Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva uupumus

Vierailija
14.12.2021 |

Verikokeet ok, en tiedä mitä tämä on. Muutaman tunnin päivässä jaksaa olla hereillä ja loput onkin unta. Masentunut en ole. Muita näin kovasta väsymyksestä kärsiviä? Oletteko saaneet jotain diagnoosia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että yleinen Suomen/maailman tilanne jotenkin uuvuttaa ihan sikana. Lannistaa ja uuvuttaa.

Vierailija
22/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pimeys, mahdolliset etätyöt, sosiaalisen kanssakäymisen minimointi, jatkuvat negatiiviset uutiset koronatartunnoista ja maailmalta. Varmasti vetää mielen alas. Valohoitoon etelän aurinkoon mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sekoittaa tähän nyt henkisen uupumisen ja alakulon. Käsitin, että ap on ihan fyysisesti väsynyt, vai kuinka? Mulle iskee uupumuskohtauksia niin että vaikka töissä mentävä lounastauolla parkkihalliin autoon nokosille. Kotimatkalle stopattava p-paikalle torkuille jne.

Vierailija
24/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sekoittaa tähän nyt henkisen uupumisen ja alakulon. Käsitin, että ap on ihan fyysisesti väsynyt, vai kuinka? Mulle iskee uupumuskohtauksia niin että vaikka töissä mentävä lounastauolla parkkihalliin autoon nokosille. Kotimatkalle stopattava p-paikalle torkuille jne.

No mulla ainakin nämä kulkevat käsi kädessä. Kun tulevaisuus on jotenkin hankala ja synkkä, tulen tosi väsyneeksi. Mutta lepo ei auta yhtään, herää vaan nokosilta ihan yhtä väsyneenä. Jos onnistuu edes nukahtamaan.

Vierailija
25/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli puoli vuotta totaaliväsymys ja tukkaa lähti. Löytyi vakava sairaus. Käy magneettikuvauksessa tai tomografiassa sulkemassa pois fyysinen vaiva. Tomo on helppo ja nopea.

Vierailija
26/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan uusin variaatio Oomikron. Se aiheuttaa väsymystä.

Totta. Kannattaa tehdä testi.

Vierailija
27/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli verikokeet ok mutta d-vitamiini ja foolihappo alhaiset ja väsytti valtavasti. Lähti kun söin purkista.

Vierailija
28/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli puoli vuotta totaaliväsymys ja tukkaa lähti. Löytyi vakava sairaus. Käy magneettikuvauksessa tai tomografiassa sulkemassa pois fyysinen vaiva. Tomo on helppo ja nopea.

Saako kysyä mikä sairaus oli kyseessä?

Vierailija
29/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus, johon tarvitaan leikkaus, sytot ja säteet.

Vierailija
30/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja kuntosalin/ liikunnanpuute, yhdistettynä huonoon ruokavalioon, alkoholiin ja tupakkaan.

Siinä syyt, joita lääkärisi ei ole sinulle sanonut.

Vierailija
31/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti ylipainoa?

Vierailija
32/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nimenomaan fyysisesti. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän