Vaimon fantasia
Onko muiden vaimot kertoneet omista fantasioistaan.
Oma vaimo kertoi haaveilevansa vieraasta miehestä, joku baarituttavuus joka käyttäisi häntä omien tarpeidensa tyydyttämiseen.
Oikeastaan aika kiihottava ajatus eteenkin sen takia että on olemassa haaveita ja fantasioita
Aivan eri asia sitten toteutuuko ne koskaan
Kommentit (65)
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Viitsit kuitenkin käyttää aikaasi ketjun avaamiseen ja paskan kirjoittamiseen?
Vaimoni haluaisi sormettaa nojatuolissa katsellen kun minua mies työstää, ollessani selälläni ja jalat miehen olkapäillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketjun avaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketjun avaaja.
En viitannutkaan AP'n toimintaan. Vaan siihen että klikkaat ketjun auki, jotta pääset jättämään typerän kommenttisi.
Ehkä tyttis voi kokeilla vierasta munaa jos minä saan vierasta pillua. Tahtoo vaan olla niin että naisen on helpompi löytää seuraa.
Isompaa se fantasioi. Vaikka itsellä on hieman keskivertoa suurempi
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä onkin että lähes kaikki naiset haaveilevat toisesta miehestä, no niinpä kyllä miehetkin haaveilevat toisista naisista.
Sekin ehkä hieman yllättävää kun monet naiset tuntuvat fantasioivan kahdesa miehestä yhtäaikaa
Tässä ketjussa 99% fantasioista on näiden aisuri-luusereiden omia fantasioita
Vaikea laji.
(suomenkaltaisessa maassa. fakta kun tietää..)
-
1.kommunikaatio(-taidot) olemattomia täällä.
2.'arvaus leikit', ajatustenlukua harrastavat naiset.
3.myös (yleisintä tapaa) - puhumattomuus.
-
Mutta..
'muuten onnistuu kyllä..' - tai. (jonkun unelmissa..)
Tämä useassa ketjussa kirjoittava häirikkö on todella ärsyttävä :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä onkin että lähes kaikki naiset haaveilevat toisesta miehestä, no niinpä kyllä miehetkin haaveilevat toisista naisista.
Sekin ehkä hieman yllättävää kun monet naiset tuntuvat fantasioivan kahdesa miehestä yhtäaikaa
Miksi kerroit tämän? Onko sillä väliä, minkälaisen ihmisen fantasiasta puhutaan, kun se kerran on fantasia?
Meillä vaimon fantasia on se, että saa olla rauhassa, maata sohvalla ja syödä.
kuka sitä kusiränniä oikein halajaa sinä vai joku hiv merkkinen mies jolla on klamydia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosikko on tosikko, vaikka spermassa keittäisi!
Vaimon fantasiat:
Haluaisi nähdä kun panen hänen kavereitaan (ehdottanut useampia), myös kimpassa.
Haluaisi nuoren miehen kolmanneksi jolla on pieni varustus ja muutenkin kokematon. Haluaisi myös että tämä mies ottaisi minulta suihin huomattavasti isompaa kalua kuin itsellään on.
Haluaisi nähdä että panen hänen jo aikuista tytärtään ja haluaisi joskus myös tällä kokoonpanolla kimppaa.
Haluaisi tuttava pariskunnan meidän seuraksi sänkyyn.
No halut on haluja ja mitään ei ole toteuttanut vaikka olen sanonut että minun puolestani saa kaikki viedä puheesta teoiksi. Epäilen että jää puheiksi.
Vaimoni kertoi pari kuukautta sitten humalassa fantasiastaan joka on tällainen. Hän ois kotona ja joku kkilauttaisi ovikelloa ja hän menisi avaamaan ja hän olis justiin tullut suihkusta vain pyyhe ympärillään .voven takana on naapuritalossa nuorimies , ( vaimoni on 48 v ) hän on jonkinverran humalassa niinkuin vaimonikin , nuorimies kysyy minua ja kun en ole kotona , vaimoni tahtoo miehen sisälle ja tarjoaa hänelle paukut ja siinä samalla kun hän kaataa paukkua niin pyyhe tipahtaa ja vaimo on alasti . Nuorimies tulee heti kiinni vaimooni ja puristelee rinnoista sekä suutelee häntä , mies vetää vaimoni makuuhuoneeseen ja vaimoni estelee mutta mies ei välitä , hän heittää vaimoni selälleen sänkyyn ja mies laskee housunsa ja ottaa esiin valtavankokoisen kullinsa ja tulee vaimoni päälle . Hän työntää kalunsa yhdellä työnnöllä vaimoni pilluun sekä aloittaa kovan nainnin . Kalu on niin iso että , vaimon pilluun sattuu mutta kyllä hän myös nauttii miehen kalusta . Nussimista kestää kauan ja lopuksi mies ruikuttaa spermansa syvälle vaimon pilluun , nousee , vetää housut jalkaan kiittää vaimoani pillusta ja lähtee . Vaimoni jää makaamaan jalat levällään sänkyyn sperman valuessa pillusta . Vaimoni sanoo vielä minulle saispahan tuon toteutettua ja kysyy minulta , voisiko joskus vaikka toteuttaa ja minä siihen miksei . Mietin seuraavana päivänä mitenkähän tämän voisi toteuttaa . No kyllähän minä keksinkin mutta se on toinen asia .
Ei kuulemma ole vaimolla fantasioita, olisipa. Omista fantasioita olen vähän aloittanut puhumaan, tyrmäys tulee heti ja järkevät miksi ei perustelut perään. Eli järkiseksillä mennään, ei onneksi huonoa ole sekään.
Tottakai kaikki tämän ketjun fantasiat on puutteessa elävien rasvamahaukkojen kuvitelmia
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kertoi pari kuukautta sitten humalassa fantasiastaan joka on tällainen. Hän ois kotona ja joku kkilauttaisi ovikelloa ja hän menisi avaamaan ja hän olis justiin tullut suihkusta vain pyyhe ympärillään .voven takana on naapuritalossa nuorimies , ( vaimoni on 48 v ) hän on jonkinverran humalassa niinkuin vaimonikin , nuorimies kysyy minua ja kun en ole kotona , vaimoni tahtoo miehen sisälle ja tarjoaa hänelle paukut ja siinä samalla kun hän kaataa paukkua niin pyyhe tipahtaa ja vaimo on alasti . Nuorimies tulee heti kiinni vaimooni ja puristelee rinnoista sekä suutelee häntä , mies vetää vaimoni makuuhuoneeseen ja vaimoni estelee mutta mies ei välitä , hän heittää vaimoni selälleen sänkyyn ja mies laskee housunsa ja ottaa esiin valtavankokoisen kullinsa ja tulee vaimoni päälle . Hän työntää kalunsa yhdellä työnnöllä vaimoni pilluun sekä aloittaa kovan nainnin . Kalu on niin iso että , vaimon pilluun sattuu mutta kyllä hän
Ihan kiva fantasia.
Kuitenkin jostain kumman syystä luulen, että vaimosi ei tiedä tuosta fantasiasta mitään, koska se on ihan sinun omasi.
Olenko oikeassa vai olenko oikeassa?
Minä tykkään joskus, kun puoliso myöntää, että olisi kiva saada munaa pipariin samalla kun näin häntä suuhun. Eihän tuo puoliso toki muna suussa pysty selväsanaisesti vastaamaan.
Minua kiihottaa suuresti kun puoliso hyväilee itselleen orgasmin samalla kun imee minua. Dildo olisi näissä leikeissä oikein kiva lisä boosti, mutta puoliso ei oikein välitä saada sitä sisäänsä.
Puoliso on joskus myöntänyt, ettei juurikaan fantasioi minusta omaakivaa harrastaessaan.