Kumpi on hullu, mieheni vai minä?
Kertokaa mielipiteenne. En oikeasti enää tiedä, mitä ajatella.
Mieheni mielestä on ok mennä nukkumaan aina pari päivää käytetty aluspaita (T-paita) ja sukat päällä. Illala ei voi kuulemma käydä suihkussa, ei saa sitten unta. Tekee päivän mittaan remonttia tai on voinut olla baarissa ja tupakoida siellä. Käy suihkussa parin tai kolmen päivän välein, ei suostu käyttämään deodoranttia.
Olen raskaana. Raskaus on ns. vaikea raskaus, olen erikoistarkkailussa. Nukun melko huonosti. Hajuaistini on herkkä. Muutenkin minulla on sellainen kotikasvatus, että vuode on puhdas paikka. Sinne mennään puhtaana, ei käyttövaatteet päällä. Nukkumaan mennään yöpaidassa tai alasti. Itse en treenin jäljiltä menisi ilman suihkua nukkumaan, varsinkaan kenenkään raskaana olevan viereen ja rempan teko vastaa kyllä treenihikeä.
Mieheni mielestä olen hullu ja vaikea. Vaadin kohtuuttomia tässä asiassa. Hän ei mieluiten koskaan pesisi lakanoita tai tyynyjä. Kuuli minulta ekaa kertaa, että tyynyjä pestään. Noin kymmenen vuotta olleet tyynyt, kovat, hikiset kittanat oli hänellä.
Kysyn ennen kaikkea sitä, että olenko väärässä, kun minusta on normaalia olettaa, että ihminen käy suihkussa pyytämättä vähintään jokatoinen päivä ja fyysisten toimien jälkeen aina? Ja eikö ole aika yleistä käyttää deodoranttia? Ja vaihtaa sukat, alushousut ja aluspaita kerran päivässä? Ja kunnioittaa sitä, kun toinen vatsa pystyssä pesee, mankeloi ja kuivaa lakanoita, että saisi nukuttua puhtaassa sängyssä eikä lampsia siihen sänkyyn hikisenä, hikiset vaatteet päällä?
Kumpi meistä on väärässä? Mua itkettää. Hänen mielestään olen hirveä ihminen.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:18"]
sinä olet aina oikeassa, olethan Pyhä Vulva, ansiottomalla jalustallasi.
olet saanut miehen ja sen lompakon nalkkiin haarasi levittämällä. olet uhri! äitimyytti!
[/quote]
Mitä jos sulla olisi nainen, joka kömpisi paskaisena sun viereen sun pesemiin puhtaisiin lakanoihin melkein joka hiton päivä? Sanoisi sua vielä hulluksi kun et haluaa elää sikalassa, nukkua liassa. Niinpä... Eiköhän olisi yhtä kamalaa keneltä tahansa.
Ap, hankkikaa omat sängyt. Ei tarvitse nukkua sontaisen ihmisen vieressä.
[/quote]
Suihkussa käydään kerran päivässä. Ei kukaan täysi järkinen kahta kertaa suihkussa käy. Joten joko menet nukkumään ilman suihkussa käymistä tai menet töihin ilman suihkussa käymistä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:34"]
Tärkeämpää kuin se kumpi on oikeassa, on se, että kumppanin tulisi pyrkiä kunnioittamaan toisen toiveita, ja toiselle tärkeitä asioita. On oikeastaan yhdentekevää mitä mieltä miehesi on, hänen tulisi käydä suihkussa jos se on sinulle tärkeää, ei siksi että se on "oikein". Vastaavasti vaikka olisit "väärässä", ei se muuta sitä että miehen tulisi siinäKIN tapauksessa käydä suihkussa, syystä että sinä toivot niin. Mielestäni suhteessa tulisi noudattaa ns. suuremman haitan periaatetta, eli jos pienellä teolla pystyy parantamaan kumppanin oloa, niin se tulee tehdä. Suuret pyynnöt ja arvokonfliktit ovat eri asia. Suihkussa käyminen on pieni asia, sen tekemiseen riittää toisen pyyntö.
[/quote]
Kenenkään ei pidä tehdä mitään vain sen takia kun toinen niin haluaa.Ei kenenkään pidä seksiäkään harrastaa jos ei mieli tee
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:43"]
Lakanat pestään n. 2vkon välein. Peitot ja tyynyt pestään väh. Kerran vuodessa. Tarvittaessa useammin. Ulkona tuuletetaan useasti. Sänkyä imuroidaan ja patjaa käännellään silloin tällöin. Sänkyyn aina yöpaidassa, alasti tai puhtaassa t-paidassa. Sängyssä ei syödä mitään. Sänkyyn ei levitellä tai pidetä mitään mikä sinne ei kuulu. Vähintään joka toinen päivä suihku, mutta jos on hikoillut, niin silloin tottakai suihkuun. Mieskin ajelee kainalokarvansa ja käyttää dödöä.
[/quote]
Dödö vaan sotkee joten se kertoo että ihmistä ei kiinnosta hygienia pätkääkään
Sukat vaihdetaan joka päivä, eikä sukat jalassa mennä sänkyyn.
Alushousut vaihdetaan joka päivä.
Aluspaita vaihdetaan harvemmin, sen mukaan miten se tuoksahtaa.
Suihkussa käydään vähintään joka toinen päivä. Fyysisempää työtä tekevä joka päivä.
Deodoranttia ei tarvitse käyttää, ainakaan jos päivittäin käy suihkussa. Antiperspiranttia voi käyttää, jos on taipumusta hikoilla.
Pyjamaa ei tarvitse käyttää.
Lakanoiden mankeloiminen on hullun hommaa. Etenkin pystymahaisena.
t: mies
En sanoisi kumpaakaan hulluksi, mutta sinua ihmettelen että olet valinnut tuollaisen miehen lapsesi isäksi.
Ylipäätään, ettekö te nuoret naiset tutustu ja seurustele joitakin aikoja, ennenkuin alatte lapsia tekemään? Ei nyt enää eletä 1950- luvulla. Tulevatko nuo epämiellyttävät tavat kumppanista siis yllätyksenä?
Ei tämä nimittäin ollut ensimmäinen aloitus aiheesta: " apua, mies tekee näin ja noin ja jotain inhottavaa ja ikävää ja nyt itkettää ja olen raskaana".
Minun mieheni on samanlainen, hän on 34 ja minä 21, ja meillä on varsin erilaiset käsitykset perushygieniasta. Hän unohtaa jatkuvasti pestä hampaansa illalla, aamulla ei pese ollenkaan, deodoranttia sentään osaa käyttää koska se tuoksuu hänestä hyvältä. Sen sijaan hän ei vaihda koskaan pyyhettään, kokeilin joskus että kauanko hän pystyy yhtä suihkupyyhettä käyttämään putkeen, tulos oli seitsemän kuukautta kunnes kyllästyin hajuun ja pesin sen. Ensimmäisenä vuotena kun aloimme seurustella, ihmettelin, että käsinkö hän pesee alushousunsa kun pesukoneesta tuli vain minun pikkareitani, vastaus oli aina järkky: hänellä oli vain neljät boxerit, kaikki vähintään neljä vuotta vanhoja, ja hän käytti niitä aina neljä-viisi päivää putkeen. Tuon jälkeen kävin ostamassa hänelle kymmenet boxerit lisää ja pakotin vaihtamaan ne päivittäin, hänen mielestään se oli tarpeetonta ja tuhlausta. Öisin on hirveää, kun hän tulee likaiset villasukat, munahielle haisevat ja nihkeät pitkät kalsarit jalassa sekä koko viikon päällään pitämänsä t-paita nukkumaan. Hän ei vaihda lakanoita koskaan, ensimmäisen vuoden ajan hän piti samaa lakanaa sängyssään koko ajan.
No, rakkaus voittaa kaiken. Karseaa silti.
Tuskinpa kumpikaan on hullu, teillä on vain hyvin erilaiset näkemykset...
En itsekään tykkäisi jos mies olisi kamala sottapytty. Ei sen suihkussakäynnin luulisi niin vaikeaa olevan, kun sinä kerran tilanteesta oikeasti kärsit. Itse naisena en haluaisi mennä miehen lähelle dunkkaavana.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:22"]
Sinä olet oikeassa ja miehesi ällöttävä. Joka päivä suihkuun. Ja miksi ei käytä dödöä? Hyi!
[/quote]
Dödö ei merkitse mitään. Jos pesee itsensä niin se tekee vaan likaiseksi. Se haisee pahemmalta kuin hiki