Montako kesävaatetta tarvitset kesälle 2026?
montako t-paitaa, toppia, puseroa? housuja? mekkoja? hameita? kenkiä?
Kommentit (13)
En yhtään uutta. Viime kesänä ostin pari kevyttä pitkähihaista hajonneiden tilalle. Käytössä samat kuteet ympäri vuoden, no villakalsareita harvemmin kesällä tarvii.
Mulla kolmet zortsit, farkku, vaalsininen, tummharmaa ja mustat. Valkosia teepaitoja ja pari mustaa. Pari kevyttä takkia. Navy chinot ja ja vaalruskeat chinot. Ruskeat tylppäkärkiset loaferit ja parit erilaiset valkoiset lenkkarit ja pari valkosta kauluspaitaa. Olen mies.
Varmaa paska tyyli. En paremmin osaa pukeutua., En ole muotimies.
Yhdet kengät ehkä pitää ostaa. Mutta vaatteita tuskin tarvitsen lisää.
Ison kasan. Olen pysynyt samoissa mitoissa 30 v ja ostan vain klassisia vaatteita. Lisäksi uusia täydentämään.
En mitään kun viime kesänä uusin esim pellavavaatteita muutaman mekon ja housujen ja paitapuseroiden verran, en ehtinyt käyttääkään kaikkia
Vuoden 1998 kesän vaatteilla pärjään edelleen, kun en ole lihonut. Muoti ei kiinnosta yhtään ja rahansa voi sijoittaa peremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 1998 kesän vaatteilla pärjään edelleen, kun en ole lihonut. Muoti ei kiinnosta yhtään ja rahansa voi sijoittaa peremminkin.
Nykyään muijat yrittävät olla nättejä, kun ostavat uusia vaatteita. Ei se useinkaan auta.
Ei kannata lumppuihin rahojaan haaskata.
Jos on ihan pakko jotain hankkia, niin menkää Uffille tai Fidalle. Säästyy rahaa.
Olisi mielenkiintoista nähdä vastaukset samaan kysymykseen esim espanjalaiselta tai italialaiselta vauvapalstalta.
Suomalaisille on kunnia-asia pärjätä mahdollisimman vähällä ja vaatimattomasti. Mutta kuitenkin täällä on päivittäin lukuisia jossa haukutaan milloin tyyliä, milloin naisia epänaisellisiksi jne jne.
Kuka sanoo ja millä mittarilla mitattuna että suomalaiset ovat jo kuluttaneet oman osansa luonnonvaroista tälle vuodelle?
Paradoxeja toisensa perään.
Käytän mitä kaapista löytyy. Ehkä jonkinlaiset juoksuhousut voisi jopa ostaa, vanhat ovat siinä määrin hiutuneet.
Kengät, uimapuku, pari mekkoa, paita ja housut.