Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täysin kokematon naisten suhteen. Kysy jos haluat!

Vierailija
23.03.2015 |

Saa kysyä jos haluat tietää jotain minusta. Jos joku kysyy, että "Miksi haluaisin tietää sinusta jotain?" Niin siihen kysymykseen saat vastauksen vain itseltäsi.

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisia ällöttäviä piirteitä sulla (muka) on? Vaikkei ulkonäkö olisikaan ihan 5/5 niin luonne tekee jo paljon! Mä oon korviani myöten ihastunut ylipainoiseen kirjastonhoitajaan, jolla on pottatukka :D mutta se on hauska tyyppi ja mukavan oloinen. Tsemppiä sulle, löydät kyllä vielä naisen! N15

Vierailija
42/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:25"]

Mitä naisia ällöttäviä piirteitä sulla (muka) on? Vaikkei ulkonäkö olisikaan ihan 5/5 niin luonne tekee jo paljon! Mä oon korviani myöten ihastunut ylipainoiseen kirjastonhoitajaan, jolla on pottatukka :D mutta se on hauska tyyppi ja mukavan oloinen. Tsemppiä sulle, löydät kyllä vielä naisen! N15

[/quote]

Vieläkö on ihmisiä joilla on pottatukka? Mullakin oli joskus junnuna ja näytin ihan sieneltä :D

No ulkonäkö on aika paha, en ole töissä tai opiskele, asun äitini kanssa, minulla ei ole ajokorttia. Siinä nyt muutamia joilla pääsee naisista eroon aika helpolla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:25"]

[/quote]

Vieläkö on ihmisiä joilla on pottatukka? Mullakin oli joskus junnuna ja näytin ihan sieneltä :D

No ulkonäkö on aika paha, en ole töissä tai opiskele, asun äitini kanssa, minulla ei ole ajokorttia. Siinä nyt muutamia joilla pääsee naisista eroon aika helpolla.

Ap
[/quote] Hommaat työn, ajokortin ja oman kämpän. Aloitat vaikka siitä työstä

Vierailija
44/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat että et ole kykeneväinen seksiin?

Vierailija
45/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite harrastin seksiä ekaa kertaa pari päivää sitten. päätin vaan että täytyy saada jotain kokemusta kun on ikää sen verran. kävin ostamassa kondomeja, menin baariin ja lähdin jonkun tyypin mukana kotiin. tuntuu, että olin aika awkward enkä kovin hyvä mutta varmaan ens kerralla oon jo vähän parempi. N20

Vierailija
46/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia muita, naisiin liittymättömiä, tavoitteita ja toiveita sulla on? opiskeluun, töihin tai omaan asuntoon liittyen esimerkiksi? kun naisten kanssa olet luovuttanut, oletko muidenkin asioiden kanssa?

Vierailija
47/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:25"] Mitä naisia ällöttäviä piirteitä sulla (muka) on? Vaikkei ulkonäkö olisikaan ihan 5/5 niin luonne tekee jo paljon! Mä oon korviani myöten ihastunut ylipainoiseen kirjastonhoitajaan, jolla on pottatukka :D mutta se on hauska tyyppi ja mukavan oloinen. Tsemppiä sulle, löydät kyllä vielä naisen! N15 [/quote] Vieläkö on ihmisiä joilla on pottatukka? Mullakin oli joskus junnuna ja näytin ihan sieneltä :D No ulkonäkö on aika paha, en ole töissä tai opiskele, asun äitini kanssa, minulla ei ole ajokorttia. Siinä nyt muutamia joilla pääsee naisista eroon aika helpolla. Ap [/quote] Hommaat työn, ajokortin ja oman kämpän. Aloitat vaikka siitä työstä

[/quote]

Olen jo aloittanut ulkonäöstä, seuraavaksi ajokortti, sitten työ ja sitten asunto. Ajokorttihomma on kanssa jo aika hyvällä mallilla. Töitä en tunnu nyt saavan niin ajattelin, että ajokortin avulla voin laajentaa vähän hakua. Sitten kun saan töitä niin voin hyvillä mielin muuttaa omaan asuntoon jossain vaiheessa. Noita en siis tee naisten vuoksi jos joku niin ajatteli.

Ap

Vierailija
48/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:28"]

En ole oikea ihminen neuvomaan kun kokemukseni on mitä on, mutta suosittelen vain, että hyväksyt sen, että sinulla ei ole välttämättä mahdollisuutta saada sitä tyttöä jonka haluat. Se ei kuitenkaan ole huono asia, että et saa sitä yhtä tiettyä tyttöä, koska sekään ei ole täydellinen. Olen huomannut, että hieman ujommat ja vaatimattomamman näköiset tytöt ovat kaikkein mukavimpia ja huumorintajuisimpia. He myös osaavat arvostaa vaikka pojalla ei olisi täydellinen kroppa tai ei olisikaan koulun suosituin.

Ap

[/quote]

Tulihan se sieltä!

No, koska tämä on kysy jos haluat -ketju, niin kysytään: Oletko ajatellut miltä siitä mahdollisesta tulevasta tyttöystävästä/vaimosta tuntuu olla se mukava, ujo, vaatimaton, mutta mukava ja huumorintajuinen, johon tyytymisen olet hyväksynyt? Jos, niin mihin tulokseen olet tullut?

Tulee kuitenkin niitä hetkiä, kun elämässä törmäät niihin tasokkaampiin, himottavampiin naisiin, ja mahdollisesti jopa tilaisuuksia (ainakin hetkellisesti) saada sellaisista seuraa. Miten käsittelet sen sitten?

Vierailija
49/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:49"]

millaisia muita, naisiin liittymättömiä, tavoitteita ja toiveita sulla on? opiskeluun, töihin tai omaan asuntoon liittyen esimerkiksi? kun naisten kanssa olet luovuttanut, oletko muidenkin asioiden kanssa?

[/quote]

Mulle riittää, että saisi oman asunnon ja töitä. En ole mikään kunnianhimoinen tyyppi ja sekin tuntuisi olevan naisille tärkeää. Sitä piirrettä itsessäni en aio, enkä varmaan edes pysty muuttamaan.

Ap

Vierailija
50/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:48"]ite harrastin seksiä ekaa kertaa pari päivää sitten. päätin vaan että täytyy saada jotain kokemusta kun on ikää sen verran. kävin ostamassa kondomeja, menin baariin ja lähdin jonkun tyypin mukana kotiin. tuntuu, että olin aika awkward enkä kovin hyvä mutta varmaan ens kerralla oon jo vähän parempi. N20
[/quote]
Voi kulta pieni, luuletko että se on yhtä helppoa miehelle kuin naiselle? Vielä jos on aivan kokematon naisten kanssa, naisen iskeminen baarista on yhtä todennäköistä kuin seitsemän oikein lotosta saaminen. Ainoa vaihtoehto on iskeä rahaa kouraan tai sitten tyrmäystipat, mutta suosittelen ensimmäistä.

Vierailija
51/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:09"]

Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta.

[/quote]

Mitä ihmeen kokemusta tuosta muka saa? Ei seksin tekninen puoli ole monimutkaista. Kokemusta tarvitaan siihen että osaa lähestyä vastakkaista sukupuolta ja osaa olla toisen ihmisen kanssa. Tuosta ei opi kukaan mitään.

Vierailija
52/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:09"]

Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta.

[/quote]

Mitä ihmeen kokemusta tuosta muka saa? Ei seksin tekninen puoli ole monimutkaista. Kokemusta tarvitaan siihen että osaa lähestyä vastakkaista sukupuolta ja osaa olla toisen ihmisen kanssa. Tuosta ei opi kukaan mitään.
[/quote]
Lisää itseluottamusta

Vierailija
53/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:09"] Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta. [/quote] Mitä ihmeen kokemusta tuosta muka saa? Ei seksin tekninen puoli ole monimutkaista. Kokemusta tarvitaan siihen että osaa lähestyä vastakkaista sukupuolta ja osaa olla toisen ihmisen kanssa. Tuosta ei opi kukaan mitään. [/quote] Lisää itseluottamusta

[/quote]

Tuosta muka?

Vierailija
54/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:28"]

En ole oikea ihminen neuvomaan kun kokemukseni on mitä on, mutta suosittelen vain, että hyväksyt sen, että sinulla ei ole välttämättä mahdollisuutta saada sitä tyttöä jonka haluat. Se ei kuitenkaan ole huono asia, että et saa sitä yhtä tiettyä tyttöä, koska sekään ei ole täydellinen. Olen huomannut, että hieman ujommat ja vaatimattomamman näköiset tytöt ovat kaikkein mukavimpia ja huumorintajuisimpia. He myös osaavat arvostaa vaikka pojalla ei olisi täydellinen kroppa tai ei olisikaan koulun suosituin.

Ap

[/quote]

Tulihan se sieltä!

No, koska tämä on kysy jos haluat -ketju, niin kysytään: Oletko ajatellut miltä siitä mahdollisesta tulevasta tyttöystävästä/vaimosta tuntuu olla se mukava, ujo, vaatimaton, mutta mukava ja huumorintajuinen, johon tyytymisen olet hyväksynyt? Jos, niin mihin tulokseen olet tullut?

Tulee kuitenkin niitä hetkiä, kun elämässä törmäät niihin tasokkaampiin, himottavampiin naisiin, ja mahdollisesti jopa tilaisuuksia (ainakin hetkellisesti) saada sellaisista seuraa. Miten käsittelet sen sitten?

[/quote]

Noin ajattelin siis silloin kun olin jotain 15-16v. Jos ajatellaan, että haluasin nyt alkaa seurustelemaan niin ykkösenä listallani olisi tuollainen "mukava, ujo, vaatimaton, mutta mukava ja huumorintajuinen." Muunlaisiin tyytyisin. Mielestäni aika moni tyytyy kumppaniinsa, koska ne omat toiveet sen kumppanin suhteen eivät ole realistisia. Minusta on ihan sama "tyytyykö" johonkin jos sitä ihmistä kuitenkin rakastaa. Mitä väliä vaikka tapaisikin himottavampia naisia kun ei ole mitään takuita siitä, että se olisi yhtään parempi kuin se nykyinen nainen? Jos sen naisen kanssa ei toimikaan niin ainahan voi sitten erota ja sitten katsella niitä "himottavampia naisia".

Ap

Vierailija
55/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:48"]ite harrastin seksiä ekaa kertaa pari päivää sitten. päätin vaan että täytyy saada jotain kokemusta kun on ikää sen verran. kävin ostamassa kondomeja, menin baariin ja lähdin jonkun tyypin mukana kotiin. tuntuu, että olin aika awkward enkä kovin hyvä mutta varmaan ens kerralla oon jo vähän parempi. N20
[/quote]
Voi kulta pieni, luuletko että se on yhtä helppoa miehelle kuin naiselle? Vielä jos on aivan kokematon naisten kanssa, naisen iskeminen baarista on yhtä todennäköistä kuin seitsemän oikein lotosta saaminen. Ainoa vaihtoehto on iskeä rahaa kouraan tai sitten tyrmäystipat, mutta suosittelen ensimmäistä.
[/quote] Ei kai tuo tyttö ollut mitään neuvoja ap:lle antamassa? Kertoi vaan oman tarinansa.

Vierailija
56/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:09"] Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta. [/quote] Mitä ihmeen kokemusta tuosta muka saa? Ei seksin tekninen puoli ole monimutkaista. Kokemusta tarvitaan siihen että osaa lähestyä vastakkaista sukupuolta ja osaa olla toisen ihmisen kanssa. Tuosta ei opi kukaan mitään. [/quote] Lisää itseluottamusta

[/quote]

Tuosta muka?
[/quote]
No näin kävi itselle. Kännisestä panosta huomasin, että naisetkin on vain ihmisiä ja tämän jälkeen ei ollut enää naisista pulaa. Ensimmäinen on kaikkein vaikein sitten se on jo helppoa.

Vierailija
57/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:49"]

[/quote]

Mulle riittää, että saisi oman asunnon ja töitä. En ole mikään kunnianhimoinen tyyppi ja sekin tuntuisi olevan naisille tärkeää. Sitä piirrettä itsessäni en aio, enkä varmaan edes pysty muuttamaan.

Ap

[/quote]

Taas yksi mies tulee kertomaan mitä asioita naiset kaipaavat mieheltä, vaikka naisista ei ole kerta kaikkiaan mitään kokemusta.

Vierailija
58/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias nainen, enkä kyllä pidä mitenkään outona, ettet ole vielä harrastanut seksiä. Minusta olet kyllä aika nuori. Luulen, että olet itse tehnyt asiasta isomman numeron kuin mitä se muille on. Seksin perusasiat kyllä oppii hyvin äkkiä.. Ja vaikka olisit ehtinyt 15 vuotta harjotella, niin se ei todellakaan ole tae, ettei homma olisi silti räpeltämistä

Vierailija
59/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:01"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:09"] Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta. [/quote] Mitä ihmeen kokemusta tuosta muka saa? Ei seksin tekninen puoli ole monimutkaista. Kokemusta tarvitaan siihen että osaa lähestyä vastakkaista sukupuolta ja osaa olla toisen ihmisen kanssa. Tuosta ei opi kukaan mitään. [/quote] Lisää itseluottamusta [/quote] Tuosta muka? [/quote] No näin kävi itselle. Kännisestä panosta huomasin, että naisetkin on vain ihmisiä ja tämän jälkeen ei ollut enää naisista pulaa. Ensimmäinen on kaikkein vaikein sitten se on jo helppoa.

[/quote]

Uskoo ken tahtoo. No, ehkä humalaiset yhdenyönjutut alkavat tuolla sujua, mutta ei tuo oikeisiin ihmissuhteisiin mitään oppia anna.

Vierailija
60/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lassukka?