Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi saada kotivakuutuksen ilman luottotietoja?

Vierailija
23.11.2024 |

Pitäisi kotivakuutus saada tai en pääse muuttamaan uuteen asuntoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nauttinut rahan arvoista elämää, jonka olet tuhlannut. Kun muut olemme laskeneet pennejä. Eli turhaan murehdit luottotietoja, muuten et olisi nauttinut elämästäsi niin paljoa. Ja semmoista asuntoa johon kotivakuutus tarvitaan ei varmasti sun tarvitse muuttaa. Ala opiskelemaan, pääset muuttamaan opiskelija-asuntosäätiön kämppään, jossa ei ole vakuutuspakkoa. Hyvää joulua.

Vierailija
2/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten viitsinyt oma-aloitteisesti kysellä vakuutusyhtiöistä tai etsiä hakukoneilla? Ei ihmekään että noin saamattomalla ei ole luottotietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Ifistä aikanaan kaikki vakuutukset kun oman Op- ryhmän Pohjola ei antanut. Tai kaikki lähti siitä kun Pohjola ei antanut autooni osakaskoa niin siirsin kaiken Ifiin eikä ongelmia. Omat luottotiedot meni lasten tapaamisista taistellessa oikeudessa ja tietysti hävisin aina kun olen mies. En periaatteessa maksanut oikeuskuluja koska olin oikeassa. Joku vuokranantaja ei edes kysynyt mitään vakuutuksia, ei tämä nykyinenkään, on toki laaja vakuutus ja If on korvannutkin pari varkaustapausta.

Vierailija
4/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten viitsinyt oma-aloitteisesti kysellä vakuutusyhtiöistä tai etsiä hakukoneilla? Ei ihmekään että noin saamattomalla ei ole luottotietoja.

Olen hakenut jo 5 eri paikasta

Ap

Vierailija
5/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop vakuutuksesta saa.

Vierailija
6/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutuksen saa, kun maksaa vuosimaksun kerralla etukäteen. Sama juttu liikennevakuutuksessa. Jos ei muuten onnistu, niin sosiaalitoimesta maksusitoumus, jos vakuutus on vuokrasopimuksen ehtona.

Vierailija
7/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vakuutusta ei saa (välttämättä) netistä vaan puhelinpalvelusta ja/tai konttorista. 

Vierailija
8/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain Ifistä aikanaan kaikki vakuutukset kun oman Op- ryhmän Pohjola ei antanut. Tai kaikki lähti siitä kun Pohjola ei antanut autooni osakaskoa niin siirsin kaiken Ifiin eikä ongelmia. Omat luottotiedot meni lasten tapaamisista taistellessa oikeudessa ja tietysti hävisin aina kun olen mies. En periaatteessa maksanut oikeuskuluja koska olin oikeassa. Joku vuokranantaja ei edes kysynyt mitään vakuutuksia, ei tämä nykyinenkään, on toki laaja vakuutus ja If on korvannutkin pari varkaustapausta.

Liikennevakuutuksen saa, samoin kotivakuutuksen, kun maksaa vuoden etukäteen. Mitään muuta ei kuuluisi saada edes etukäteen maksamalla.

Vierailija
9/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pop vakuutuksesta saa.

Ei saa laajaa kotivakuutusta

Ap

Vierailija
10/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin ILMAN LUOTTOTIETOJA😂😂😂😂😂

Kaikilla

on

luottotiedot

TAJUTKAA

nyt 

jo

vihdoin 

Vierailija
11/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa laajaa kotivakuutusta, asuu sitten sillan alla. Ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi