Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea morkkis viikonlopusta..

Vierailija
23.03.2015 |

Olin bilettämässä ja antauduin sitten miehen vieteltäväksi. Tanssin ja juttelin tämän miehen kanssa illan mittaan ja oli mukavaa. Tein lähtöä hotellihuoneeseeni, kun hän iskeytyi matkaan. Sanoin, että en halua mitään seksiä ja hän oli ihan että "joo, en minäkään, kävelen vain samaa matkaa huoneeseen". Ajattelin, että ihan ok, voidaan jutella lisää ja voihan hän nukkua vaikka toisessa sängyssä. Luotin siis häneen, kun oli tutusta porukasta. 

Jatkettiin juttelua ja niinhän siinä kävi, että en pystynyt vastustamaan suutelua ym. ja päädyimme harrastamaan seksiä. Ei siinä mitään, oli mukavaa ja oli mukava nukkua kainalossa. Aamullakin oli ihan luonteva tunnelma. 

En ole ikinä mennyt noin tuntemattoman kanssa sänkyyn. Oikein klassinen yhden yön juttu. Niin, ja molemmat ollaan kyllä sinkkuja, että ei siinä senkään puolen ole mitään. Edellisestä seksikerrasta on lähes vuosi ja olin tuolloin korviani myöten ihastunut. Olen lähes keski-ikäinen äiti-ihminen ja ollut aina sitä mieltä, että en kykene satunnaispanoihin ja tuollainen on ihan "pois minusta". Mutta näinpä kävi.. miksi olin niin helppo?! Lohduttakaa nyt vähän, että ei tästä helvettiin joudu. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästä sulla kyllä morkkis tulee. Eihän tuossa nyt ole kuinkaan käynyt ja kivaakin oli.

Vierailija
2/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi :) kerran täällä eletään ja on nyt tuokin koettu ;) jos ehkäisystä kunnolla huolehdittu niin don't worry :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? missä kohtaa se hävettävä kohta oli

Vierailija
4/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kai sitten. On vain aika todennäköistä, että jossain vielä nähdään. Sitä vain mietin, että hän on nähnyt vatsamakkarat ja riippatissit ym. intiimit osat. Sitä paitsi en ollut edes varautunut mihinkään tämmöiseen, niin oli ne kammottavat karvat sun muut paikallaan. Toivottavasti hän ei ollut kovin pettynyt.

Mutta ehkä tässä iässä voi pitäisi jo luopua epävarmuudesta. Itsehän vonkasi. 

Ap

Vierailija
5/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:24"]

Vähästä sulla kyllä morkkis tulee. Eihän tuossa nyt ole kuinkaan käynyt ja kivaakin oli.

[/quote]

Kyllä mä ymmärrän Ap:n morkkiksen. Ei kaikki jakele tseään ympäri kyliä.

Käytithän, Ap, kondomia?

Vierailija
6/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämää. Ja jos se tuntui mukavalta ja vielä aamullakin ok fiilis, niin eihän siinä mitään. Ei se tarkoita, että yhden yön juttuja tarvisi ottaa tavaksi, etkä "leimaudu" miksikään.

Eikö toisaalta ole ihan kiva, että oli edes hieman tuttu mies, ettei joku ihan tuntematon tyyppi, jonka taustoista ei tiedä mitään.

Voisiko sinun ja sen miehen juttu kehittyä?

Vierailija
7/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:18"]

No niin kai sitten. On vain aika todennäköistä, että jossain vielä nähdään. Sitä vain mietin, että hän on nähnyt vatsamakkarat ja riippatissit ym. intiimit osat. Sitä paitsi en ollut edes varautunut mihinkään tämmöiseen, niin oli ne kammottavat karvat sun muut paikallaan. Toivottavasti hän ei ollut kovin pettynyt.

Ap

[/quote]

Siis häh? Et kai sä nyt tosissaan mieti ettei vaan mies pettynyt ja häpesit kroppaasi? Sullahan ois pitänyt olla kivaa! Toivottavasti tuli iso O.

[/quote]

No kyllä mä sitä mietin. Vaatteet päällä olen ihan näyttävä, mutta niiden alla.. ja ne karvat ja kaikki..ääh. No, mitäpä tuota murehtimaan enää. Ei ole miehestäkään mitään kuulunut, joten so long. 

Juu, kivaa oli ja hyvältä tuntui - oikein oikeinkin hyvältä. Ehkäpä siksi salaa toivonkin, että voisi jatkossakin pitää yhteyttä. Mutta tämä on niin tyypillistä, että miehet katoaa, oli seksiä tai ei. 

Ap

Vierailija
8/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:21"]

Olin bilettämässä ja antauduin sitten miehen vieteltäväksi. Tanssin ja juttelin tämän miehen kanssa illan mittaan ja oli mukavaa. Tein lähtöä hotellihuoneeseeni, kun hän iskeytyi matkaan. Sanoin, että en halua mitään seksiä ja hän oli ihan että "joo, en minäkään, kävelen vain samaa matkaa huoneeseen". Ajattelin, että ihan ok, voidaan jutella lisää ja voihan hän nukkua vaikka toisessa sängyssä. Luotin siis häneen, kun oli tutusta porukasta. 

Jatkettiin juttelua ja niinhän siinä kävi, että en pystynyt vastustamaan suutelua ym. ja päädyimme harrastamaan seksiä. Ei siinä mitään, oli mukavaa ja oli mukava nukkua kainalossa. Aamullakin oli ihan luonteva tunnelma. 

En ole ikinä mennyt noin tuntemattoman kanssa sänkyyn. Oikein klassinen yhden yön juttu. Niin, ja molemmat ollaan kyllä sinkkuja, että ei siinä senkään puolen ole mitään. Edellisestä seksikerrasta on lähes vuosi ja olin tuolloin korviani myöten ihastunut. Olen lähes keski-ikäinen äiti-ihminen ja ollut aina sitä mieltä, että en kykene satunnaispanoihin ja tuollainen on ihan "pois minusta". Mutta näinpä kävi.. miksi olin niin helppo?! Lohduttakaa nyt vähän, että ei tästä helvettiin joudu. 

[/quote]

itse kun edellisen kerran podin morkkista, se oli sen takia kun heräsin helsingistä enkä vieläkään käsitä että miten mä sinne pääsin. kortilla ei selittäviä nostoja, ei lippuja ostettuna jne. Heräsin Tapanilasta, enkä ollut edes yksin. 

huom: Filmi poikki oulussa.

-m35

Vierailija
9/32 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:24"]

[/quote]

Kyllä mä ymmärrän Ap:n morkkiksen. Ei kaikki jakele tseään ympäri kyliä.

Käytithän, Ap, kondomia?

[/quote]

Joo, kyllä se minun käsittääkseni oli käytössä. 

Ap

[/quote]

Siis mitä? Olitko niin kännissä, ettet tiedä?

[/quote]

Sanoin huonosti. En ollut kännissä, ehkä huppelissa. Tarkoitin, että kyllä se kortsu mielestäni oli koko ajan mukana. Oli pimeää ja aika kauan siinä kuitenkin oli toimintaa. Jos mies olisi jossain vaiheessa heittänyt kortsun pois, en olisi huomannut. Mutta tuskin sitä teki?

Ap 

[/quote]

Viimeinen lause paljasti Porvoolaisen haa!

[/quote]

Niin, onhan tämä tietysti aika uskomatonta, että lähes nelikymppinen kahden lapsen äiti tulee isketyksi nykypäivänä. Ja vielä nuoremman ja suhteellisen komean miehen toimesta.. Mutta tarina on tosi - totuus on tarua ihmeellisempää!

Ap

Vierailija
10/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:18"]No niin kai sitten. On vain aika todennäköistä, että jossain vielä nähdään. Sitä vain mietin, että hän on nähnyt vatsamakkarat ja riippatissit ym. intiimit osat. Sitä paitsi en ollut edes varautunut mihinkään tämmöiseen, niin oli ne kammottavat karvat sun muut paikallaan. Toivottavasti hän ei ollut kovin pettynyt.

Ap
[/quote] Niin missä iässä ;)

Vierailija
12/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla mukavaa? 

Äihan hienoa, että uskaltauduit.

jäikö kiva fiilis...jos jäi, niin muistele sitä ilolla.

jostain kaukaa tollaset morkkikset tulee. 

Toi kuullostaa kivalta jutulta sun elämässäsi.

Vierailija
13/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten naisten kaaliin on saatu taottua seksiin liittyvä häpeä, ja miten se elää vielä niin voimakkaana. Morkkis johtuu vain sun pelosta mitä muut ajattelee, ei itse seksistä.

Vierailija
14/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, siis oliko sulla kaikki karvat ajamatta??

Vierailija
15/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli ihan hyvä fiilis, mutta pari päivää jälkikäteen ei - siksihän täältä tulin lohtua hakemaan. Sitä olen kyllä saanutkin, kiitos teille! Eihän sitä eläkeiässä ehkä enää tämmöinenkään onnistu.

Morkkis johtuu lähinnä siitä, että antauduin niin helposti, kun periaatteessa olen sellaista vastaan - itseni kohdalla. Tykkään kyllä seksistä, mutta toivoisin, että löytäisin oikeasti jonkun, jonka kanssa sitä voisi harrastaa ihan säännöllisesti ja tunteella. 

Joo, ja oli karvoja. Siistitty, mutta oli. Miehellä oli kyllä myös. Näköjään kuitenkin kelpasi.. 

Vierailija
16/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 siis ap

Vierailija
17/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap älä nyt mistään turhista karvoista välitä!! Jos mies näki, että nautit (kuten oletan nähneen) niin eiköhän se ollut miehestä kaikkein siisteintä... ;)

Vierailija
18/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipano. Ei muuta.

Vierailija
19/32 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko orgasmin?

Vierailija
20/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!!! Olet keski-ikäinen, mummonako ajattelit sitten seikkailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme