori ulkonäkö ei taas välttämättä liity pitkään elinikään. Tummat taas sietävät aurinkoa parhaiten, joten heille ei tule age spotseja ihan niin helposti. Mutta tämäkään ei liity geneettiseen ikään eli telomeerien pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa! Kyllä nyt täytyy saada terapiaa ja maailman historia kirjoittaa uusiksi, kun joku on valehdellut ikänsä 4v nuoremmaksi :O Kyllä on köyhää uutisointia, niin seiskan tyylistä. Oiskohan jollakin tullut näppäilyvirhe syntymävuotta kirjatessa? Voisko olla mitenkään mahdollista?
Jaa, että olisi puolet neljästä numerosta mennyt pieleen, eikä edes sivuosumia? Epäilen.
Mutta olisiko tässä nyt se, että on ihan ok määritellä oman ikänsä? Wokea pro-tasolla?
Kannatan! Ihanaa olla ikuisesti 25v! :D
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten otsikkokin sen kertoo: HURJA VÄITE! Ei siis totuus, eikä mikään. Sama asia, kuin ne hovin "nimettömät" kuiskuttelijat.
Lähde on Meghan itse, kirjallisesti.
Juupajuu.
Höpö, höpö, eiköhän sisko ja sen veli olisi olleet heti rahan toivossa kertomassa sitä todellista ikää, jos on tuossa valehdeltu, kun kaikkeen muuhunkin kommentoivat.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Meghan on nuoremman näköinen, mutta eihän se nyt kerro mitään. Esimerkiksi Beyoncé on syntynyt 1981, mutta on minusta paljon Meghania vanhemman näköinen. Ja kummallekin naiselle on tietysti tehty kaikenlaisia kauneusoperaatioita.
Googlasin uteliaisuuttani Meghanin lapsuudenkuvia, ja ainoa juttu, mikä tässä mietityttää, on se että keskimmäisessä kuvassa on Simpsons-farkut päällä:
https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/04/15/22/12315912-0-image-a-5_1555362…Kuva täytyy siis olla 90-luvun alkupuolelta (Simpsonit alkoi 1989), vaikka tyttö on minusta aika nuoren näköinen. Ehkä korkeintaan 13? En tiedä.
(Hassua muuten, miten paljon vaaleampi Meghan on lapsuudenkuvissaan kuin nykyään.)
Se muuttui tummemmaksi kun se keksi olevansa poc.
Suihkurusketus ja tumma meikkivoide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Meghanin äiti vielä tuohon aikaan edes Marklen kanssa?
Mihin aikaan? Meghan on itse kertonut kirjallisesti, että vanhemmat erosivat kun hän oli kaksi. Eiköhän he ole olleet yhdessä, kun lapsi on alullekin pantu.
Ehkä Meghan muistaa väärin vanhempien eron ajan tai sisarukset asuivat pitempään kotona.
Ennen nettiaikaa tuollainen huijaus on ollut ihan mahdollista, mutta noin nuorella henkilöllä ei kyllä onnistu. Maailmassa löytyy jokaiselta satoja entisiä päiväkoti-, koulu-, harrastus-, yliopisto-, yms. kavereita, jotka voisivat ihan milloin tahansa paljastaa somessa Meganin oikean iän esim. luokkakuvalla, joten ei tuohon mitään salaisia sähköposteja tarvita. Jos olisi oikeasti vanhempi, niin se olisi jo tiedossa.
No millon se on kouluun mennyt. Onhan se nyt helppoa nähdä, onko lapsi 2v vaiko 6v
Eihän tuossa nyt pitäisi olla mitään ihmeellistä, kun ennen väestörekisterissä merkittiin syntymäajat käsin ja virheitä sattuu sähköisissä muodoissakin.
Suomessakin elää satoja, joiden syntymäajat eivät täsmää tai etunimet, jopa kuolinaika on merkitty väärälle henkilölle.
Niin kauan kun ihmiset tekevät, sattuu myös inhimillisiä virheitä.
Itse juuri sukututkimuksessa huomasin syntymäaika virheen eräässä kirkonkirjassa tällä viikolla.
Miten tuo voisi olla mahdollista?
tia.a68v. kirjoitti:
Mitä väliä? ihan sama minkä ikäinen On Hän tai muut ihmiset. Ikä on vain numeroita!
Miksi sitten valehdella, jos sillä ei ole mitään väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikähän vuosiluku on Meghanin passissa.
Toisaalta, minkä hönkäsen pöläyksen väliä hänen iällään on kenellekään.
Valehteleminen tässä se ongelma on mutta kai sekin on sulle ok.
Suurempi ongelma on se, jos ihmiset uskovat kaikki juorulehtien juorut muka totena.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa nyt pitäisi olla mitään ihmeellistä, kun ennen väestörekisterissä merkittiin syntymäajat käsin ja virheitä sattuu sähköisissä muodoissakin.
Suomessakin elää satoja, joiden syntymäajat eivät täsmää tai etunimet, jopa kuolinaika on merkitty väärälle henkilölle.
Niin kauan kun ihmiset tekevät, sattuu myös inhimillisiä virheitä.
Itse juuri sukututkimuksessa huomasin syntymäaika virheen eräässä kirkonkirjassa tällä viikolla.
Meghanille noita kömmähdyksiä tuntuu sattuvan jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikähän vuosiluku on Meghanin passissa.
Toisaalta, minkä hönkäsen pöläyksen väliä hänen iällään on kenellekään.
Valehteleminen tässä se ongelma on mutta kai sekin on sulle ok.
Suurempi ongelma on se, jos ihmiset uskovat kaikki juorulehtien juorut muka totena.
Tieto on kyllä oikeuden papereissa.
Tulee mieleen eräs bilekohun aiheuttanut henkilö Suomessa. Lopulta paljastuu tuostakin karmea totuus.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo voisi olla mahdollista?
Niinpä, eikö muka joku luokkatoveri vaikka olisi paljastanut, tai ne pahantahtoiset sukulaiset. En usko.
Vierailija kirjoitti:
No millon se on kouluun mennyt. Onhan se nyt helppoa nähdä, onko lapsi 2v vaiko 6v
Niinpä :)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ymmärsin oikein, tämä perustui Meganin ilmoittamiin puolisisarustensa ikiin, jotka on todella helppo muistaa väärin, varsinkin jo ei olla kauheasti tekemisissä. On siis itse ollut 2v ja sanoi sisarpuoltensa olleen 15 ja 17 ja nyt loogisempi päättely on siis se, tää Megan on 44, kun se, että muisti iät väärin? En mäkään muista esimerkiksi mun serkkujen syntymäaikaa, jotka oli siis jo aikuisia, kun olin itse ala-asteella. Onkohan ne nyt 45 vai 50? ei mulla ole hajuakaan, vaikka pari kertaa vuodessa nähdään jossain sukujuhlissa.
Sisarusten syntymäajat ovat ihan oikein, eli ainoa mikä heittää on Meghanin oma ikä. Niinhän noissa jutuissa sanotaan.
kuka se on