Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei uskoisi että olen peto sängyssä

Vierailija
22.02.2015 |

Olen melko pienikokoinen mies ja rauhallinen ja ujo luonne. Vaikutan sosiaalisissa tilanteissa aika alistuvalta ja hieman liian myötäilevältä. Minusta saa kuvan että olen vähän nössö, hajuton ja mauton. Tästä kaikesta huolimatta nautin seksistä aivan mielettömästi ja minusta tulee sängyssä kuin eri ihminen! Naiset ovat aina olleet yllättyneitä että osaankin hommat ja saan heidät vapautumaan.

Harmi kun tuo luonne estää minua saamasta enemmän seksiä. Tekisi mieli lisää naisia! Nykyään en juo enkä käy baareissa, joten pelkään etten saa enää ikinä seksiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vähän hassuja. Ne olettaa, että kovimpaan ääneen huutajalla olisi isoin muna tai että komeimmalla miehellä olisi isoin muna ja parhaat panotaidot. 

Syyllistyyhän siihen toki itsekin miehenä. Ajattelee että kauniit naiset olisivat unelmien täyttymys myös sängyssä. Mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Moni kaveri on esim. kehunut lihavia naisia. 

Vierailija
2/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen peto sängyssä ja toivon vastapuolenkin olevan

http://sinkkutaivas.blogspot.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peto on irti!

Vierailija
4/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että kiltit miehet paljastuvat pedoiksi?

Vierailija
5/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti "peto sängyssä", ei tarvitsisi murehtia Saatko seksiä, koska entiset sänky kumppanit olis varmasti tyrkyllä toisinaan.

Vierailija
6/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:52"]

Mikähän siinä on että kiltit miehet paljastuvat pedoiksi?

[/quote]

Fiksut miehet ovat yleensä kilttejä ja fiksut miehet tietää tyhmiä miehiä paremmin kuinka naista käsitellään.

"Jos olet oikeasti "peto sängyssä", ei tarvitsisi murehtia Saatko seksiä, koska entiset sänky kumppanit olis varmasti tyrkyllä toisinaan."

Kyllä minä ehkä saisinkin joiltain vanhoilta hoidoilta, mutta en halua käyttää heitä hyväkseen.

ao

Vierailija
7/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:52"]

Jos olet oikeasti "peto sängyssä", ei tarvitsisi murehtia Saatko seksiä, koska entiset sänky kumppanit olis varmasti tyrkyllä toisinaan.

[/quote]

Jos haluaa vaihtelua ja uusia kokemuksia?

Vierailija
8/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin? ;)

Vierailija
9/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttusi oli melkein kuin kirjoittamani. Olen keskivertoa lyhempi ja hoikka. Olen vähän nörtti. Kiltti, hiljainen, kohtelias, avulias, empaattinen. Nössöksikin on joskus haukuttu. En välitä juoda oikeastaan yhtään kaljaa/viinaa tai polttaa. Ennemmin maitoa lasiin.

Naiset jotenkin luulevat, että olisin sängyssäkin ihan samanlainen, mutta olen ihan päinvastaista. Todella intohimoinen, määrätietoinen, en nysvää tai nössöile, vaan panen kunnolla. Kaikki tuntuvat yllättyvän, mutta kukaan ei ole moittinut. Eräskin sanoi, että olen "ihan hullu", mutta tarkoitti sitä kehuna ja oli kavereilleenkin kehunut sitä minkälainen olin sängyssä. :)

Vierailija
10/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:59"]

Mistäpäin? ;)

[/quote]

Pääkaupunkiseudulta :D

Mutta kuten todettua, olen hieman ujo ja tämmöinen rohkea seksiehdotus vain säikäyttää minut. Ja nyt kun olen kehunut taitojani, niin minulta odotettaisiin ehkä liikaa ja tulisi paineita!

ap

Vierailija
11/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun mieheltä. Kaikki luulee, että ujolla nörtillä on käynyt hyvä flaksi, mutta oikeasti mä olen onnekas osapuoli, koska saan upeaa, villiä ja huomioivaa seksiä.

Vierailija
12/12 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päinvastainen eli olen naispuolinen, kiltin oloinen ja kaikille perusystävällinen, viihdyn kotona, kirjastossa tai lenkkipolulla. Mutta sängyssä olen vähän kuin eri ihminen & mies saa aina kunnon kyydit vielä 15 vuoden jälkeen. Entiset kumppanit myös kehuneet mm. että olen sinut kroppani kanssa ja uskallan heittäytyä joka solulla! Olen siis sisimmässäni aika kiihkeä luonne, vaikka aika harva sitä tajuaa..