Seiska: Hurja väite: Meghanin oikea ikä paljastui - onkin paljon vanhempi!
Oikeudenkäynnin yhteydessä on paljastunut mielenkiintoinen yksityiskohta, jonka mukaan Meghan olisi valehdellut ikänsä. Paljastuksen myötä olisi syytä olettaa, että hän on 44-vuotias eikä 40 niin kuin julkisuudessa on aiemmin esitetty.
https://www.seiska.fi/ulkomaat/hurja-vaite-meghanin-oikea-ika-paljastui…
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta omituinen juttu. Ensinnäkin, mitä tarkoitetaan "julkisuudessa olevilla tiedoilla". Onko kyse siitä, että joskus mediassa y on kerrottu Meghnin iäksi x ja sitä ei koskaan kukaan korjannut. Vai onko muka jotenkin ollut mahdollista, että hänellä ei ole ollut henkilöllisyystodistusta tai se on ollut väärennetty?
Ja miten on mahdollista, että näinkin tunnetusta henkilöstä ei ole tullut yhtäkään lapsuudenystävää tai sukulaista kertomaan, minkä ikäinen tämä henkilö oikeasti on. Jos minä näkisin, että kanssani samalla luokalla ala-asteella ollut tyyppi esitellään maailman medioissa neljä vuotta itseäni nuorempana, kyllä minä ihmettelisin ja tämän toistuessa ottaisin ehkä jonnekin yhteyttä, että miten voi uutisointi olla jatkuvasti noin pielessä.
Tuossa seiskan jutun kuvatekstissä on kyllä hauskasti sanottu, että prinssi Harryn ikä tiedetään varmuudella. No juu, olisihan se melko erikoista, jos kukaan ei muistaisi, milloin hänen syntymästään onkaan uutisoitu. Niitä uutisia kun ei taida ihan vähän ollakaan.
Tieto on kirjallisesti Meghanin toimittama ja oikeuden asiakirja.
Niin se oikeaksi paljastunut ikä, mutta entä se aiempi "julkisuudessa oleva tieto" ? Tuossa seiskan jutussa viitataan vain Wikipediaan ja IMDb:een ja sanotaan, että hän ei ole itse asiasta puhunut. Mistä nämä virheelliset tiedot siis ovat peräisin?
Ai että kuka on antanut tiedot imdb:hen ja wikipediaan? Meghan.
Mistä sinulla on tällainen tieto? Ainakin wikipediassa Meghanin syntymäajan kohdalla on viittaus Birmingham Live -nimiseen julkaisuun, jossa taas ei ole mitään viittausta siihen, että kyseessä olisi Meghanin haastattelu.
Hän vietti todella näkyväati ”40-vuotispäiviään” 4.8.2021.
Jokin hänen antamistaan tiedousta on pakostakin väärä koska ne on ristiriidassa keskenään.
Imdb tiedot on kyllä yleensä aina ihan itse toimitettu, myös wikipediaa hän on päivittänyt itse, mm muuttui ”aktivistiksi” kun alkoi saalistaa Harryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen systeri ja isä on rahastanut kaikella, mikä Meghaniin liittyy. Jos tää ikäsekoilu pitäisi paikkansa, niin miksi MIKSI he eivät ole näin mehukkaasta jutusta hiiskuneet tavuakaan. :D
Mun on pakko kertoa teille juttu, josta järkytytte.
En muista lapseni sisarpuolten ikiä. Olen kyllä kuullut aikoinaan, minä vuonna ovat syntyneet, ja etunimet muistan, mutta en niitä pirun syntymävuosia. Toista en ole edes nähnyt ikinä. Muistan vaan että toinen on nuorempi kuin mun lapsi ja toinen vanhempi. Olin vaan onnellinen, kun pääsin eroon ex-miehestäni ja tämän tempuista. Hänen muut vaimonsa/tyttöystävänsä eivät ole pitäneet minuun mitään yhteyttä. Yritin kontaktia molempiin, mutta eivät suostuneet yhteydenpitoon.
Eikö sinulle siis koskaan hahmottunut, miten suuret ikäerot sisarpuolilla oli? Tietysti, jos ovat olleet jo aikuisia ennen omien lastesi syntymää etkä ole koskaan heitä edes nähnyt, se on eri asia, mutta kyllä nuoremmilla sisaruksilla pienemmillä ikäeroilla yleensä hahmotetaan ikäerojen kautta, miten vanhoja sisarukset ovat. Oman exäni lapset olivat vuoden ja kaksi vuotta nuoremmat kuin minun nuorin poikani, joten siitä on helppo muistaa vielä tänäkin päivänä, että koska oma poikani on 14, exäni lapset ovat siis 12 ja 13, vaikka en ole heitä yli vuoteen nähnyt.
Mä en ole nähnyt toista 2000-luvulla, ja toista en ollenkaan. Muistatko syntymäpäivätkin? Mäkin muistin vähän aikaa toisen, mutta en enää. Ei vaan tullut kirjoitettua edes ylös. Kun oli jo silloin etäiset välit.
Miten vitussa voi jonkun ikä olla jollekin noin kova pakkomielle? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen systeri ja isä on rahastanut kaikella, mikä Meghaniin liittyy. Jos tää ikäsekoilu pitäisi paikkansa, niin miksi MIKSI he eivät ole näin mehukkaasta jutusta hiiskuneet tavuakaan. :D
En muista lapseni sisarpuolten ikiä. Olen kyllä kuullut aikoinaan, minä vuonna ovat syntyneet, ja etunimet muistan, mutta en niitä pirun syntymävuosia. Toista en ole edes nähnyt ikinä. Muistan vaan että toinen on nuorempi kuin mun lapsi ja toinen vanhempi. Olin vaan onnellinen, kun pääsin eroon ex-miehestäni ja tämän tempuista. Hänen muut vaimonsa/tyttöystävänsä eivät ole pitäneet minuun mitään yhteyttä. Yritin kontaktia molempiin, mutta eivät suostuneet yhteydenpitoon.
Vähän eri asia kuin omat sisaruspuolet.
No mun lapsi ei muista tätäkään vertaa. Eikä halua. Sai sellaiset traumat aikoinaan...
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos nainen esiintyy 4 vuotta nuorempana, niin ei oo mikään uutinen. Moni nainen valehtelee ikänsä ja painonsa. Vain Harryllä on syytä ottaa päähän, jos on joutunut kusetetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia kuin omat sisaruspuolet.
No mun lapsi ei muista tätäkään vertaa. Eikä halua. Sai sellaiset traumat aikoinaan...
Ja kukas se on vastuussa näistä traumoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos nainen esiintyy 4 vuotta nuorempana, niin ei oo mikään uutinen. Moni nainen valehtelee ikänsä ja painonsa. Vain Harryllä on syytä ottaa päähän, jos on joutunut kusetetuksi.
No miksi sitten pitää selittää raivona kymmeniä sivuja, että mitenkään ei missään tapauksessa ole voinut valehdella, solvata ja herjata ja riehua pakkomielteisesti?
Jännä kuinka keskustellaan "Seiskan väitteestä" näin pitkään, mutta lukemalla tuon jutun paljastuu että Seiska ei edes väitä.
Sesisp spekuloi asialla. Viittaa lähinnä tiedon puuttumiseen joissain lähteessä. Lopussa huomauttaa, että jos spekulaatio olisi totta, perhe olisi jo rahastanut asialla. Joten Seiska ensin spekuloi ja sitten sanoo että spekulaatio ei todennäköisesti pidä paikkaansa.
Kirjottaako ap Seiskaan? Saako Seiskassa bonuksen, jos on kuukauden klikatuin kirjoittaja?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka keskustellaan "Seiskan väitteestä" näin pitkään, mutta lukemalla tuon jutun paljastuu että Seiska ei edes väitä.
Sesisp spekuloi asialla. Viittaa lähinnä tiedon puuttumiseen joissain lähteessä. Lopussa huomauttaa, että jos spekulaatio olisi totta, perhe olisi jo rahastanut asialla. Joten Seiska ensin spekuloi ja sitten sanoo että spekulaatio ei todennäköisesti pidä paikkaansa.
Kirjottaako ap Seiskaan? Saako Seiskassa bonuksen, jos on kuukauden klikatuin kirjoittaja?
Jokin Meghanin esittämä väite on väärä, koska ne on ristiriidassa keskenään.
Jos tämä tieto että hän on 44 on vale, miksi hän ei itse korjaa sitä? Haasta sen esittäjiä oikeuteen?
Meghan on amerikan Lotta Hintsa. Molemmille totuus on vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ruotivat sivukaupalla sontaa jostakin amerikkalaisesta tortusta joka on päässyt rinsessaksi englantiin? Ihan täysin yhdentekevää.
Ei hän ole prinsessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ruotivat sivukaupalla sontaa jostakin amerikkalaisesta tortusta joka on päässyt rinsessaksi englantiin? Ihan täysin yhdentekevää.
Ei hän ole prinsessa
Yksi titteleistä on kyllä prinsessa. Princess of the United Kingdom tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole prinsessa
Ei ole. Hån on herttuatar ja kreivitär.
Hän ei ole working royal eikä edes sellaisen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole prinsessa
Hän on herttuatar, kreivitär, paronitar ja princess of the U.K. Näin sanoo wikipedia.
Meghan became a princess of the United Kingdom upon her marriage to Prince Harry, entitled to the style of Royal Highness. After her marriage, she was styled "Her Royal Highness The Duchess of Sussex". She also holds the titles of Countess of Dumbarton and Baroness Kilkee. She is the first person to hold the title "Duchess of Sussex". Following the Duke and Duchess's decision to step back from royal duties in 2020, the couple agreed not to use the style of "Royal Highness" in practice, but still technically retain the style.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole prinsessa
Hän on herttuatar, kreivitär, paronitar ja princess of the U.K. Näin sanoo wikipedia.
Meghan became a princess of the United Kingdom upon her marriage to Prince Harry, entitled to the style of Royal Highness. After her marriage, she was styled "Her Royal Highness The Duchess of Sussex". She also holds the titles of Countess of Dumbarton and Baroness Kilkee. She is the first person to hold the title "Duchess of Sussex". Following the Duke and Duchess's decision to step back from royal duties in 2020, the couple agreed not to use the style of "Royal Highness" in practice, but still technically retain the style.
https://www.lofficiel.co.uk/pop-culture/kate-middleton-meghan-markle-ar…
Why are Kate and Meghan not princesses?
A royal expert claims that Kate and Meghan Markle are not princesses because the Queen decided they would not go by the title of Princess. ... Camilla, Catherine, Meghan, and indeed the rest of the Royal Family's stylings are steeped in centuries of royal history.28.5.2021
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on oikea kosmopoliitti. Valtavan mielenkiintoinen nainen ja kiinnostaa maailmanlaajuisesti ihmisiä.
Todellinen kosmopoliitti. Hienosti sompailee eri maiden välillä, ja samalla mm muuttuu ihon värikin, ja on aina sopivasti tilanteen mukaan musta sisko, kunnes taas onkin valkoinen. Suunnittelee köyhille mekkomalliston joistain kierrätysräteistä, lentää kotiin yksityiskoneella ja pukee äkkiä Givenchyn 45k hamosen päälleen. Cartierit ja timantit itse prinsessa Dianalta. Miten jotenkin tuntuis tekopyhältä kuitenkin..
Mutta silti mun mielestä sen kivoimmat lookit on ne sen outdoor-lookit Kanadasta. Tai rennot lippispäiset jenkeistä.
Niinhän ne olis, mutta mulle nyt ei vaan mene nuo sen esitykset läpi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on oikea kosmopoliitti. Valtavan mielenkiintoinen nainen ja kiinnostaa maailmanlaajuisesti ihmisiä.
Todellinen kosmopoliitti. Hienosti sompailee eri maiden välillä, ja samalla mm muuttuu ihon värikin, ja on aina sopivasti tilanteen mukaan musta sisko, kunnes taas onkin valkoinen. Suunnittelee köyhille mekkomalliston joistain kierrätysräteistä, lentää kotiin yksityiskoneella ja pukee äkkiä Givenchyn 45k hamosen päälleen. Cartierit ja timantit itse prinsessa Dianalta. Miten jotenkin tuntuis tekopyhältä kuitenkin..
Toi tekopyhyys pätee sitten kyllä kaikkiin kuuluisuuksiin jotka harrastaa hyväntekeväisyyttä tai puhuu jonkun asian puolesta. Ilmastokokouksiin lennettiin yksityiskoneilla jne. Mutta aika hölmöä olisi sekin, että ihmiset jotka saa maailman huomion ei saisikaan osallistua hyväntekeväisyysjuttuihin ja oman näkyvyytensä avulla antaa niille asioille näkyvyyttä. Narinaa siitäkin syntyisi jos eivät mihinkään tuollaisiin osallistuisi.
Tämä on teeskentelijä. On kuulema lukenut kaiken Dianasta, vaikka ei muka tiennyt koko brittihovista mitään. Oprah'n haastattelussa meikkejä ja ilmeitä myöten imitoi edesmennyttä Walesin prinsessaa.
Hyväntekeväisyyskin on niin alleviivattua, kummasti kamerat sattuivat just kuvaamaan jostain, kun jakoivat pussillisen ruokaa, oliko se Losissa...ja oma bisnes tuottaa tuosta kaikesta 95% ihan omaan napaan. Rekisteröity osavaltionn, missä saa suurimman tuoton, vaikka mitään muita yhteyksiä ei kyseiseen osavaltioon ole. Monarkialla yritti ratsastaa, kuningatar torppasi hankkeen. Siinä teille hyväntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu. Aika paradoksaalista myös, kun puhuu terveyden ja ravinnon puolesta ja esittää jooga-asentojaan, mutta kummasti vaan iästä puuttuu useita vuosia ;D Tämä vaan korostaa sen tekopyhyyttä.
Hollywoodissa on ihan normaalia, että, erityisesti naiset, valehtelee ikänsä. Edistää uraa.
Mistä sinulla on tällainen tieto? Ainakin wikipediassa Meghanin syntymäajan kohdalla on viittaus Birmingham Live -nimiseen julkaisuun, jossa taas ei ole mitään viittausta siihen, että kyseessä olisi Meghanin haastattelu.