Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kokematon naisten suhteen. Kysy jos haluat!

Vierailija
23.03.2015 |

Saa kysyä jos haluat tietää jotain minusta. Jos joku kysyy, että "Miksi haluaisin tietää sinusta jotain?" Niin siihen kysymykseen saat vastauksen vain itseltäsi.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:57"] Mun on pitkään tehny mieli "kokeilla" kokematonta miestä kun oon ite ollu aina se kokemattomampi :D   N23 [/quote] Fantasia toki tuokin, mutta todellisuus on varmaan vähän erilaista kun se kokematon mies räpeltää suunnilleen kaikessa mahdollisessa. Ap [/quote]   En sanoisi fantasiaksi, lähinnä sellainen pieni uteliaisuus. Enkä usko että se säheltäminen olisi erityisen häiritsevää jos asiat etenevät hiljalleen omalla painollaan. Muutenkaan tyylinäni ei ole harrastaa seksiä ensimmäisten 15min sisään [/quote] No niin, vaihtakaahan yhteystietoja!

[/quote]

Jätän suosiolla väliin.

Ap

Vierailija
22/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori. Mun moni ystävä on pariutunut vasta 28-40-vuotiaana. Älä laita itsellesi tuomiota loppuelämäksi, että olet yksin. Moni tosi lassukka-tuttunikin on löytänyt kivan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:36"]

Olet nuori. Mun moni ystävä on pariutunut vasta 28-40-vuotiaana. Älä laita itsellesi tuomiota loppuelämäksi, että olet yksin. Moni tosi lassukka-tuttunikin on löytänyt kivan naisen.

[/quote]

Miten? Eikö lassukka ole sama kuin naisvihaaja? Vai ymmärsinkö termin väärin?

Vierailija
24/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran et halua muutosta tuon kokemattomuuden suhteen, miksi siitä pitäisi kysellä? Luulisi, että jos asialla ei enää ole väliä, ei myöskään olisi syytä tehdä tätä aloitusta.

Vierailija
25/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tällainen kovin mukavaa elämää ole. Nyt olen aivan sattumalta tutustunut ihanaan naiseen ja olen häneen jo aivan rakastanut. En vain tiedä mitä tuo nainen minusta ajattelee. Ainakin hän viihtyy seurassani, mutta en tiedä haluaako hän mitään enempää. Jos kertoisin hänelle tunteeni joko saisin hänet tai sitten menettäisin kokonaan. Vituttaa kun kerrankin olisi jotain mahdollisuuksia niin ei siltikään pysty toimimaan. Jäisi vaikka auton alle niin loppuisi tämä paska :(
T: eri lassukka

Vierailija
26/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt vähän itsevarmuutta kehiin! Sulla on ihan samat mahdollisuudet tavata elämäsi nainen, kuin kellä tahansa muullakin. Sun asenne asiaan on väärä ja se estää sua. Toinen asia on, jos et haluakkaan tavata ketään.

Vierailija
27/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:42"]

Jos kerran et halua muutosta tuon kokemattomuuden suhteen, miksi siitä pitäisi kysellä? Luulisi, että jos asialla ei enää ole väliä, ei myöskään olisi syytä tehdä tätä aloitusta.

[/quote]

No ei kukaan pakota kyselemään. Kuten kerroin niin välillä se vaivaa, mutta yleensä ei. Kai päätöksestänikin saa aiheita kysymyksiin. 

Ap

Vierailija
28/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:52"]

Lassukka, voi pientä =)

[/quote]

Ei kenelläkään hyvinvoivalla ihmisellä ole tarvetta nimitellä toisia, kuten sinulla näyttää olevan.

Vierailija
29/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:50"]

[/quote]

No ei kukaan pakota kyselemään. Kuten kerroin niin välillä se vaivaa, mutta yleensä ei. Kai päätöksestänikin saa aiheita kysymyksiin. 

Ap

[/quote]

Sanoit että sinulta saa kysellä ja kysyin motivaatiotasi tämän aloituksen tekemiseen. Et kuitenkaan vastannut.

Vierailija
30/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:47"]

Ap, nyt vähän itsevarmuutta kehiin! Sulla on ihan samat mahdollisuudet tavata elämäsi nainen, kuin kellä tahansa muullakin. Sun asenne asiaan on väärä ja se estää sua. Toinen asia on, jos et haluakkaan tavata ketään.

[/quote]

Onhan minulla saumat tavata nainen, mutta eri asia on pitää se nainen. Olisi pitänyt saada silloin teininä ne ensimmäiset kokemukset, että olisi edes jotenkin pelissä mukana. Minussa on niin paljon naisia kuvottavia piirteitä, että en ainakaan ikäsestäni naisesta pysyvää kumppania saa, ja jos nuorempiin teen tuttavuutta niin sitten olenkin jo ihan sairas ihminen. Olen päättänyt, että kun tiedän etten saa suhdetta kuitenkaan toimimaan niin en edes aio yrittää.

Ap

Vierailija
31/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:16"]

Sullakin AP on mahiksia saada naisia, mutta valtavasti pitää tehä töitä asian eteen. Pitää hankkia itsevarmuutta, mutta sekin onnistuu vasta kun oot saavuttanut jotain ja olet jotain. Pitää oppia rakastamaan itseään, ja sen jälkeen pitäisi oppia naisten psykologiaa vuorovaikutustaitoja.

[/quote]

Jätän väliin tuollaisen pelleilyn. Kun en kerran pärjää naisten kanssa nyt niin en jaksa nähdä sitä hirveää vaivaa sen asian eteen, koska siinä menisi kuitenkin vuosia ennen kuin olisin edes jollain tavalla naisille kelpaava. 

Ap

[/quote]

Voit kutsua sitä pelleilyksi jos niin haluat. Itse kutsun sitä itsekehityksesi. Mulla kesti noin 10 vuotta ennen kuin edistystä on tapahtunut. Nyt olen 30kymppinen ja melko itsevarma enkä ujostele naisten kanssa. Olen oppinut olla välittämättä mitä muut ajattelee. Nyt on kysyntää jonkun verran, niin en kelpuuta enää ketä vaan, vaan omatkin vaatimukset ovat nousseet.

Vierailija
32/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Sanoit että sinulta saa kysellä ja kysyin motivaatiotasi tämän aloituksen tekemiseen. Et kuitenkaan vastannut.

[/quote]

Et kysynyt motivaatiotani aloituksen tekemiseen vaan sitä, että miksi pitäisi kysellä minulta jos en aio tehdä asialle mitään. Kerroin, että päätöksestänikin saa kysyttyä erilaisia asioita. Tein aloituksen kahdesta syystä, siksi, että jotain voisi kiinnostaa päätökseni ja toisekseen, että oli tylsää. Kelpasiko vastaukseni nyt?

Ap

Vierailija
33/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mä olen saman ikäinen ja samassa tilanteessa, suurin ongelma tässä on se että olen nainen itsekin. :D En oikein usko että tulen koskaan seurustelemaan ja mistään homobaarista en lähde ketään metsästämään, ei ole mun juttu. Suurimman osan ajasta olen ihan tyytyväinen, mutta näin kevään ja kesän lähestyessä alkaa kummasti välillä vähän jurppia... Ja vuosi vuodelta enemmän, mikä hiukan hirvittää.

Tsemppiä, ja toivottavasti ollaan molemmat väärässä!

Vierailija
34/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Miten? Eikö lassukka ole sama kuin naisvihaaja? Vai ymmärsinkö termin väärin?
[/quote]

Tarkoitin nössykkää.

Vierailija
35/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kerta toden sanoo?

Vierailija
36/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:16"]

Sullakin AP on mahiksia saada naisia, mutta valtavasti pitää tehä töitä asian eteen. Pitää hankkia itsevarmuutta, mutta sekin onnistuu vasta kun oot saavuttanut jotain ja olet jotain. Pitää oppia rakastamaan itseään, ja sen jälkeen pitäisi oppia naisten psykologiaa vuorovaikutustaitoja.

[/quote]

Jätän väliin tuollaisen pelleilyn. Kun en kerran pärjää naisten kanssa nyt niin en jaksa nähdä sitä hirveää vaivaa sen asian eteen, koska siinä menisi kuitenkin vuosia ennen kuin olisin edes jollain tavalla naisille kelpaava. 

Ap

[/quote]

Voit kutsua sitä pelleilyksi jos niin haluat. Itse kutsun sitä itsekehityksesi. Mulla kesti noin 10 vuotta ennen kuin edistystä on tapahtunut. Nyt olen 30kymppinen ja melko itsevarma enkä ujostele naisten kanssa. Olen oppinut olla välittämättä mitä muut ajattelee. Nyt on kysyntää jonkun verran, niin en kelpuuta enää ketä vaan, vaan omatkin vaatimukset ovat nousseet.

[/quote]

Kutsun sitä pelleilyksi, koska sitä se mielestäni olisi nyt tässä vaiheessa. Nyt jos tässä menee 10 vuotta siihen, että kykenen toimimaan naisten kanssa niin ei se paljoa auta kun kokemukseni on sittenkin se nolla. Kaiken lisäksi silloin olen vanhempi ja se kokemattomuus naisten suhteen on vieläkin huonompi juttu kuin nyt. Jos olisin tajunnut tuon silloin aiemmin niin ehkä en olisi tässä nyt vastailemassa tällaisen aloituksen kysymyksiin.

Ap

Vierailija
37/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Et kysynyt motivaatiotani aloituksen tekemiseen vaan sitä, että miksi pitäisi kysellä minulta jos en aio tehdä asialle mitään. Kerroin, että päätöksestänikin saa kysyttyä erilaisia asioita. Tein aloituksen kahdesta syystä, siksi, että jotain voisi kiinnostaa päätökseni ja toisekseen, että oli tylsää. Kelpasiko vastaukseni nyt?

Ap

[/quote]

Kyllä kysyin. Minusta yleensäkin kannattaa keskustella jostakin asiasta silloin, kun on itse aikeissa tehdä jotakin. Jonkin jo tehdyn päätöksen vatvomista en käsitä. Mutta lyhyesti: kyllä kelpasi.

Vierailija
38/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta.

Vierailija
39/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:09"]

Maksullista naista tai otat baarista mukaasi kännisimmän naisen ja käyt sitä poraamassa niin saat kokemusta.

[/quote]

En halua naiselta pelkkää seksiä ilman oikeaa halua minua kohtaan. En myöskään ole kykeneväinen seksiin.

Ap

Vierailija
40/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla oma ittensä. 

Mul on muija ja lapsia, halus mut vaik piarasin yällä niin kovaa että hän pelästy hereille. Kiroillen.

Nuarempana oli useampikin naisihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän