Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään lapsen saamista

Vierailija
23.03.2015 |

Olen kuumeillut jo pitkääääään vauvasta, ja vihdoin ja viimein olen raskaana. Aluksi olin hämilläni, onnellinen, mutta ihmeissäni että NYTKÖ se tapahtuu. Mutta moneen viikkoon ei tullut epäilyksen aihetta asiaan, ei minulta eikä mieheltäni. Noin viikko sitten mieheni kuitenkin otti asian puheeksi ja pohti olemmeko varmoja mitä olemme tekemässä. Minä olin, hän ei. Saimme puhuttua ja sovittua asiat, mutta nyt minulla on lähes päivittäin sellainen olo että en tiedä mitä haluan. Aina kun olemme mieheni kanssa kaksin; ulkona syömässä, kotisohvalla leffan ääressä, teemme ruokaa tai lähdemme extempore kavereidemme luokse kylään, mietin vaan että tälläistä se EI tule olemaan enää reilun puolen vuoden päästä. Emme voi tehdä mitään, tai varsinkaan minä en voi tehdä, jos mies ei yhtäkkiä lasta haluaisikaan hoitaa. Tuleeko tälläisiä tuntemuksia kaikille odottaville äideille? Mielestäni kamalaa että mietin edes tälläistä. Mietin myös kaikkia tulevia juhlia ja muita, mihin emme voi lähteä yhtäkkiä yhdessä hetken mielijohteesta enää tulevaisuudessa. Kuitenkin kun näen muiden lapsia, tai pääsen tuttavalasten kanssa leikkimään tai vaikka kakkavaippoja vaihtamaan, tulee mieleeni rauha ja onnellisuus että pian minullakin on oma lapsi. Pahoittelut avautumisesta, en vaan osaa/uskalla kenellekään tutulle näistä puhua, koska tosiaan, tuntuu pahalta ajatella tuollaisia..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia. kukaan ei voi valmistautua elämänmuutokseen kunnolla, siis oikeasti tajuta mitä se tarkoittaa, että aina on joku muu otettava huomioon ja mukaan ennen omia tarpeita. mieli koettaa sopeutua raskausaikana, mutta vasta vauvan synnyttyä asiat konkretisoituvat. 

jos haluat varmistella, että sinulla olisi jotain vapautta, niin hoida hoitoverkostoja kuntoon ennen vauvan syntymää. voihan olla, ettet halua enää minnekään mennä, mutta ainahan tukiverkot on hyvä olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi