Monetko kurahousut samalla lapsella? Tarkoitan, että jos lapsi on ulkoillut päivän ja menee vielä illalla pihalle, laitaako silloin toiset puhtaat ja kuivat?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mieti.
No mietin. Kun ei ole kuin yhdet ja rupesi just ällöttämään kun ne oli vielä jääneet "myttyyn", ei olleet ehtineet yhtään kuivua.
Käytön jälkeen huuhtelu jos ovat likaiset ja kuivumaan.
Meidän 8v:llä ainakin riittää hyvin yhdet, koska koulussa niitä ei ollenkaan käytetä. Koulun jälkeen pukee pihalle ne puhtaat ja kuivat kurahousut, jotka ehtii hyvin taas kuivua seuraavaa kertaa varten.
Hanki toiset, eipä ne paljoa maksa. Ongelma ratkaistu.
Ei tämä mun mielestä ole ollenkaan tyhmä kysymys. Varsinkin jos on isompi lapsi, joka itse pukee, onhan se paljon kivempi, kun saa laittaa puhdasta päälle.
Meillä on päiväkoti-ikäisillä kahdet ihan vain käytännön syistä, kun ne yhdet on yleensä päiväkodissa, niin on varakamat jos illalla päiväkodin jälkeen, viikonloppuna tai aamulla tarvitseekin. Näitä tilanteita tulee silloin kun sää vaihtuu äkisti tai eivät ole päiväkodissa jostain syystä ulkona kun haetaan. Yleensä toiset on se vähän pieneksi jäänyt tai vielä liian suuri, isommalla on kurahaalari ja varalla housut ja takki.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 8v:llä ainakin riittää hyvin yhdet, koska koulussa niitä ei ollenkaan käytetä. Koulun jälkeen pukee pihalle ne puhtaat ja kuivat kurahousut, jotka ehtii hyvin taas kuivua seuraavaa kertaa varten.
Meillä iltikseen tarvitaan, joten on kahdet niin että on aina puhtaat laittaa aamulla koulureppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä en ole kurahousuja ostanut enää koululaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koululaisella on sen takia, koska mummonsa vaatii, että pitää käyttää, kun käy välillä siellä koulun jälkeen.
Esikoulululaisella on esikoulussa vuorittomat kurahousut ja sadetakki, kotona vuorillinen kurahaalari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä piha ainakaan muuttunut yhtään vähemmän kuraavaksi siinä vaiheessa kun koulu alkoi! 💧💧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et? En kysy ilkeästi, vaan ihmetellen, koska meillä on 7- ja 9-vuotiaat, jotka puuhaa monta tuntia tuolla kuraloskaisella pihalla koulun jälkeen, eikä tulisi mieleenkään päästää sinne ilman kurahousuja.
Tälläin ihan miehenlogiikalla se vaatteen likasuus ei lasta haittaa pihalla, mutta märkyys kyllä. Eli kuhan on kuivat ni hyvä on.
Kuin usein te noin ylipäätään pesemällä pesette kurikset, siis pesukoneessa? Kerran viikossa?
Joka viikonpäivälle omat tietysti.
Kätevämpihän on kun on kahdet, ei tarvi heti olla pesemässä.
Mieti.