Miten nirhata koulukiusaaja?
Vinkkejä?
Kommentit (8)
Kiusaajan "nirhaaminen" ei auta ketään. Yhteyttä koulutoimen johtoon ja/tai poliisiin, jos muu ei auta.
aja autolla päälle saat vain syytteen kuolemantuottamisesta ( jos jäät kiinni )
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:39"]aja autolla päälle saat vain syytteen kuolemantuottamisesta ( jos jäät kiinni )
[/quote]
Kännissä kannattaa olla, pääsee vielä vähemmällä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:39"]aja autolla päälle saat vain syytteen kuolemantuottamisesta ( jos jäät kiinni ) [/quote] Kännissä kannattaa olla, pääsee vielä vähemmällä.
[/quote]
Raiskaa se kiusaaja ennen näitä. Pääset entistäkin vähemmällä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:37"]
Kiusaajan "nirhaaminen" ei auta ketään. Yhteyttä koulutoimen johtoon ja/tai poliisiin, jos muu ei auta.
[/quote] Väärin olen entinen kiusaaja ja nuo eivät auta mitään. jos joku olisi vetänyt minua kunnolla turpaan ja sanonut että anna olla viimeinen kerta tai tätä herkkua tulee lisää olisin ehkä lopettanutkin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:37"]
[/quote] Väärin olen entinen kiusaaja ja nuo eivät auta mitään. jos joku olisi vetänyt minua kunnolla turpaan ja sanonut että anna olla viimeinen kerta tai tätä herkkua tulee lisää olisin ehkä lopettanutkin.
[/quote]
Miksi kiusasit??
Tylsällä puukolla meinasit? Sillä nimittäin nirhataan. Vai listiäkö meinasit? Sipulit listitään eli niilktä käännetään niskat nurin. Kiusaajalta kenties kuitenkin kuvainnollisesti.
Nirhaimella kitkutat.