Vaimon fantasia
Onko muiden vaimot kertoneet omista fantasioistaan.
Oma vaimo kertoi haaveilevansa vieraasta miehestä, joku baarituttavuus joka käyttäisi häntä omien tarpeidensa tyydyttämiseen.
Oikeastaan aika kiihottava ajatus eteenkin sen takia että on olemassa haaveita ja fantasioita
Aivan eri asia sitten toteutuuko ne koskaan
Kommentit (65)
Vaimon fantasiana on yhteinen risteily jossa menemme eri aikaan yökerhoon, sieltä hän kuulemma etsii itselleen jonkun miehen ja käy panemassa hänen kanssaan miehen hytissä josta sitten palaa yön kuluessa meidän hyttiin
Mikä siinä onkin että lähes kaikki naiset haaveilevat toisesta miehestä, no niinpä kyllä miehetkin haaveilevat toisista naisista.
Sekin ehkä hieman yllättävää kun monet naiset tuntuvat fantasioivan kahdesa miehestä yhtäaikaa
Vaimoni fantasia oli, että kanssamme olisi toinen nainen. Ensin vaimoni nuolisi tälle orgasmin, jonka jälkeen hän katsoisi, kun minä panisin naista. Elämä on niin ihmeellistä, että pääsimme toteuttamaan tämän fantasian. Ei olisi kannattanut. Ensimmäinen osio meni hyvin, mutta jälkimmäinen ei. Tai meni se suorituksena hyvin, mutta vaimoni ei kuitenkaan ollut kypsä siihen. Häntä alkoi jälkeenpäin kovasti vaivata, se että olin siinä hänen silmiensä edessä pannut vierasta naista ja vielä nauttinut siitä. Se oli toki eri asia, että myös vaimoni oli silmin nähden nauttinut, kun oli saanut lopultakin nuolla naista. Hiljalleen päädyimme eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös haluaisi tulla vieraan panemaksi.
Oma fantasia taas on että joku kaverini puristelisi vaimoani rinnoistaItsellä myös fantasiana että kaveri puristelee vaimon rintoja röyhkeästi takaapäin kunnon otteella, olisi mukava seurata vaimon suhtautumista ja kertooko tapahtuneesta
Tätä tuli kyllä nuoruudessa tehtyä, maalla kun asuttiin niin oli pitkä automatka baarista kotiin, useamman kerran olin peräpenkillä kaverin tyttöystävän kanssa joka tapasi asettua makuulle pää peräpenkillä istujan syliin. Siinä oli hyvä hetki hyväillä häntä automatkan ajan
No sai kaveri ainakin liukasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös haluaisi tulla vieraan panemaksi.
Oma fantasia taas on että joku kaverini puristelisi vaimoani rinnoistaItsellä myös fantasiana että kaveri puristelee vaimon rintoja röyhkeästi takaapäin kunnon otteella, olisi mukava seurata vaimon suhtautumista ja kertooko tapahtuneesta
Tätä tuli kyllä nuoruudessa tehtyä, maalla kun asuttiin niin oli pitkä automatka baarista kotiin, useamman kerran olin peräpenkillä kaverin tyttöystävän kanssa joka tapasi asettua makuulle pää peräpenkillä istujan syliin. Siinä oli hyvä hetki hyväillä häntä automatkan ajan
No sai kaveri ainakin liukasta
Hyvä, että edes kaveri sai
pakko kyllä kompata näitä puolin ja toisin tapahtuvia kosketteluja sekä puristeluja.
Ne tuovat usein aivan saman vaikutuksen kuin kunnon paneminenkin mutta ilman liiallisia tunnontuskia
Vaimon ainakin saa lähes ylikierroksille aina kun joku katsoo tai koskettelee häntä ja esittää vielä usein viatonta ettei olisi muka nauttinut kosketuksesta
Vierailija kirjoitti:
pakko kyllä kompata näitä puolin ja toisin tapahtuvia kosketteluja sekä puristeluja.
Ne tuovat usein aivan saman vaikutuksen kuin kunnon paneminenkin mutta ilman liiallisia tunnontuskia
Vaimon ainakin saa lähes ylikierroksille aina kun joku katsoo tai koskettelee häntä ja esittää vielä usein viatonta ettei olisi muka nauttinut kosketuksesta
Juuri näin, ei aina tarvitse mennä liian pitkälle pienen värinän aikaansaamiseksi.
Sanotaan mitä sanotaan niin kyllä jotkut naiset hakevat tarvitsemansa jännityksen, huomion tai muun virikkeen juuri näillä keinoilla. Osa tartuu itse kiinni osa taas tulevat tartuttavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ei aina tarvitse mennä liian pitkälle pienen värinän aikaansaamiseksi.
Sanotaan mitä sanotaan niin kyllä jotkut naiset hakevat tarvitsemansa jännityksen, huomion tai muun virikkeen juuri näillä keinoilla. Osa tartuu itse kiinni osa taas tulevat tartuttavaksi
Näinhän ne tekevät. Itseä vain häiritsee se kaksinaismoralismi mikä tähän liittyy. Kun naista vieras mies ohimennen puristelee, niin se on naisten mielestä kiihottavaa ja kivaa leikkiä (jos mies on mieleinen, muuten kamalaa). Mutta jos se oma mies käy puristelemassa toisia naisia, niin onkin toinen ääni kellossa.
Tuntuu olevan todella yleinen fantasia naisille tuo vieraan "käsiin" joutuminen/pääseminen. Kai se miehilläkin on vastaavasti vaimon sisko/kaveri. Suhtaudutaanko näihin yhtä ymmärtäväisesti?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan todella yleinen fantasia naisille tuo vieraan "käsiin" joutuminen/pääseminen. Kai se miehilläkin on vastaavasti vaimon sisko/kaveri. Suhtaudutaanko näihin yhtä ymmärtäväisesti?
En usko että naiset yleisesti suhtautuu siihen yhtä ymmärtäväisesti kuin miehet.
Tämä kaikki vieraan haluaminen tekeekin nyky parisuhteesta niin hölmön. Yleensä ei edes ajatella että voisi olla muitakin vaihtoehtoja kuin perinteinen liitto, sitten vaan valehdellaan silmät kirkkaina että sinua vain haluan koko loppuelämän.
Vaimo kertoi haluavansa antaa yhdelle meidän yhteiselle kaverille kunnon kyydit. Samalla kyseli ketä tutuista haluaisin itse, päädyin yhteen vaimon ystävään ja perusteli vielä valintaani ystävän suurilla rinnoilla. Jotenkin tuli tunne että tämä vertailu tai tieto että olen katsellut hänen ystävää kiihotti häntä
Tämä on enemmän yhteinen fantasia tai tapa kuinka vain. Aina joskus kun olemme puuhailemassa niin kyselen vaimolta hänen menneisyydestään ja pyydän kuvailemaan kuinka hän on ollut jonkun toisen alla pantavana.
Jotenkin se vain kiihottaa kun hän kuvailee kuinka on päätynyt jonnekkin kämpään jossa hänet on riisuttu tai kädet on työnnetty paidan alle jossain auton penkillä
Meillä vaimon fantasia on, että ei enää ikinä tarvisi sekstailla. Toinen fantasia on pizza ka paljon täytteitä.
vaimon fantasia nro 1 on minä nussimassa toista naista ja vaimo katsoo vierestä.
nro 2 vaimo saa isoa munaa ainakin kahdelta mieheltä tai nuorelta pojalta.
nro me kaksi ja toinen pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin aina vieraasta, kun harrastan omaa kivaa ja joskus kahdestakin vieraasta.
Niin, tietenkin voi olla, että tuntuu sillai paljon ( jännemmältä sit, tai..) kuin on.
Meillä haaveili eräästä vanhasta tuttavastaan eri paikkakunnalla. Tuli ilmi kun seurasin pidempään tekstittelyä sohvalla ja kun aloin puhumaa et jos haluaakiin saa käydä mikäli tulee iloiseksi. Meni aikaa ja sitren uskalsi kertoa.
Oli haaveissa käydä parin päivän reissu ja sen lopultakysyikin. Edellytin kondomia mutta kuinkas kävikään. Soitteli jälkiehkäisyn hakemisesta toisena päivänä ja puhelimessa kertoi et paljaalla oli menty kun oli kivampaa.
Kertoi myöhemmin fatasiansa et on halunnut käydä vieraissa josta voisi ikään kuin turvallisesti kertoa miehelleen mitä hänelle on tehty. Ja sen tekikin. Oli itseasiassa aika makeeta vaikka vähän ristiriitaisia tuntemuksia tulikin alkuun. Ei muuttanut parisuhdettamme lainkaa huomommalsi ja opimme itsestämme ja toisistamme paljon.
Fantasioin yhdestä työpaikan miehestä nykyään niin paljon (kuiva kausi oman miehen kanssa menossa) että eilen illalla vahingossa jopa huokaisin tämän miehen nimen ääneen kun masturboin. Mies oli viereisessä huoneessa hereillä, en tiedä kuuliko. Jos kuuli, ei tuntunut suuttuvan kun aamulla oli pitkästä aikaa seksiä moneen kuukauteen..
Kysyttäessä vaimo sanoi vain ettei osaa ja halua avata fantasioitaan, mutta niihin ei kuulu ulkopuolisia. Aiemmin jo maininnut ettei kolmenkimppa tai parinvaihtojutut ole häntä kiinnostavia.
Vaimollani 36 vuotta on sellainen fantasia että , joutuisi useamman miehen naitavaksi ja ne panisivat paljaalla vaikka vaimoni ei käyttäisi ehkäisyä , kuukautisten koppumisesta oisi kaksi viikkoa . Miehet panisivat paarri päivää niin kauan kunnes vaimon pillu olisi niin kipeä ettei enää pystyisi enää antamaan pilluaan . Vaimoni tulisi raskaaksi näistä panoista ja hän ei tiedä onko lapsi vaalea tai musta sillä panijoista osa oli mustia .
Vaimolla fantasiana tulla minun ja jonkun toisen miehen kanssa mökillä saunaa.
Saunassa hän paneskelee toisen kanssa sillä aikaa kun minä olen uimassa, olisi kuulemma kuumottavaa se kiinni jäämisen pelko ja joutuminen toisen miehen armoille tämän himon kohteena