Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvapatti nivusissa

Vierailija
22.02.2015 |

En saa puhkaistua. Kaks viikkoa odotellut, että puhkeais ja nyt oli pakko yrittää itse puhkoa se, kun tuntuu kävellessä kipua. Ei puhjennut. Vähän vaan tuli verta. Pitää varmaan huomenna terveyskeskukseen puhkaisemaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että on rasvapatti jos onkin turvonnut imusolmuke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:12"]Ootko varma että on rasvapatti jos onkin turvonnut imusolmuke?
[/quote]
olen. Näytin lääkärille viikko sitten ja sanoi sen olevan rasvapatti ja käski odotella sen kypsymistä. Nyt se vaan on kipee, eikä suostu puhkee.

Vierailija
4/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikirauhastulehdus

Vierailija
5/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin patti nivusissa... Tai alempana oikeastaan. Ei vaan ole imusolmuke, ei rasvapatti, ei mikään paise. Mikälie, joudun erikoislääkärille.

Vierailija
6/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suihkutella pattia lämpimällä vedellä joka wc-käynnin yhteydessä.

Vierailija
7/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan vanha ketju, mutta mullakin sellainen vesikellomainen patti nivustaipeessa ja nyt huomasin toisen myös rinnan alapinnalla. Millainen itsehoito? Kävisikö puhkaisu steriilisti ja sorbact laastari päälle tms?

Vierailija
8/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse tk:lla pari viikkoa sitten puhkauttamassa "rasvapatin" nivusissa (kirjoitin siitä tännekin). Selvisi välittömästi, että kyseessä oli paha mätäpaise. Ei ollut rasvapatti, ei.

Kertoi lääkäri, että tänä loppukesänä on ollut erityisen paljon näitä mätäpaiseita, erityisen paha "mätäkuu" ilmeisesti. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Voin olla tietysti väärässä, mutta käy äkkiä näyttämässä, menee muuten pahemmaksi!

Vierailija
9/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans nivusissa rasvapattimainen patti, mutta tiedän satavarmasti, että se on sisäänkasvaneen karvan aiheuttama mätäpaise. Se on puhjennut monta kertaa itsestään, karva ei vain tule kokonaan koskaan ulos, eikä edes kaikki se mätä :/

Vierailija
10/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans nivusissa rasvapattimainen patti, mutta tiedän satavarmasti, että se on sisäänkasvaneen karvan aiheuttama mätäpaise. Se on puhjennut monta kertaa itsestään, karva ei vain tule kokonaan koskaan ulos, eikä edes kaikki se mätä :/

Kaiva se karva sieltä patista neulalla ja nyppää pinseteillä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme