Mitenkä paljon menee suklaata kerralla?
Miten paljon sinulla menee suklaata kertasyömisellä? Ei siis suurempia taukoja. Mulla meni taas Fazerin sininen 15 minuutissa. Tiedoksi; en kaipaa terveysvalistusta
Kommentit (51)
Fazersuklaassa menee koko levy kerralla tuulensuojaan. Marabou on liian makeaa ja joku rivi kerrallaan.
Fazerin suklaan syömisen lopetin eräästä syystä. Joten nyt ei viime aikoina ole suklaata juuri mennytkään. Jotain salmiakkeja olen syönyt.
Siis mitä? Tietenkin kaikki menee mitä on. 200g levy ei tee tiukkaa.. onkos ne konvehtirasiat 300g vai mitä (geisha&sininen) sellainen menee ihan leppoisasti elokuvaa katsellessa.
Ihan normaalipainoinen olen ja teen päätöksen painossa pysymisessä kaupassa, kun en osta näitä tuotteita kuin aniharvoin.
Fasun sinisestä en tykkää, yksi pala jos tarjotaan. Kotona on aika usein tummaa suklaata, siitä otan silloin tällöin pari palaa. En koskaan enempää kerralla. En ollut tajunnut että voi syödä koko levyn.
Meillä kotona yleensä aina suklaata aikuisten lasten vierailuja varten, mutta itse en juurikaan koske, joskus 1-2 palaa, yleensä nekin jälkiruuan päälle koristeeksi murennettuna.
Ostin ihanaa mintunmakuista tummaa suklaata. Ihan täydellistä! <3 En muista minkä merkkistä. Mutta hyvää oli!
Fazerin sinisen levyn voin nauttia tuosta noin vaan. Slurps. Myös punainen royal ja lidlin suklaat on huikeita. Syön monesti koko levyn. Ei tee pahaa, vaan hyvää.
Kyllä menee koko konfettirasia