Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva uupumus

Vierailija
14.12.2021 |

Verikokeet ok, en tiedä mitä tämä on. Muutaman tunnin päivässä jaksaa olla hereillä ja loput onkin unta. Masentunut en ole. Muita näin kovasta väsymyksestä kärsiviä? Oletteko saaneet jotain diagnoosia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan uusin variaatio Oomikron. Se aiheuttaa väsymystä.

Vierailija
2/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri ei tiedä -  en minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Heti töistä tultua makuulle ja päiväunet, ilta sohvalla torkahdellen. En tiedä syytä. Veriarvot ok.

Vierailija
4/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella väsynyt viime kesästä alkaen. Sain silloin ensimmäisen rokotteen. Olisikohan siihen yhteyttä?

Vierailija
5/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotehaitta

Vierailija
6/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Heti töistä tultua makuulle ja päiväunet, ilta sohvalla torkahdellen. En tiedä syytä. Veriarvot ok.

Mulla oli sama, mutta nykyään aloitan heti tissuttelemaan olutta ja viiniä.....ja hups kello onkin jo puoliyö, helposti menee kahteenkin yöllä.

Vierailija
7/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella väsynyt viime kesästä alkaen. Sain silloin ensimmäisen rokotteen. Olisikohan siihen yhteyttä?

Sama täällä. Loputon väsymys ollut päällä rokotteiden jälkeen.

Vierailija
8/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote otettu?

Vierailija
9/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona.

Vierailija
10/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tokan rokotteen jälkeen kaamean väsynyt kuukauden verran. En yhtään ihmettelisi jos rokote laukaisisi jonkun autoimmuunisairauden. Itselläni on jo kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
11/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kummatkin rokotteet. Uupumusta on kyllä ollut aiemminkin, mutta näin pahana ei koskaan. AP

Vierailija
12/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Just ja just jaksan tehdä pakolliset kuviot. Mihinkään ylimääräiseen ei ole voimia. En jaksa edes puhua ihmisille.

Vierailija
13/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on uniapnea, kuulostaa tosi tutulta

Vierailija
14/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Just ja just jaksan tehdä pakolliset kuviot. Mihinkään ylimääräiseen ei ole voimia. En jaksa edes puhua ihmisille.

Juuri sanoin miehelleni että hänelle vastaaminenkin väsyttää.

Vierailija
15/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole nukkunut rokotteen ottamisen jälkeen ollenkaan. Varmaan sain piikissä speediä.

Vierailija
16/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no omalla kohdallani se johtui siitä, että minua huumattiin ja olin autuaan tietämätön siitä. Tietyt huumeet vie muistin.

Vierailija
17/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muuten paitsi että alkoi vuosia ennen koronaa. Eka koronarokote myös paransi yhden vaivan, ja siitä lähtien olen jaksanut vähän paremmin. Aika paljonkin paremmin, mutta ei vielä ihan riitä sekään.

Vierailija
18/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset asiat väsyttävät. Kun elämään lisää iloa, myös energia lisääntyy. Esimerkiksi rakastuneena ihminen ei tarvitse unta ollenkaan.

Vierailija
19/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika on jotenkin toivotonta vellomista. Uutiset täynnä virusta ja korruptiota ja mitä vaan inhottavaa.

Yleensä jos on tolkuttoman väsynyt se tarkoittaa että on vain loppuunpalanut, adrenaalit eivät jaksa.

Vierailija
20/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin uuvuttaa vaikka mitään järkevää syytä siihen ei ole, kai. Tuntuu etten selviä arjen velvollisuuksista ja en muista mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi