Tekoäly piirtää, maalaa, valokuvaa, tekee musiikkia, mutta paskaduuneja se ei tee : (
Tekoäly hoitaa kaikki kiinnostavat työt ja ihmisille jää vain surkeasti palkatut paskaduunit: vanhusten ja vammaisten vaipanvaihdot ja eritteiden pyyhkimiset ja vaatteiden vaihtamiset (ja tiuskimisen ja sättimisen kuuntelut) , tiskaamiset, siivoamiset............. : (
Koodaajien työtkin se vie:
Kommentit (34)
Juuri näin. Mä haluaisin että se tekee ne tavalliset paskaduunit ja aikaa ihmisillä sit piirtämiseen, maalaamiseen, säveltämiseen yms.
Älkää unohtako, että tekoälyn taiteilut kuluttavat sähköä ja vettä.
Tekee jo julkisten tilojen siivoamisen:
https://www.reddit.com/r/mildlyinfuriating/comments/1r28sdd/you_eventua…
Joo, minä jaan lapiota niin pääsette vätykset oikeisiin töihin maatilalleni: loppui kerrasta se kampaviinerien mussutus!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Mä haluaisin että se tekee ne tavalliset paskaduunit ja aikaa ihmisillä sit piirtämiseen, maalaamiseen, säveltämiseen yms.
Suurin osa ihmisistä ei osaa piirtää, maalata, säveltää yms. joten hyvä vaan että tekoäly hoitaa jatkossa ne. Jokainen ihminen sentään osaa vaihtaa vaipan.
Ei roboteista ja tekoälystä ole minkään fyysisen työn tekijöiksi vielä pitkään aikaan. Teollisuusrobotit, kuten autotehtaiden hitsausrobotit poislukien.
Vanhainkodissa vanhus päästää sänkyyn pitsan niin ei tekoäly sitä siivoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei osaa piirtää, maalata, säveltää yms. joten hyvä vaan että tekoäly hoitaa jatkossa ne. Jokainen ihminen sentään osaa vaihtaa vaipan.
Todella monet tykkää taiteilla ja kirjoittaa. Jokainen voi kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa vanhus päästää sänkyyn pitsan niin ei tekoäly sitä siivoa!
Eipä siivoa tinderiä selaava hoitajakaan.
Tekoäly ei muuten valokuvaa. Tekoäly generoi muiden valokuvien perusteella uuden "valokuvan" eli piirtää valokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly ei muuten valokuvaa. Tekoäly generoi muiden valokuvien perusteella uuden "valokuvan" eli piirtää valokuvan.
Juu sitä tarkoitin. Olis pitänyt laittaa lainausmerkkeihin, mutta luulin olevan jo niin itsestään selvää...
ap
Tekeehän. Joka robotti tehtaalla käyttää Ai:tä. Se ei ole vain sama Ai mitä joku chatgpt on. Mutta Artificial Narrow Intelligenseä ne on kaikki. Sun kännykkäkin on.
Haluan nähdä kuinka tekoäly asentaa sähköteknisessä tuitelehityslabrassa testattavat laitteet ja mittausvälineet, kaapeloi ne ja vielä konffaa systeemit toimimaan.
Teslan tehtaalle on pistetty Teslan robotit kasaamaan autoja.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn ohjaamaan robottiin kun laittaa kameran, niin valokuvaa se.
Opetin amiksessa, ja vastaus ammattitoivekysymykseen oli: paskaduuneja emme tee!
Ja maispohjalta sitten kalifiksi kalifin paikalle, vai?! :D
Onko tekoäly nuorisoa?