Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaipaan synnytyksiä, oonko ainut?

Vierailija
23.03.2015 |

välilä itku tulee kun miettii, että se on ehkä koko loppuelämäkseni ohitse ne ihanat kokemukset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tulee kun miettii millaista se oli...

Yksi kerta sitä lajia riitti ja seuraavat tulivatkin suunnitelluilla sektioilla, eikä tarvinnut edes kiukutella pelkopolilla...

Vierailija
2/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kaipaan, en ole vielä päässyt sitä kokemaankaan kun ensimmäinen yritys johti kiireelliseen sektioon. Toivon todella paljon, että toisen lapsen kanssa saan kokea tavallisen luonnollisen synnytyksen. Myös raskausaikaa ajattelen haikeudella, olen itseasiassa jopa miettinyt että jos kohdunvuokraus olisi Suomessa laillista niin voisin aivan hyvin siihen lähteä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan juurihoitoa ilman puudutusta.

Vierailija
4/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sanoja sinulle kakkonen, harmittaa puolestasi kun olet joutunut kokemaan kovia tuollaisessa tilanteessa.

Toivotaan kolmonen, että nyt saat synnytää alakautta, mutta muistathan, että vaikka et voisikaan synnyttää alakautta, olet silti yhtä arvokas äiti ja ihminen etkä ole mitenkään epäonnistunut. Tämä tahtoo monelta unohtua.

Raskausajat olleet itselle ihan kamalia, kaikilta kolmelta olen oksentanut alusta loppuun, niin että olen ollut noin 10-20 kertaa jokaiselta tipassa. 2-5 päivän reissuina aina.

Mutta lapsi ja synnytys on olleet itselle suurin palkinto.

ap

Vierailija
5/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi, alle vuoden ikäinen vielä. Raskausaika alusta loppuun erittäin helppoa ja mukavaa aikaa. Synnytys oli pitkä, mutta hieno kokemus. Harmittaa jo etukäteen ihan hirveästi, että mies ei tahdo enempää kuin kaksi lasta. Itse tahtoisin kolmannenkin, mutta ei voi mitään. Varmaan viimeisen raskauden kohdalla joka tapauksessa tuntisi haikeutta siitä, että se on viimeinen kerta, kun saa odottaa ja synnyttää.

Vierailija
6/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo...........

Vierailija
7/7 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mulla oli ensimmäinen synnytys ihan horrorkamaa, mutta toinen meni hienosti, vaikka olikin kivulias väärän tarjonnan takia. Tuntuu ihan hullulta, että synnytys houkuttelee niin paljon... Raskausaika sen sijaan oli kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä