Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti syntymäpäiväni

Vierailija
23.03.2015 |

Ajattelin jo vuorokauden vaihduttua että tulee heti onnittelemaan, mutta ei. Lähti äsken töihin, eikä sanonut kuin moikat. Ilmoitti ennen nukkumaanmenoa että kaveri tulee illalla käymään, ja olen itsekin poissa kotoa iltamyöhään asti. Joo, taidan olla lapsellinen. Mietin vaan että soittaakohan se paniikissa kesken päivää vai huomaako ollenkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat näemmä todella erilaisia. Minä en moneen kuukauteen kertonut tyttöystävälleni million syntymäpäiväni on, kun en halua että ihmiset noteeraavat sitä. Lopulta, kun olimme kihloissa jouduin sen kertomaan koska hän piti pohjattoman omituisena sitä ettei tiennyt kihlattunsa syntymäpäivää.

Vierailija
2/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:43"] Ajattelin jo vuorokauden vaihduttua että tulee heti onnittelemaan, mutta ei. Lähti äsken töihin, eikä sanonut kuin moikat. Ilmoitti ennen nukkumaanmenoa että kaveri tulee illalla käymään, ja olen itsekin poissa kotoa iltamyöhään asti. Joo, taidan olla lapsellinen. Mietin vaan että soittaakohan se paniikissa kesken päivää vai huomaako ollenkaan. [/quote] Onko kyseessä sinulle jokin aivan erityinen mies, vai puhutko jostakin yleisestä miehestä? Jos jälkimmäinen, niin ei kai ole niin tärkeää muistavatko sellaiset synttärisi. [/quote] Kuka valittaisi tällaista jostain yleisestä miehestä :D kihloissa ollaan ja useat aiemmat synttärit kyllä muistettu. Ap

[/quote]

Kuule Ap, ei sitä täällä AV:llä voi aina tietää. Ihmiset hermostuvan niin oudoista asioista nykyään. Joku todella voisikin valittaa siitä, ettei joku ihan yleinen mies noteeraa synttäriään. Oli pakko varmistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmoitettu.

Vierailija
4/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Meillä ei vaimo vuosiin muistanut minun synttäreitä mitenkään. Isänpäivänä sain pikaisen pusun, ei edes aamuteetä keittänyt (okei, ei ole isäni, mutta olisi nyt edes voinut lapsia auttaa aamupalan teossa). Jouluna sain uudet nahkahanskat. Itse ajattelin lähinnä saaneeni rukkaset.

Vierailija
5/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieläkään mitään kuulunut. Aamulla otin vielä huumorilla mutta nyt on kyllä todella paha mieli. :(

Vierailija
6/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:25"]Ei ole vieläkään mitään kuulunut. Aamulla otin vielä huumorilla mutta nyt on kyllä todella paha mieli. :(
[/quote]
Nyt soitat sille ja sanot että sulla on synttärit ja vituttaa. Ei sitä unohdusta enää voi perua ja säkin pääset tosta piinasta.

Vierailija
7/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin unohti minunkin. Eipä minun maailmaa kaada mutta en muista enää hänenkään syntymäpäiväänsä.

Vierailija
8/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Onkohan meillä sama mies? No jos on niin voin kertoa, että ei soita myöhemminkään. Se ei vaan muista.

Vierailija
9/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:44"]Niin unohti minunkin. Eipä minun maailmaa kaada mutta en muista enää hänenkään syntymäpäiväänsä.
[/quote]

En aio itse kostaa tätä hänelle, miksi kostaisin? Tuskin nyt pahuuttaan sitä on unohtanut kuitenkaan. Harmittaa silti, olisin luullut että olisi pistänyt merkinnän edes puhelimen kalenteriin. Ap

Vierailija
10/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat onnittelut, niin kannattaa vihjata jotan ettei tule paha mieli.

Vierailija
11/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:45"]Oho. Onkohan meillä sama mies? No jos on niin voin kertoa, että ei soita myöhemminkään. Se ei vaan muista.
[/quote]

Täällä kyllä tiedetään että on viikonloppuna tulossa juhlat kun on kuitenkin suht merkittävä ikävuosi kyseessä. En tiedä ajatteleeko sitten ettei varsinaisena syntymäpäivänä tarvitse onnitella? Tuskin. Harmittaa kyllä varmaan koko päivän, mutta en hänen edessään rupea marttyyriksi tuon suhteen, en ole täyttämässä 16. Ap

Vierailija
12/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee tuplamokan jos unohtaa, on synttärit ja hääpäivä samana päivänä.

Onnea Ap:lle

Vierailija
13/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:48"]Jos haluat onnittelut, niin kannattaa vihjata jotan ettei tule paha mieli.
[/quote]

Paha mieli tulee siitä ettei hän itse muista asiaa, ei siitä etten kuullut jotain synttärilaulua. Vähän menee pointti asialta jos soitan sille töihin ja kysyn että heh heh mikäs päivä tänään on ;) ;), mitä jos se ei sittenkään tajuaisi. Ap

Vierailija
14/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin harmittaisi, ja en tietenkään vihjaa. Ei nyt hyvänen aika omasta syntymäpäivästä tarvitse vihjata! Vai sanotteko te kavereillekin että "hei, mulla on tänään synttärit, onnittele!" Sitäpaitsi Facessakin nykyään muistuttaa kaikista synttäreistä, onpa harmillista jos unohti :/ ehkä hänellä on joku hieno yllätys tiedossa? Meillä mies yleensä haluaa antaa lahjansakin heti yöllä vuorokauden vaihduttua, ei malta odottaa aamuun, saatikka sitten seuraavaan iltaan :D

Vierailija
15/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi etukäteen vihjata, että "kun mulla on ens viikolla synttärit niin voitaisiin vaikka ...." ?

Vierailija
16/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:01"]Kyllä muakin harmittaisi, ja en tietenkään vihjaa. Ei nyt hyvänen aika omasta syntymäpäivästä tarvitse vihjata! Vai sanotteko te kavereillekin että "hei, mulla on tänään synttärit, onnittele!" Sitäpaitsi Facessakin nykyään muistuttaa kaikista synttäreistä, onpa harmillista jos unohti :/ ehkä hänellä on joku hieno yllätys tiedossa? Meillä mies yleensä haluaa antaa lahjansakin heti yöllä vuorokauden vaihduttua, ei malta odottaa aamuun, saatikka sitten seuraavaan iltaan :D
[/quote]

En usko että on yllätystä tiedossa, sanoin että tulen joskus illalla kotiin eikä ollut millänsäkään. Tai saattaa olla että muistaa myöhemmin ja täällä on jotkut paniikkiruusut odottamassa. Tottakai otan ne kiitollisena vastaan enkä näytä hänelle pettymystäni, varmasti on jo tarpeeksi nolona kun itse huomaa tuon. Kunhan halusin vähän anonyyminä purkaa. Ap

Vierailija
17/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:05"]Miksi ei voi etukäteen vihjata, että "kun mulla on ens viikolla synttärit niin voitaisiin vaikka ...." ?
[/quote]

No viimeksi eilen juteltiin viikonlopun juhlista, luulisi sen vihjaavan että pian on varsinaisetkin synttärit? Ja aiemmin jo sanoin että aika typerän oloista itse vihjailla omista syntymäpäivistään. Ap

Vierailija
18/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:05"]Miksi ei voi etukäteen vihjata, että "kun mulla on ens viikolla synttärit niin voitaisiin vaikka ...." ? [/quote] No viimeksi eilen juteltiin viikonlopun juhlista, luulisi sen vihjaavan että pian on varsinaisetkin synttärit? Ja aiemmin jo sanoin että aika typerän oloista itse vihjailla omista syntymäpäivistään. Ap

[/quote]

"buhuu, taaskaan ei muistanu, en voi muistuttaa, buhuu"..

Alan uskomaan, että sun mies "unohti" tällä kertaa ihan tarkoituksella.

Vierailija
19/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ukko muista tärkeimmän ja läheismmän ihmisen syntymäpäivää niin jotain on pielessä. Rakkaat onnentoivotukset ei paljon maksa, jos ei tuota vertaa veny, niin ukko vaihtoon. Goodbye!!

Vierailija
20/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:43"]

Ajattelin jo vuorokauden vaihduttua että tulee heti onnittelemaan, mutta ei. Lähti äsken töihin, eikä sanonut kuin moikat. Ilmoitti ennen nukkumaanmenoa että kaveri tulee illalla käymään, ja olen itsekin poissa kotoa iltamyöhään asti. Joo, taidan olla lapsellinen. Mietin vaan että soittaakohan se paniikissa kesken päivää vai huomaako ollenkaan.

[/quote]

Onko kyseessä sinulle jokin aivan erityinen mies, vai puhutko jostakin yleisestä miehestä? Jos jälkimmäinen, niin ei kai ole niin tärkeää muistavatko sellaiset synttärisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän